A
Anoniem
Guest
21052007 gefeliciteerd meid
hoop dat je snel uit die angst periode ben en dat je er lekke rvan kan genieten
maar ik begrijp heel goed dat die angstperiode pas voorbij na de echo
ik ga heel hert voor je duimen
het is je namelijk heeeeel erg gegunt
bloemetje jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest met buddy zijn pootje
heeft hij er verder niets aan over gehouden
en hoe gaat het met je keel nog steeds zo kut of gaat het al ietsje beter
nou meiden ik weet het hier niet zo goed ik blijf hier steeds maar een ongi gevoel houden.het vage is dat ik normaal nooit drie dagen dat gevoel heb meestal 1 dag en hop dan ben ik ongi.maar nu dus al 3 dagen en nog niets te bekennen.maar verder voel ik of merk ik helemaal niets van eventueel een zwangerschap nou ja we moeten maar wachten je zal zien heb ik dit opschreven komt het in een keer door zetten.
nou ik blijf gewoon nog lekker wachten dus.en wat ik ook heb als ik dus zo veel kramp heb de hele dag door bijna maar dan komt er steeds wit slijm mee sorry ik weet het bah maar ik moet eerlijk zijn toch wat ik heb.en de pijn blijft maar aanhouden tot mijn boven benen en onderrug en onderbuik.erg vaag allemaal dat het dus niet wilt doorkomen.nou zijn jullie weer ff op de hoogte.
hoop dat je snel uit die angst periode ben en dat je er lekke rvan kan genieten
maar ik begrijp heel goed dat die angstperiode pas voorbij na de echo
ik ga heel hert voor je duimen
het is je namelijk heeeeel erg gegunt
bloemetje jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest met buddy zijn pootje
heeft hij er verder niets aan over gehouden
en hoe gaat het met je keel nog steeds zo kut of gaat het al ietsje beter
nou meiden ik weet het hier niet zo goed ik blijf hier steeds maar een ongi gevoel houden.het vage is dat ik normaal nooit drie dagen dat gevoel heb meestal 1 dag en hop dan ben ik ongi.maar nu dus al 3 dagen en nog niets te bekennen.maar verder voel ik of merk ik helemaal niets van eventueel een zwangerschap nou ja we moeten maar wachten je zal zien heb ik dit opschreven komt het in een keer door zetten.
nou ik blijf gewoon nog lekker wachten dus.en wat ik ook heb als ik dus zo veel kramp heb de hele dag door bijna maar dan komt er steeds wit slijm mee sorry ik weet het bah maar ik moet eerlijk zijn toch wat ik heb.en de pijn blijft maar aanhouden tot mijn boven benen en onderrug en onderbuik.erg vaag allemaal dat het dus niet wilt doorkomen.nou zijn jullie weer ff op de hoogte.