MEISTOPPERS deel 4!!!!

Goh Lees nu dat ik karin 2 x heb gehad oeps.
Nou ja ik ben je in ieder geval niet vergeten hihi!!

Mama2006

Haha, ja de quinny kost wat maar mijn ouders dragen een deel bij als cadeau, en ja..we trouwen niet dus ze hebben vast geld over! (geintje).

Wen, balen van de ongesteldheid, ik zou ook balen hoor als het langer duurt, na 6 maanden zeg je niet meer: we zien het wel, want je weet waarvoor je bezig bent. Aan de andere kant, het gemiddelde is 8 maanden dus wat dat betreft.

Het is toch wel de bedoeling dat iedereen in december gewoon zwanger is. Helaas bepaalt in dit geval de natuur, ik heb geluk gehad dat het zo snel ging, maar had dat niet verwacht, ook niet door een deel onvruchtbaarheid aan de andere kant (vriends kant) van de familie. Mijn moeder had wel 2 keer in 1 keer raak (om het even simpel te zeggen), dus ja, ik heb de minder leuke dingen geerfd zoals migraine, maar dit misschien ook.

Jeetje, breezer, wat spannend zeg, niet ongi, maar nog niet pos. getest, we duimen voor je!!

Vandaag heerlijk gewandeld, moet wel zeggen dat mijn conditie afgenomen is, elke stap kost moeite, oke rul zand en stijgen, maar goed, ik laat me niet kisten. Fiets ook elke dag een half uur heen en een half uur terug, en vanaf deze week gaan we weer zwemmen 1 keer per week. Heb besloten om yoga te doen ipv gym dat start eind november. Vriendlief vroeg al of het niet te zweverig was, want ja, hij moet 2 keer mee! Eind november ook cursus borstvoeding, ben benieuwd.

Nou, ik ga even lekker bankhangen.

Vanochtend weer eens geklust, vind het sneu voor manlief, maar ik moet zeggen het gaat wel allemaal wat minder gemakkelijk. Had wel een leuk artikel over de verschillende wel mogelijke standjes, dus gaan maar eens wat proberen!

Tot snel!

hoi dames,
alweer nummer 4, dat gaat snel hier zeg. haha.

Blondje,
Veel succes deze ronde, hoop dat jullie over twee a drie weken goed nieuws hebben.
Ik duim voor jullie,
schoonzusje tweede al, ja is wel snel, balen dat het dan bij jullie nog niet lukken wil.

Mooie dromen,
En wat leuk, kinderwagens kijken, erg leuk, hihi. gaan wij binnenkort ook doen, we krijgen hem waarschijnlijk van me vader, erg leuk.

Breezergirl,
wat balen, nog geen ongi, maar ook niet positief, hoop dat je snel meer zekerheid heb.

Mama van marijn,
Wat jammer, niet kunnen uit eten, en het heerlijke maal dat je man had gemaakt niet kunnen eten en binnenhouden. Niet leuk, maar je kan er niets aan doen, en dat begrijpt hij vast wel.
Het is het gebaar dat telt, toch?
Oooh, met de kids kunnen spelen vandaag, ben zo blij voor jou dat je goede dag had meid.

Karin,
Wat fijn dat de betere dagen beginnen te overheersen,
Haha, je voeten kwijt, hihihi, grappig, ja, denk ook dat de buik na een tijdje in de weg gaat zitten. Maar langs andere kant, een buikje is ook wel mooi he, hihi.

Julia,
Fijn dat je terug bent, en inderdaad, geen zwangeren erbij. jammer he, ze moeten wel weer gaan volgen hoor.
fijne vakantie gehad meid?

Wen,
balen, weer niet, ik snap dat dit niet leuk is. hoop dat elke dag klussen werkt,
duim voor je en denk aan je.

mama 2006,
balen dat je zo een gevoel hebt, hoop dat dat niet waar is hoor.

dames, sorry voor de korte reacties, wou graag nog even reageren, maar ga nu slapen.

liefs

Hallo dames,

Heb vanmorgen even met de HA gebeld en die stelde voor om over een week nogmaals te testen en als het dan nog nega is en niet ongi om dan bloed te prikken, man o man nog een week in spanning zitten. Het schiet niet echt op....

wat leuk, deel 4 alweer.

Ik had donderdag wel meteen gekeken maar kon niet reageren, was nm op mijn werk.
maar super dat Karin en Bloemetje goed nieuws hebben gehad.
Nou hopen dat de wachtenden snel een pos. test zullen hebben.

zal HEEEEL hard blijven duimen!!!

En ik hoop dat de rest ook snel zwanger is en dat de zwangeren ervan kunnen genieten....

Hier gaat het allemaal goed. ben vorige week weer naar de verloskunidge geweest en toen was ik toch wel heel erg blij om het hartje weer te horen. voelde de baby met 12 wk en 5 dagen voor het eerst en daarna nog een paar keer maar nou al een tijdje niet,
Maar ws moet ik me er meer mee bezig houden, merkt wel dat ik 'minder tijd' heb voor deze baby dan de eerste aangezien we gaan bouwen en er nog een ukkie van net een jaar rondloopt. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder bijzonder maar ben er nou wel bewuster mee bezig gegaan.

gr Jajo

Hoi,

Breezergirl, ik blijf voor je duimen hoor.
Hoop dat je snel wat meer weet.

Jajo,
Wat fijn, je kleintje al gevoeld, super hoor, wel snel toch?
Geniet ervan.

Zo, ben net bij cardioloog op controle geweest, hieronder het verhaal, haha, hebben jullie ff
Nou meiden, dat word een verhaal hoor.
Pfff, wat ben ik chaggo op die man. brrr, een echte ...     .
Vorig jaar ben ik er ook geweest, toen gaven vriend en ik aan kinderwens te hebben(vriend was er ook bij toen).
Cardioloog
zei toen te stoppen met de medicatie die ik nam en over te gaan op
andere, en daar na tijd ook mee te stoppen, maar als dat niet ging, om
dan weer te beginnen, nou meiden, heb tijd geprobeerd om te stoppen,
maar dan voel ik me zo hondsberoerd, dat is echt niets waard.
Dus ben weer met die medicijnen begonnen, mocht van hem als het echt niet anders kon.
Nu
zegt hij dat hij dat nooit heeft gezegd, en ik dit niet mag slikken. En
dat ik vanaf maand 7 moet stoppen, al weet ik nu dat ik me zo beroerd
ga voelen, en geen fut heb voor bevalling . Word nu al zo kortademig als ik pilletje twee uurtjes later dan normaal in neem. Dus dat word niks.
Hij
zei ook dat ie het jammer vond dat ik zwanger was, want hij wou een
second opinion en het amc. ja daar ben je wel mooi te laat mee. en had
je vorig jaar wel kunnen melden.
Ik
weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Denk dat ik morgen naar ha ga,
en vraag of hij me al eerder kan doorsturen naar amc. om daar te horen
wat ze zeggen. Medicijnen zijn niet heel schadelijk, ze geven wel
bijwerkingen bij geboorte, maar daarvoor krijg ik nu al ziekenhuis
bevalling.

Wat denken jullie hiervan?
Wat zouden jullie hiermee doen?

Liefs Eva( jaja, tijd voor me echte naam, nu ik die spannende periode over een paar dagen voorbij ben.)

hey meiden!

jee, wat een hoop geschreven in een paar dagen zeg!
en deel 4!!!! gaat goed!
zal proberen even kort op iedereen te reageren!

wen: wat vreselijk kl*te!!! ik ken precies je gevoel, we zitten nu samen in ronde 6, bah! Ik hoop samen met jou dat dit nu echt dé ronde gaat worden! en dat niemand ronde 7 haalt! en je mag best even "zeuren"! het is toch ook gewoon vreselijk k*t! en zeker als het bij de eerste toch even anders ging!

breezergirl, wat vreselijk slopend zeg, die onzekerheid. nu moet je ook maar gewoon een positieve test hebben hoor, is het wachten tenminste niet voor niks geweest!

wensvoor3: heb je al zo iets vreselijks mee moeten maken, wordt je er weer mee geconfronteerd....hopelijk helpt de natuur zichzelf snel weer op orde, dan kan je verder! sterkte en suc6 meid!

jmv: ook midden in de klustijd he?! tuurlijk zegt het misselijk zijn niet altijd iets, maar toch heb ik wel zo'n beetje zo'n voorgevoel, al ben ik er bij bloemetje nog niet helemaal van overtuigd. Ach we zullen zien!

mamavanmarijn: jij lijnt zo wel erg rigoreus he.....ik heb met je te doen hoor! vind je rabarbermoes ook echt lekker? (iedere dag opnieuw?) Ik ken het wel hoor, mijn moeder maakte dat ook regelmatig, mijn oma had die dingen vroeger in de tuin.
zonde van de kookkunsten van je man, maar wel fijn dat je tegenwoordig iets binnen kan houden. Hopelijk gaat het steeds beter nu, maar wel rustigaan blijven doen he! (en mijn vriend kookt helemaal nooit, dus ben daar dan weer wel een beetje jaloers op, hihi)
en freelance. lijkt me erg leuk, maar op dit moment dus niet zo handig.....hopelijk kan je dat snel ook rustigaan weer oppakken. (maar niet teveel gaan doen hoor! rust is inderdaad erg belangrijk)

bloemetje: fijn weekend bij familie gehad? En hoe reageerde de familie verder? en anderen?
en ik zou inderdaad ZSM! achter een second opinion aangaan! misschien heeft een andere arts NUTTIGE informatie. want met "niet blij",daar heb jij niks aan! de situatie is nu zo (gelukkig) en DAAR moet zo goed mogelijk op ingespeeld worden!
dus........snel erachteraan gaan! (niet dat ik ongerust ben, moet jij ook niet zijn, artsen zijn het vaak niet eens met elkaar en het is goed een andere mening / visie te horen!)

blondje: hopelijk lekker net op tijd geklust, dan komt het misschien toch nog deze maand! en kiespijn, bah, auw! en dat je al even niet bent geweest, geeft niks, leuk dat je er nu wel weer bent!

mooiedromen: leuk zeg, babyshoppen! en geslaagd voor een kastje en een kinderwagen. ik ga zeker nog opzoeken wat voor type dat was, ben nieuwsgierig!
en dubieuze uitslag, tja, weet ook niet wat ik daar van moet denken, da's lastig....hoop dat dat snel duidelijk wordt.
en ik heb ook een kat en blijf dat gewoon zelf doen hoor. Plastic wegwerphandschoenen aan (benzinepomp oid), en naderhand goed handenwassen met zeep. en als het stoft zorgen dat je het niet inademt.
dat je na knuffelen handen moet wassen had ik niet eerder gelezen (alleen nu van jmv dus) maar het staat hier ook ergens op de site hoor, wat te doen. Bij de beschrijving van een zwangerschap per week. is zoiezo leuk om te lezen trouwens en heel duidelijk!
en ik ben ook meer aan mijn conditie gaan doen, misschien wacht mijn lichaam daar wel op ofzo....ik zwem ook 1x per week en heb een stepper thuis. lekker makkelijk en klein dingetje en kan gewoon tijdens het tvkijken doen! (heb ik al lang, was alleen weer in de kast beland...)
en leuke cursussen allemaal. ik vraag me af of ik mijn vriend mee krijg, maar dat zien we dan wel. ik wil ook yoga doen hoor. die soepelheid vind ik veel waard! dat past ook gewoon beter bij mij. doe thuis ook al weel eens yoga. (bv als mijn rug weer helemaal vast zit, wordt ik weer lekker los) en bv-cursus is ook wel een idee

zijn er meer hier die al zeker weten dat ze bv willen (proberen te) geven? of juist niet?

karin: volhouden hoor meid! zeker rustigaan blijven doen als je je daar beter bij voelt! en wat zijn maagzuurremmers toch een uitvinding he! want alleen daarvan kan je al aardig ziek zijn!
en je voeten kwijt, hihihi, lijkt me wel grappig eigenlijk, zo'n mijlpaal! en ik begrijp dat je vooral voor makkelijke schoenen moet zorgen?!
fijn dat je een extra kijkje in je buik krijgt!

julia: fijne vakantie gehad? ja, ik had dat lijstje ook wel langer gewild, maar helaas....en spannend, volgende week echo!

mama2006: hoe kom je erbij dat je baarmoeder er nog niet klaar voor is? ik hoop niet dat je gelijk hebt hoor! het zou mooi zijn als het binnenkort toch zover is!
en elke dag klussen lukt hier ook niet hoor, maar in de belangrijkste week wel om de dag, dat lukt wel.

jajo, heerlijk zeg, hartje gehoord. en druk dus met nog een kleintje en gaan bouwen. af en toe de tijd nemen voor je buikje lijkt me dan wel prettig.

nou, hier zijn we dus hel druk aan het klussen. ik verwacht woensdag of donderdag mijn ei.
maar afgelopen vrijdag verjaardag gehad en had al 21 weken erg goed op mijn eten enzo gelet en nu dacht ik als er toch nog geen resultaat is.....
dus heb heerlijk paar glaasjes rode wijn op en filet american en leverworst en biefstukje (niet doorbakken) hahaha, was ook wel weer eens lekker eigenlijk.
kan allemaal goed zonder, maar ach, kon weer een keertje, positief blijven toch?!
(ik hoop dat niemand heeft moeten overgeven van de gedachten aan al dat eten, maar hoop wel sommige een beetje lekker gemaakt te hebben, hihi. beetje plagen moet kunnen toch?!)

vanavond maar weer kaarsje aan voor breezergirl, ik duim! en voor alle anderen die het wel kunnen gebruiken steek ik een 2e en 3e kaarsje aan!

liefs leeuwtje

Hey Leeuwtje

Je hebt wel eens zo'n baaldag en dan ga je van alles denken, en ik dacht dat ik mijn gevoel hier wel kwijt kon !!!
Het is gewoon de korte ongi en het feit dat ik het idee heb dat een bevrucht eitje zich niet kan nestelen.
Waarom??? gewoon gevoel ( dat mag toch ).

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan