MEISTOPPERS deel 4!!!!

Wens voor drie,
Spannend meid, ik hoop dat het weer raak is. Duim voor je.
Fijne vakantie, geniet van je kids.

X

2105 proficiat met je zwangerschap! Super, zo snel weer raak. heb vertrouwen, iedere zwangerschap is anders, je zult zien dat het deze keer goed gaat.

Ik heb ook FANTASTISCH nieuws, de uitslag van de vruchtwaterpunctie is binnen en alles is goed, geen in de chromosomen aangetroffen... ben zo blij, ons kindje is gezond!!!!!!!!!!!!!!!  
Ik was zo zenuwachtig ik kon alleen maar huilen bij de goede uitslag. Ben zo opgelucht, er is echt een pak van mijn schouders afgevallen. Ik kan er gewoonweg niet overuit.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden en al het duimen!! Superlief.

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van marijn,
Gefeliciteerd met de goede uitslag. hehe, hier ook bijna de tranen in mn ogen bij het lezen van je bericht.
Geniet lekker meid, jullie kindje is gezond. :)

Liefs

Jvm,
En, en, en, en?
We zijn erg benieuwd hoor meid.
Ik duim nog steeds voor je.
Liefs.

mama van marijn gefeliciteerd geniet er lekker van
ben echt heel blij dat alles goed is.

bloemetje wat lief dat je zo aan me denkt vind ik echt super lief van je
helaas heb ik nog geen nieuws.maar ook nog niet ongi dus er is nog hoop.
ik heb sinds eigelijk net heel licht weer een misselijk gevoel heel licht he en mijn borsten heeeeeeeeeel af en toe wat steekjes.maar dat heb ik waker voordat ik ongi moet worden dus is niet iets bijzonders ofzo.maar wie weet we moeten helaas nog wachten
zou het zo graag al willen weten ben ik tenminste uit die onzekerheid

leeuwtje meid hoe was je weekend en beterschap meid.kan je ook nog wel hebben zeg jeetje alsof alles nog niet elendig genoeg is.

Nou, ik heb wel geluk geloof, in weekend weer een paar redelijk goede dagen gehad, fijn. Helaas voor mijn baas: vandaag, na een vreselijke nacht van woelen, wakker liggen en rugpijn, weer helemaal niets. Er verandert echt niets. Volgende dag weer beter, hoop ik? Ach ik ben weer een week verder en de baby? Die laat zich steeds meer voelen, dus die heeft het naar het zin, denk ik zo!

Heb vooral zondag lekker genoten en... we hebben namen!! Het kindje wordt vernoemd, net als Christian en we zijn er helemaal uit hoe het gaat heten. Eigenlijk waren we er heel snel uit! Wonderbaarlijk hoor, want bij Christian zijn we er echt weken mee bezig geweest, bloed, zweet en tranen en nu? We waren het zo met elkaar eens, ha ha! Maakt het toch nog net iets echter, een echt mensje in mijn buik met een eigen naam... Oh, ik kan niet wachten om dat snoetje erbij te zien!

Manlief is ook (eindelijk!) begonnen aan opknappen van babykamer, dat stelt mijn hormonen ook weer wat gerust. Er moet nog veel gedaan worden en vooral nog wat geld gespaard worden om het een en ander te kunnen doen. Helaas zal het deze maand weer niet echt lukken, moet eigen risico betalen van ziektekosten verzekering (echo en bloedprikken). Bleh. Blijft vervelend, iedere maand betaal je al een half rib en dan komen die vervelende acceptgiro's, moet weer overal zelf aan mee betalen. Dat weet ik ook nog van Christian's zwangerschap, heb echt honderden euros zelf moeten betalen. Dure hobby, kinderen krijgen...

@ 21052007: Gefeliciteerd!!! Wat fijn, zo snel weer. Wel spannend, idd. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te ontspannen, na zo'n ervaring. Maar meid, ik wens je alle geluk!

@ Bloemetje: fijn dat je je weer wat beter voelt. En dat je weer aan werken kunt denken. Goed hoor.

@ Mama van Marijn: hey meid, geweldig!!! Een goede uitslag, wat fijn! En ook al minder beroerd, laat het genieten maar beginnen (hoop ik).
En ja, de 20 wkn echo heb ik al gehad, ha ha! Weet je nog, het verhaal over die cyste in het hoofdje? Dat hebben ze toen gezien. Dus ja, we weten of het jongen/meisje wordt, alleen de rest van de wereld moet nog even wachten . Ik ben nu 24 weken, ik loop dus 6 weken 'voor' op jou.
(en ja, ik ben erg blij dat ze zo begrijpend zijn op mijn werk!! Echt een zorg minder, al kan ik me er soms wel weer druk om maken, maar ja...)

@ Mooie dromen: trek in zoet en ingehouden? Knap hoor, wellicht zou ik dat ook wat vaker moeten doen, ha ha. En dutje in de middag is niet decadent hoor, maar absoluut noodzakelijk om als zwangere vrouw te kunnen blijven functioneren! Lekker doen dus, meid.

@ Jmv: pffff, nu wordt het echt spannend! Het blijft zo gemeen dat alle prille zwangerschapskwaaltjes gelijk zijn aan nu-komt-ongi-echt klachtjes . Ik had ook krampen (maar wel alleen in onderbuik), en veel wit slijm (het voelde soms zo vloeibaar dat ik het gevoel had dat er bloed naar buiten kwam, maar dat was dus niet zo). Ik kan me wel voorstellen dat je jezelf 'beschermt' hoor, je wilt jezelf onnodig verdriet besparen. Knap hoor, wachten tot vrijdag! Ik duim heel hard voor je, ik gun het je zo!!! Ben erg benieuwd...

@ Leeuwtje: buikgriep, bleh, meid, had je niet net een oorontsteking?? Heel veel beterschap maar weer! En die vesten-op-de-groei zeg maar, handig hoor, ha ha! Ik heb het tegenovergestelde gedaan, hi hi, ik heb een positievest gekocht, waarvan ik vind dat ik 'm ook gewoon kan gaan dragen.

@ Wensvoor3: nog steeds niet ongi... Je had van jezelf ook onregelmatige cyclus he? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en straks een positieve test! En hopelijk lekker genieten van de vakantie!

karin heel erg bedankt voor je reactie ik hoop het ook heel erg dat het nu eindelijk raak zal zijn.maar wil me inderdaad beschermen.ben al te vaak in de maling genomen en teleurgesteld door mijn lichaam.maar ik heb het ook dat ik heel erg ongi kramp heb en eigelijk daarna denk o nou vloeit er wat en dan ga ik kijken en is het alleen maar wit slijm sorry.het ruikt ook heel zoet ja ik ruik heel goed mijn vriend word er soms ook gek van.maar zo rook ik dus twee dagen geleden mijn ongi maar het kwam niet.en nu ruik ik dat ook niet meer alleen nog maar een zoete lucht van dat slijm heel raar allemaal.maar durf niets te hopen.

maar wat fijn meid dat het iets beter gaat met je.Alleen wel weer balen dat er dan weer rot dagen tussen blijven zitten.ik hoop zo dat je snel van de rot dagen af ben maar dat hoop ik al de hele tijd voor je  maar blijkbaar heeft je lichaam daar geen zin in.raar af en toe he hoe je lichaam reageerd en in elkaar zit.en over dat eigenrisico heb je  je eigenrisco dan hoger gezet als ik vragen mag.want normaal is je eigenrisco 150,00 neem aan dat je daarna niets meer hoeft te betalen als je 150,00 betaald zal hebben.of  is jou pakket anders.want maak me er eigelijk wel dan een beetje  zorgen om dat je alles zelf moet betalen.dat kunnen wij nu namelijk niet zo goed hebben.wat heel veel mensen natuurlijk hebben.zie me zelf iet graag iedere  maand voor ons tweetjes 260,00 betalen en dan ook nog eens een rekening die maand erbij van de zorgverzekering van nog eens 300,00 voor het bloedprikken en echo's.Vind het ook geen stijl hoor wat een lompe regel maar ja wij burgers moeten alles maar nemen zoals het voor ons geregeld word en  kunnen er niets tegen doen helaas.  

Hoi,

Karin,
Fijn dat je betere dagen hebt, en dat ook op je werk zoveel begrip is.
Erg fijn.
Hoop dat je nu meer goede dagen gaat krijgen hoor.

En jvm,
nog niet ongi, spannend meid. ik blijf duimen.
Kom je ook nog keer op andere topic schrijven?

Liefs

Terug
Bovenaan