hey meiden,
wat een hoop gebeurd weer afgelopen week. Veel verdriet maar ook hele mooie momenten.....nou, ons cluppie is wel van de extremen he....in alle opzichten zitten we ruim buiten de gemiddelde grenzen geloof ik...
een grote groep snel zwanger....helaas ook de kant van het verliezen van je wondertje...maar ook de onvoorwaardelijke steun die iedereen weer voor elkaar heeft.
Meiden, soms heb ik het best even heel erg zwaar, want ronde 7 klinkt echt vreselijk lang, zeker omdat ik niet weet hoe lang ik nog moet wachten. maar jullie slepen me er toch wel doorheen. Of jullie nu al wel zwanger zijn of zelf dit verdriet delen of zelfs erger verdriet te verwerken hebben.
En toch lijkt mei ook nog maar net geweest....is maar net waar het over gaat...Het wachten is slopend en duurt lang, maar toch vliegt en jaar zo voorbij en is het alweer bijna kerst...Jullie zijn allemaal schatten!
nu even heel snel wat ik van afgelopen week allemaal voorbij zag flitsen. alvast sorry als ik iemand vergeet!!!
karin: je bent uit de naam. heerlijk zeg, een zorg minder. En je mannetje eindelijk eens aan de kamer begonnen. Nou, er moet zo weer 10 kilo van jou schouders afgevallen zijn!
en kinderen zijn inderdaad een dure hobby....wij zijn ook al druk aan het werken aan reserves enzo....en hoe zit dat nu met die vergoedingen van het ziekenfonds? voor het meeste ben je toch wel verzekerd? (na je eigen risico)
en dat de baby het naar zijn zin heeft in jou buik is wel lekker, maar mag ie ook jou wel een beetje ontlasten hoor, hahaha
je bent inmiddels alweer een week verder.....zucht, heerlijk he....(voor jou dan, voor mij niet)
fijn dat er al wel betere dagen tussen zitten.
21052007: hoe voel je je nu? fijn dat je nu meer vertrouwen hebt ik deze zwangerschap. is natuurlijk moeilijk geschaad vertrouwen te herwinnen. maar ik heb er nu bij jou alle vertrouwen in! hopelijk kan je snel beginnen met het echte genieten.
en je houd je netjes met je fruitlijstje. 1x per week een frikandel speciaal moet dan wel kunnen hoor! ik hoop niet dat ik 36 kilo aankom! niet meer dan 20 heb ik afgesproken met mezelf (als ik het een beetje in de hand kan houden dan....want dat weet je vooraf niet)
ik krijg namelijk bijna nooit eraf wat erbij komt en ben nu wel zwaar genoeg (of eigenlijk minimaal 12 kilo zwaarder dan gewenst)
ik stimuleer mezelf dan wel door te zeggen dat de kleine kennelijk lekker vind wat je tijdens je zwangerschap veel eet....dus moet ik wel gezond eten want wil dat straks van de kleine dan ook wel....
JMV: even over die kuitkrampen. die heb ik regelmatig. bv met weersomslag heel extreem. dan doet dat de volgende dag nog heel veel pijn. Dat van die melk zal ook vast kloppen, maar ik heb ook eens gehoord dat een blokje (gewone) zeep in bed ook helpt.
En ik dacht, baat het niet dan schaad het niet....dus ligt er bij mij al 2,5 jaar een blokje zeep (in washandje gestopt) in bed. Heb sindsdien wel nog eens spanning even en dat trekt dan weer weg, zet niet meer door in verkramping! 1x wel kramp gehad nog...toen was het blokje zeep uit bed gevallen.....
dus meiden, het proberen waard!
wensvoordrie, wat slopend zeg, die onzekerheid. een streep is een streep zeggen ze, maar daar heb ik zelf nog helemaal geen ervaring mee dus......hopelijk is het inderdaad een innesteling ofzo en test je zaterdag 2 dikke strepen! ik gun het je zo! je hebt bij de andere 2 dus ook wel genoeg geduld opgebracht en nu al zoveel verdriet door moeten maken....
dat je nu down bent snap ik heel goed! dikke knuffel hoor en ik duim voor je!
ow, zie net dat je een berichtje hebt geplaatst. grrrrrrrrr..........stoute RD's!!!!! bah! dat was niet afgesproken!!!nog een dikke knuffel dan maar en in november worden wij gewoon allebei zwanger!!
en wat irritant dat dat nu net je laatste vakantiedag moet gebeuren! (wat wel vaak helpt is een tampon en maandverband tegelijkertijd, al voelt dat raar als het zo hard loopt...ik weet er nu alles van...)
bloemetje: wat ben je toch attent tegen iedereen zeg! zo lief! geniet je goed van je zwangerschap?
en ga je de cursus met buddy nog een keer volgen ofzo? of gaat het allemaal prima nu?!
mamavanmarijn: wat een fantastisch nieuws zeg dat die punctie goed was! tja, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch! het lucht wel op dat je het nu 1000%zeker weet!
en druk aan het werken en knutselen....zelfs spuugvrij een poepluier verschoont! vergeet ook niet te genieten van die momenten he! dan kan je daar weer energie uithalen voor eventuele mindere momenten. (al blijven die nu hopelijk voort weg)
en wat een lieve, hoopgevende woorden heb je weer voor iedereen...heerlijk!
julia: hahaha, pepernoten! was het maar een "zwangerschapskwaaltje" dan had ik er niet zoveel last van, hihihi. ik ben een enorme zoetekauw, moet me dus eigenlijk altijd inhouden. anders groei ik helemaal dicht....
dikke buik en billen heb ik dus eigenlijk al wel. maar ben gelukkig goed verdeeld dus dat valt dan wel weer mee...
mooiedromen: nog lang niet uit de naam dus.....mmmmmmmmmmm, moet je dan toch maar eens aan gaan denken denk ik, hahaha. het begint bij jou ook al op te schieten! en kan je bij de VK blijven of moet je naar de gyn?
en je mag je zonnestralen nog niet zelf houden hoor. het regent nu hier pijpestelen! en mijn ventje moet de komende week flink wat zon krijgen!!! stuur maar naar groningen!
JMV:wat heelijk zeg, al die leuke reacties. ga genieten meid!!!! enne...we verwachten nu van jou natuurlijk wel netjes iedere maand een buikfoto op hyves, hihi. (geintje, kijk zelf maar wat je wil hoor)
blondje: dank je voor de glitterregen! die ga ik vangen! maar ik laat ook wel iets voor de andere dames over die het nog nodig hebben! en wat leuk zeg, verhuizen! suc6 met de verkoop van jullie huis! en ik ben benieuwd wanneer je nu precies uitgerekend bent!
er zijn nog wel meer wachtenden, hebben die al nieuws???????????!!!!!!!!!!!!
liefs leeuwtje