MEISTOPPERS deel 4!!!!

21052007 gefeliciteerd meid
hoop dat je snel uit die angst periode ben en dat je er lekke rvan kan genieten
maar ik begrijp heel goed dat die angstperiode pas voorbij na de echo
ik ga heel hert voor je duimen
het is je namelijk heeeeel erg gegunt

bloemetje jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest met buddy zijn pootje
heeft hij er verder niets aan over gehouden
en hoe gaat het met je keel nog steeds zo kut of gaat het al ietsje beter

nou meiden ik weet het hier niet zo goed ik blijf hier steeds maar een ongi gevoel houden.het vage is dat ik normaal nooit drie dagen dat gevoel heb meestal 1 dag en hop dan ben ik ongi.maar nu dus al 3 dagen en nog niets te bekennen.maar verder voel ik of merk ik helemaal niets van eventueel een zwangerschap nou ja we moeten maar wachten je zal zien heb ik dit opschreven komt het in een keer door zetten.
nou ik blijf gewoon nog lekker wachten dus.en wat ik ook heb als ik dus  zo veel kramp heb de hele dag door bijna maar dan komt er steeds wit slijm mee sorry ik weet het bah maar ik moet eerlijk zijn toch wat ik heb.en de pijn blijft maar aanhouden tot mijn boven benen en onderrug  en onderbuik.erg vaag allemaal dat het dus niet wilt doorkomen.nou zijn jullie weer ff op de hoogte.  

hey meiden,

wat is er weer veel getypt en gebeurd dit weekend.
ik ga nu even niet op iedereen reageren. heb buikgriepje en dus niet zoveel energie. (kan er ook nog wel bij toch...)
ik was nog wel net overal vanaf....

21052007: toch gefeliciteerd. ik begrijp best dat je nu heel voorzichtig blij bent, maar nu gaat het vast wel goed allemaal. (logisch dat jij wel angstig bent nog hoor!)

jmv: spannend zeg! officieel overtijd! ik duim voor je! (wanneer wou je weer testen?)

mooiedromen, leuk alles zo mee te lezen....

en van een heleboel tips voor kleding en bh's altijd handig!

gisteren voelde ik me nog prima en ben ik samen met mijn moeder de stad in geweest. Bij promiss nog 2 nieuwe vesten gekocht. deze kan ik als ik wel zwanger raak ook nog lekker lang doordragen. handig! (heb ik er niet bij gezegd natuurlijk)
stond ook nog een meid met haar moeder bij cecil en die was ook bezig zwanger te worden. die moeder wist dat dus ook. (ze zei: deze vesten neem ik, want die kan ik lekker lang doordragen..)  hihi. ja, zo kan het ook! ik denk, voor hetzelfde geld is het iemand van het forum hahaha. maar dat zou wel erg toevallig zijn.

nou meiden, ga weer in de bank hangen, houd het niet zo goed vol achter computer nu...

liefs leeuwtje

Hoi,

jvm,
Het gaat weer beter hoor, morgen nog dag thuis, en dinsdag weer werken. Heb er eigenlijk wel weer zin in hoor. Want dat thuiszitten als je ziek bent is ook niks. bah, hehe.
spannend meid, overtijd? ik duim voor je, wanneer wil je testen?

leeuwtje,
ziek, bah, hoop dat het snel beter is, niet leuk he.
Doe lekker rustig aan.

21052007,
logisch dat je bang bent, het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt.
maar probeer je wel te genieten?
Ik duim voor je.

Mooie dromen,
zo te lezen gaat het met jou heel goed he. Leuk hoor dat je al zoveel in orde hebt voor de baby.
Wij gaan stilaan beginnen. Heb er ook wel zin in hoor, hehe, de deur van de babykamer is klaar. was ook in twee minuten gepiept, hehe.

Zo dames, ik ga weer ff bankhangen.

Liefs

nou nog steeds niets te zien
maar ik blijf van alles in mijn buik voelen en ik ruik de menstuatie ook maar er is niks
normaal als ik het ruik ben ik 2 dagen erna wel ongi
dus wachten nog maar af ik durf niets te hopen
als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik pas testen
ja dat is lang wachten ik weet het hoop ook dat ik het volhou
maar dat vind ik wel mooi dan ben ik een week overtijd dus meer kans op eventueel positief mocht het zo ver komen en zo zijn
ik hoop het natuurlijk wel maar heb er alsnog geen vertrouwen in
ik hou jullie uiteraard op de hoogte als ik iets meer voel of merk of meer weet hihi

zwangere dames

ff speciaal voor jullie mijn zus is nu 29 weken zwanger en dit hoorde van haar verloskundige.als je kramp krijgt in je kuiten wat vaak voorkomt moet je dus sesamkoekjes gaan eten dat blijkt daartegen te werken.
en je mag dan geen melk meer drinken.3 sesamkoekjes staat gelijk aan 1 glas melk
en omdat wij als enige zoogdier melk drinken van een ander dier.kan het zijn dat je lichaam daar raar op reageerd omdat je lichaam dat melk niet kent en daardoor kan je dus kramp in je lichaam en vooral dus je benen kuiten krijgen tijdens je zwangerschap.

en wat ik er nu ook bij heb gekregen is een brandrig gevoel bij mijn vagina sorry dames
erg vaag bekend bij sommige zwangere al onder ons?of betekend het misschien helemaal niets

Hi,

Jvm,
Ik heb sinds eergister al krampen in mn benen, ben nu nog maar 14 weken.
Heb zaterdag en gister inderdaad melk gedronken, wat gek dat het daarvan zou kunnen komen.

En branderig gevoel, had ik eerste week ook, ik had blaasontsteking en schimmelinfectie, waar je tijdens zwangerschap vatbaarder voor bent.

Meid, ik hoop zo dat je zwanger bent.

Liefs

@21052007: wauwie, van harte! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap.

Hier is nog niks te bekennen. Geen menstruatie en geen positieve test. Zit nu op 5,5 week na de curettage.

Deze week heb ik lekker herfstvakantie. Heerlijk! Beetje genieten van de kinderen en wat meer vrije tijd. Jammer dat manlief wel aan het werk is, maar het is niet anders.

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Mama2006
28