MEISTOPPERS deel 4!!!!

bloemetje vandaag nog steeds geen ongi
maar ook geen kwaaljes.het blijft dus nog steeds erg spannend
en ik wil wel op het andere stukje praten maar voel me hier meer op mijn gemak
dit is gewoon mijn vertrouwde groepje zeg maar waar ik lekker alles aan kwijt kan
en dat heb ik minder bij de andere topics is ook wel gezellig hoor maar anders
ik ga proberen er meer te zijn

Hoi,

Nog steeds spannend dus.
Vind je het goed dat ik daar even neer zet hoe het met je gaat?
De meiden daar zijn ook erg nieuwsgierig naar hoe het met je gaat.

Liefs

Spannend jmv!! Ik hoop echt dat het nu raak is!!!!!
Hier alles goed. Ben net thuis van werk en het eten staat in de magnetron. Een restje van vorige week. Voorgerecht: pepernoten
Ik heb een heerlijke zwangerschapsbroek aan van de prenatal. Zwart met een elastische band en ook nog leuk gemaakt. Wil er wel een beetje leuk uitzien de komende maanden!
Vraagje (nav de perpernoten): zijn er al veel zwangeren aangekomen en hoeveel??

Fijne avond allemaal!
Julia

JMV spannend spannend spannend.... ik denk dat het raak is omdat het zo lang uitblijft. Kwaaltjes hoef je ook nog niet te hebben, ik had die tijdens de positieve test nog helemaal niet.... ik hoop het zo voor je ......

Julia, ik ben nog niets aangekomen in kilo's. Ik ben nu 18 weken. Ik ben door het spugen de eerste maanden wel wat afgevallen en dat is er wel bij, een kilo of 3.
Verder ben ik dus nog hetzelfde gewicht maar mijn kleren passen niet meer hoor! ik heb een dikke buik en billen gekregen ... HAHAHA ... ik lijk wel zwanger.... en pepernoten ja, die zijn nu wel onweerstaanbaar ...

fijne avond allemaal
mama van marijn

Hoi,

Julia,
Ik ben tot nu toe 2kg aangekomen. Ben nu 14 weken en paar dagen.
Broeken passen hier ook niet meer hoor, hier begint buik sinds vorige week groei spurt te maken hehe.
Ook begint buik onder borsten nu harder aan te voelen dan normaal. Begin ook beetje striae te krijgen.

Mama van marijn,
Denk ook dat het bij jvm raak is, althans, heb een gevoel. De ongi blijft toch erg lang weg.
En met jou alles goed meid? Hoe voelde je je vandaag?

Liefs

mama van marijn en bloemetje
vind het echt heel lief en fijn dat jullie positief denken voor mij
ik vind het zelf namelijk wel moeilijk omdat ik natuurlijk in de eerste maand ook een keer zolang over tijd was wel 10 dagen.ben daarom dus ook nu bang dat het weer gaat geberen.tewijl ik eigelijk daarna gewoon elke keer weer op tijd was.ik vind het ook erg raar en verdacht.en hoop dat jullie gelijk hebben dat het raak is.
wat wel raar was toen ik het las dat mama van marijn schreef dat je dacht dat het wel eens raak kan zijn moest ik ff mijn huil doorslikken hihi moest er gewoon een beetje van huilen haha ook gek.

JMV, wat een spannende tijd zeg, ik duim extra hard voor je hoor! We sturen elk zonnestraaltje dat er is jouw kant op.....en blijf positief!

Karin, fijn dat je uit de namen bent....een karwei he, wij zijn er nog lang niet uit. Voel je je al iets beter?

Bloemetje, alweer wat opgeknapt?

Julia....mmm pepernoten! Qua relaxbroeken, althans joggingbroeken, kan ik die van de C&A aanbevelen, in zwart en grijs, zitten heerlijk, en ook voor straks in het ziekenhuis!
Ik ben nu 21 weken en inmiddels 3.5 kilo aangekomen.

Mama...wat fijn dat de vruchtwaterpunctie in orde is! Pfffffff, wat een last valt er dan van je schouders. Nu genieten!!!

Ik had vandaag de 20 weken echo, en, ze garanderen natuurlijk niks, maar alles ziet er goed uit, geen bijzonderheden bij hart, geen open rug, geen hazelip en gewoon 2 armen en 2 benen en goede hersenkamers. We weten dus nog niet wat het wordt. Het ligt wel enorm laag, want ze zat zo ongeveer in mijn bovenbeen. En dat eigenwijze mensje in me draaide elke keer net weg als ze iets specifiek wilde kijken.

Morgen op kraambezoek bij een vriendin, altijd leuk!

Morgen ook naar de internist voor mijn schildklier, dan hoor ik definitief of ik overga naar de gyneacoloog of bij de VK kan blijven.

Meiden fijne avond en fijn dat er weer wat positieve ontwikkelingen zijn!

Blondje, hoe is het? Al aan het genieten?

hoi dames ik kon niet wachten tot vrijdag
ik heb vanmorgen een test gedaan en na 5 minuten
een duidelijk streepje wel lichter dan die ernaast zat maar het is een streepje
dus dames ik ben  ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan het nog niet vatten zit nog helemaal te trillen
en ben ook best een beetje bang dat het fout zal gaan of dat als ik de volgende keer zal testen er dan niets te zien zal zijn.maar denk dat het normaal is
ik heb ook nog steeds geen kwaaltjes alleen wat ik gezecht had dat is het maar wie weet komt het nog.

Terug
Bovenaan