hey meiden!
jee, wat een hoop geschreven in een paar dagen zeg!
en deel 4!!!! gaat goed!
zal proberen even kort op iedereen te reageren!
wen: wat vreselijk kl*te!!! ik ken precies je gevoel, we zitten nu samen in ronde 6, bah! Ik hoop samen met jou dat dit nu echt dé ronde gaat worden! en dat niemand ronde 7 haalt! en je mag best even "zeuren"! het is toch ook gewoon vreselijk k*t! en zeker als het bij de eerste toch even anders ging!
breezergirl, wat vreselijk slopend zeg, die onzekerheid. nu moet je ook maar gewoon een positieve test hebben hoor, is het wachten tenminste niet voor niks geweest!
wensvoor3: heb je al zo iets vreselijks mee moeten maken, wordt je er weer mee geconfronteerd....hopelijk helpt de natuur zichzelf snel weer op orde, dan kan je verder! sterkte en suc6 meid!
jmv: ook midden in de klustijd he?! tuurlijk zegt het misselijk zijn niet altijd iets, maar toch heb ik wel zo'n beetje zo'n voorgevoel, al ben ik er bij bloemetje nog niet helemaal van overtuigd. Ach we zullen zien!
mamavanmarijn: jij lijnt zo wel erg rigoreus he.....ik heb met je te doen hoor! vind je rabarbermoes ook echt lekker? (iedere dag opnieuw?) Ik ken het wel hoor, mijn moeder maakte dat ook regelmatig, mijn oma had die dingen vroeger in de tuin.
zonde van de kookkunsten van je man, maar wel fijn dat je tegenwoordig iets binnen kan houden. Hopelijk gaat het steeds beter nu, maar wel rustigaan blijven doen he! (en mijn vriend kookt helemaal nooit, dus ben daar dan weer wel een beetje jaloers op, hihi)
en freelance. lijkt me erg leuk, maar op dit moment dus niet zo handig.....hopelijk kan je dat snel ook rustigaan weer oppakken. (maar niet teveel gaan doen hoor! rust is inderdaad erg belangrijk)
bloemetje: fijn weekend bij familie gehad? En hoe reageerde de familie verder? en anderen?
en ik zou inderdaad ZSM! achter een second opinion aangaan! misschien heeft een andere arts NUTTIGE informatie. want met "niet blij",daar heb jij niks aan! de situatie is nu zo (gelukkig) en DAAR moet zo goed mogelijk op ingespeeld worden!
dus........snel erachteraan gaan! (niet dat ik ongerust ben, moet jij ook niet zijn, artsen zijn het vaak niet eens met elkaar en het is goed een andere mening / visie te horen!)
blondje: hopelijk lekker net op tijd geklust, dan komt het misschien toch nog deze maand! en kiespijn, bah, auw! en dat je al even niet bent geweest, geeft niks, leuk dat je er nu wel weer bent!
mooiedromen: leuk zeg, babyshoppen! en geslaagd voor een kastje en een kinderwagen. ik ga zeker nog opzoeken wat voor type dat was, ben nieuwsgierig!
en dubieuze uitslag, tja, weet ook niet wat ik daar van moet denken, da's lastig....hoop dat dat snel duidelijk wordt.
en ik heb ook een kat en blijf dat gewoon zelf doen hoor. Plastic wegwerphandschoenen aan (benzinepomp oid), en naderhand goed handenwassen met zeep. en als het stoft zorgen dat je het niet inademt.
dat je na knuffelen handen moet wassen had ik niet eerder gelezen (alleen nu van jmv dus) maar het staat hier ook ergens op de site hoor, wat te doen. Bij de beschrijving van een zwangerschap per week. is zoiezo leuk om te lezen trouwens en heel duidelijk!
en ik ben ook meer aan mijn conditie gaan doen, misschien wacht mijn lichaam daar wel op ofzo....ik zwem ook 1x per week en heb een stepper thuis. lekker makkelijk en klein dingetje en kan gewoon tijdens het tvkijken doen! (heb ik al lang, was alleen weer in de kast beland...)
en leuke cursussen allemaal. ik vraag me af of ik mijn vriend mee krijg, maar dat zien we dan wel. ik wil ook yoga doen hoor. die soepelheid vind ik veel waard! dat past ook gewoon beter bij mij. doe thuis ook al weel eens yoga. (bv als mijn rug weer helemaal vast zit, wordt ik weer lekker los) en bv-cursus is ook wel een idee
zijn er meer hier die al zeker weten dat ze bv willen (proberen te) geven? of juist niet?
karin: volhouden hoor meid! zeker rustigaan blijven doen als je je daar beter bij voelt! en wat zijn maagzuurremmers toch een uitvinding he! want alleen daarvan kan je al aardig ziek zijn!
en je voeten kwijt, hihihi, lijkt me wel grappig eigenlijk, zo'n mijlpaal! en ik begrijp dat je vooral voor makkelijke schoenen moet zorgen?!
fijn dat je een extra kijkje in je buik krijgt!
julia: fijne vakantie gehad? ja, ik had dat lijstje ook wel langer gewild, maar helaas....en spannend, volgende week echo!
mama2006: hoe kom je erbij dat je baarmoeder er nog niet klaar voor is? ik hoop niet dat je gelijk hebt hoor! het zou mooi zijn als het binnenkort toch zover is!
en elke dag klussen lukt hier ook niet hoor, maar in de belangrijkste week wel om de dag, dat lukt wel.
jajo, heerlijk zeg, hartje gehoord. en druk dus met nog een kleintje en gaan bouwen. af en toe de tijd nemen voor je buikje lijkt me dan wel prettig.
nou, hier zijn we dus hel druk aan het klussen. ik verwacht woensdag of donderdag mijn ei.
maar afgelopen vrijdag verjaardag gehad en had al 21 weken erg goed op mijn eten enzo gelet en nu dacht ik als er toch nog geen resultaat is.....
dus heb heerlijk paar glaasjes rode wijn op en filet american en leverworst en biefstukje (niet doorbakken) hahaha, was ook wel weer eens lekker eigenlijk.
kan allemaal goed zonder, maar ach, kon weer een keertje, positief blijven toch?!
(ik hoop dat niemand heeft moeten overgeven van de gedachten aan al dat eten, maar hoop wel sommige een beetje lekker gemaakt te hebben, hihi. beetje plagen moet kunnen toch?!)
vanavond maar weer kaarsje aan voor breezergirl, ik duim! en voor alle anderen die het wel kunnen gebruiken steek ik een 2e en 3e kaarsje aan!
liefs leeuwtje