MEISTOPPERS deel 4!!!!

hoi dames
hier gaat alles goed
ik voel heel licht nu iets aan mijn borsten maar is echt heel licht
en ik had vanmorgen de verloskundige gebeld
ik mag 17 november op controle en doen ze ook elijk de echo dat doen ze namelijk gelijk op de praktijk dus dat is wel fijn.

Zucht. Het heeft er hier behoorlijk opeens toch wel alle schijn van dat de menstruatie op gang komt. Opkomende buikkramp, hele dunne rozerode draadjes bij het afvegen..... En dat terwijl ik gisteren meende een heel, heel dun tweede streepje te zien op de test. Had net met manlief afgesproken zaterdag pas weer te testen. Nou, niet dus. De kans dat dit gerommel niet doorzet, lijkt me wel heel klein. Jammer. Zucht. Gaat het toch weer iets van de lange(re) adem worden (zoonlief één ruim driekwart jaar, zoonlief twee ruim een jaar, kindlief 3 minstens ook een half jaar dus.....)

Hoezo labiel, ben er helemaal down van en dat terwijl ik me de hele week en vorige week ook al best goed voel.....

@ J m v
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

@Wens voor drie
Ik hoop dat je ongelijk hebt.....

ooh wens voor drie, nog niet de moed laten zakken hoor.
Die roze draadjes kunnen ook innestelingsbloeding zijn,  wacht nog even af tot morgenochtend. En een dun streepje is OOK een streepje.
Ik zag bij mijn eerste test een heel dun streepje terwijl mijn man niets zag op de test.
Daarna heb ik een digitale zwanger/niet zwanger test gedaan van clearbleu en daarop stond de dag erop zwanger.
Dus wellicht met de digitale testen.   Maar nogmaals streepje is een streepje.
En ik snap heel goed dat je er down van wordt, je wilt gewoon heel graag.
nou ik ga voor je duimen.

liefs mama van marijn

Oktober
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
datum

Wen84
24        
6
2
24

Mama2006
28
5
2
27

Breezergirl
23
5
1
31

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

Leeuwtje
25
7
1
14-11

Wensvoordrie
30
2 (+3)
3
21-11

Wachtenden

Knorretje
27
5
1
10-10

an1974
34
5
2
15-10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
7/10
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25/9
26/8

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
5/10
20wk

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
21/10
25/09

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Blondje83
25
4
1

10/17 juni
5-11
volgt

21052007
25
1
2*

27 juni
volgt
volgt

J_M_V_20
23
5
2

27 juni        
17/11
17/11

Zo, en weg is alle twijfel en hoop voor deze ronde. Heeft er iemand een dweil voor me? Kan wel merken dat het even op zich heeft laten wachten. Gatverpielekes. Ik voel me fysiek en geestelijk even helemaal niet blij. Partij buikkramp erbij, elk uur naar de wc en dan nog lekkage..... Zucht zucht zucht. Dit is mijn laatste vakantiedagje en ik zou wat leuks gaan doen met de oudste. Nou, nu even niet dus.

aah wat rot zeg. En dan ook nog een stortvloed.
Nou hierbij een dikke knuffel en sterkte..

mama van marijn

hey meiden,

wat een hoop gebeurd weer afgelopen week. Veel verdriet maar ook hele mooie momenten.....nou, ons cluppie is wel van de extremen he....in alle opzichten zitten we ruim buiten de gemiddelde grenzen geloof ik...
een grote groep snel zwanger....helaas ook de kant van het verliezen van je wondertje...maar ook de onvoorwaardelijke steun die iedereen weer voor elkaar heeft.
Meiden, soms heb ik het best even heel erg zwaar, want ronde 7 klinkt echt vreselijk lang, zeker omdat ik niet weet hoe lang ik nog moet wachten. maar jullie slepen me er toch wel doorheen. Of jullie nu al wel zwanger zijn of zelf dit verdriet delen of zelfs erger verdriet te verwerken hebben.
En toch lijkt mei ook nog maar net geweest....is maar net waar het over gaat...Het wachten is slopend en duurt lang, maar toch vliegt en jaar zo voorbij en is het alweer bijna kerst...Jullie zijn allemaal schatten!

nu even heel snel wat ik van afgelopen week allemaal voorbij zag flitsen. alvast sorry als ik iemand vergeet!!!

karin: je bent uit de naam. heerlijk zeg, een zorg minder. En je mannetje eindelijk eens aan de kamer begonnen. Nou, er moet zo weer 10 kilo van jou schouders afgevallen zijn!
en kinderen zijn inderdaad een dure hobby....wij zijn ook al druk aan het werken aan reserves enzo....en hoe zit dat nu met die vergoedingen van het ziekenfonds? voor het meeste ben je toch wel verzekerd? (na je eigen risico)
en dat de baby het naar zijn zin heeft in jou buik is wel lekker, maar mag ie ook jou wel een beetje ontlasten hoor, hahaha
je bent inmiddels alweer een week verder.....zucht, heerlijk he....(voor jou dan, voor mij niet)
fijn dat er al wel betere dagen tussen zitten.

21052007: hoe voel je je nu? fijn dat je nu meer vertrouwen hebt ik deze zwangerschap. is natuurlijk moeilijk geschaad vertrouwen te herwinnen. maar ik heb er nu bij jou alle vertrouwen in! hopelijk kan je snel beginnen met het echte genieten.
en je houd je netjes met je fruitlijstje. 1x per week een frikandel speciaal moet dan wel kunnen hoor! ik hoop niet dat ik 36 kilo aankom! niet meer dan 20 heb ik afgesproken met mezelf (als ik het een beetje in de hand kan houden dan....want dat weet je vooraf niet)
ik krijg namelijk bijna nooit eraf wat erbij komt en ben nu wel zwaar genoeg (of eigenlijk minimaal 12 kilo zwaarder dan gewenst)
ik stimuleer mezelf dan wel door te zeggen dat de kleine kennelijk lekker vind wat je tijdens je zwangerschap veel eet....dus moet ik wel gezond eten want wil dat straks van de kleine dan ook wel....

JMV: even over die kuitkrampen. die heb ik regelmatig. bv met weersomslag heel extreem. dan doet dat de volgende dag nog heel veel pijn. Dat van die melk zal ook vast kloppen, maar ik heb ook eens gehoord dat een blokje (gewone) zeep in bed ook helpt.
En ik dacht, baat het niet dan schaad het niet....dus ligt er bij mij al 2,5 jaar een blokje zeep (in washandje gestopt) in bed. Heb sindsdien wel nog eens spanning even en dat trekt dan weer weg, zet niet meer door in verkramping! 1x wel kramp gehad nog...toen was het blokje zeep uit bed gevallen.....
dus meiden, het proberen waard!

wensvoordrie, wat slopend zeg, die onzekerheid. een streep is een streep zeggen ze, maar daar heb ik zelf nog helemaal geen ervaring mee dus......hopelijk is het inderdaad een innesteling ofzo en test je zaterdag 2 dikke strepen! ik gun het je zo! je hebt bij de andere 2 dus ook wel genoeg geduld opgebracht en nu al zoveel verdriet door moeten maken....
dat je nu down bent snap ik heel goed! dikke knuffel hoor en ik duim voor je!

ow, zie net dat je een berichtje hebt geplaatst. grrrrrrrrr..........stoute RD's!!!!! bah! dat was niet afgesproken!!!nog een dikke knuffel dan maar en in november worden wij gewoon allebei zwanger!!
en wat irritant dat dat nu net je laatste vakantiedag moet gebeuren! (wat wel vaak helpt is een tampon en maandverband tegelijkertijd, al voelt dat raar als het zo hard loopt...ik weet er nu alles van...)

bloemetje: wat ben je toch attent tegen iedereen zeg! zo lief! geniet je goed van je zwangerschap?
en ga je de cursus met buddy nog een keer volgen ofzo? of gaat het allemaal prima nu?!

mamavanmarijn: wat een fantastisch nieuws zeg dat die punctie goed was! tja, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch! het lucht wel op dat je het nu 1000%zeker weet!
en druk aan het werken en knutselen....zelfs spuugvrij een poepluier verschoont! vergeet ook niet te genieten van die momenten he! dan kan je daar weer energie uithalen voor eventuele mindere momenten. (al blijven die nu hopelijk voort weg)
en wat een lieve, hoopgevende woorden heb je weer voor iedereen...heerlijk!

julia: hahaha, pepernoten! was het maar een "zwangerschapskwaaltje" dan had ik er niet zoveel last van, hihihi. ik ben een enorme zoetekauw, moet me dus eigenlijk altijd inhouden. anders groei ik helemaal dicht....
dikke buik en billen heb ik dus eigenlijk al wel. maar ben gelukkig goed verdeeld dus dat valt dan wel weer mee...

mooiedromen: nog lang niet uit de naam dus.....mmmmmmmmmmm, moet je dan toch maar eens aan gaan denken denk ik, hahaha. het begint bij jou ook al op te schieten! en kan je bij de VK blijven of moet je naar de gyn?
en je mag je zonnestralen nog niet zelf houden hoor. het regent nu hier pijpestelen! en mijn ventje moet de komende week flink wat zon krijgen!!! stuur maar naar groningen!

JMV:wat heelijk zeg, al die leuke reacties. ga genieten meid!!!! enne...we verwachten nu van jou natuurlijk wel netjes iedere maand een buikfoto op hyves, hihi. (geintje, kijk zelf maar wat je wil hoor)

blondje: dank je voor de glitterregen! die ga ik vangen! maar ik laat ook wel iets voor de andere dames over die het nog nodig hebben! en wat leuk zeg, verhuizen! suc6 met de verkoop van jullie huis! en ik ben benieuwd wanneer je nu precies uitgerekend bent!

er zijn nog wel meer wachtenden, hebben die al nieuws???????????!!!!!!!!!!!!

liefs leeuwtje

Hoi,

Blondje,
Spannend, huis verkopen en ander huis kopen. Hoop dat jullie snel kopers vinden.
En bijna naar verloskundige, spannend hoor.

Jvm,
Eerste klachtjes komen aanzetten.
Genieten he meid?
Maar dat lukt je vast wel.

Wens voor drie,
Gadver, die rd er weer. Grrrr, die wilde we niet zien.
Begrijp dat je erg baalt.
Dikke knuffel voor jou.

Leeuwtje,
Zo weer een lap tekst van jou. hehe.
Gisteren heb ik met Buddy examen gehad op hondenschool, van de negen onderdelen had hij goed, beste wat je kon halen, eentje voldoende en een onvoldoende. Dus hij heeft het keurig gedaan. Wil graag volgende cursus ook doen, maar die is van januari tot half maart, en dat word een beetje krap met mn dikke buik.
Dus nog even kijken hoe we dat gaan oplossen.

Zo, hier gaat het vandaag weer goed,gisteren niet, behoorlijke rekening van belastingdienst gekregen, waar ik het begin en het einde niet van zie en wil zien. Is echt niet leuk, en weet ook nog niet hoe we dat voor elkaar gaan krijgen,maar het komt vast goed.
Verder prima, gister rustig aan gedaan en voel me top vandaag, eergister veel te veel gedaan,en voelde me gister een emotioneel wrak.

Nou dames, tot snel.

Terug
Bovenaan