MEISTOPPERS deel 4!!!!

mama2006 he wat balen zeg dat de rd's zijn gekomen
ik hoop echt zo dat november jullie maand gaat worden
voor de nog niet zwangere dames het is jullie namelijk zo hart gegunt

leeuwtje meid wat fijn dat vriendlief er nu zoveel belangstelling naar heeft.
is een hele goede instelling beter dan vorige maand
dus dat brengt nu al goede hoop
ik ga super hart duimen meid
ik baal zo voor jullie dat het nog niet gelukt is
heel veel klus plezier meid

mama van marijn wat super fijn dat het misselijk zijn nu eindelijk weg is
alleen af en toe met vieze luchtjes daar is dan ook nog wel mee te leven
denk ik zo
en ontzettend leuk zeg dat je de kleine nu al voelt geniet er maar lekker van meid
ik heb hier ook al kerst en sinterklaas inkopen gedaan
ben ook al klaar voor mijn dochters verjaardag die is namelijk in januari jarig
ik heb een kinderfietsje voor haar verjaardag
en voor sinterklaas puzzels en strijkkraaltjes
en kerst krijgt ze heel veel duplo en dvd's
dus onze dure uitgaven zijn achter de rug
nu de rekeningen nog bah bah

hier gaat alles verder nog steeds heel goed
nog geen klachten heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben  
ik vind  het ook echt super spannend voor de echo zal alles goed zijn  

Hallo meiden!

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Erg druk gehad en toch na de teleurstelling van vorige keer even afstand geprobeerd te nemen en er niet zoveel mee bezig te zijn.
Dit lukte mij redelijk goed vond ik zelf. Tot ik afgelopen vrijdag naar de kapper ging en die ineens vanuit het niets aan me vroeg of ik misschien ook zwanger was.   Ik stond even helemaal met mijn mond vol tanden en heb gezegt dat het wel zou kunnen maar dat ik het dan zelf nog niet wist. Hij zij toen dat ik er bijna wel vanuit kon gaan omdat ik "zwangerschapshaar" zou hebben. Nu kan ik hier niet echt meer informatie over vinden op het internet en ik ben benieuwd of het zou kunnen dat  je  in de eerste weken  al kan zien aan je haar dat je zwanger bent.  
Als je mijn haar steil kamt zie je  bovenop mijn hoofd een soort van kleine korte krullende haartjes ertussenuit pieken.  
Lijkt me raar als een kapper dit zegt  als dit geen duidelijke aanwijzing zou zijn.    
Raar, raar, raar...

Hoi,

Breezergirl,
Wat vreemd, ik weet het niet hoor meid.
Hoop voor je dat het zo is.

Mama van Marijn,
Fijn dat het wat beter gaat. En het lijkt erop dat het nu echt over is:d

Jvm,
Nog geen kwaaltjes, die komen wel hoor, hihi.

Hier gaat het minder, erg duizelig, erg moe. Soms gevoel flauw te vallen.
Zo naar dokter, kijken wat die zegt.

Liefs

hey meiden,

julia, door je knieën is inderdaad niet handig, maar ik bedoel ook echt op je knieëen of eventueel helemaal op de grond gaan zitten. Dat is beide echt veel minder belastend voor je rug. Tja en met die buik heb ik dat nog niet ervaren natuurlijk. kan me voorstellen dat het bukken zelf even lastig is, maar bukken om te tillen lijkt mij helemaal geen echte optie om dat nog zo'n 16 of 20 weken vol te houden.....

mamavanmarijn: was inderdaad erg rustig op het forum! en wat heerlijk dat je jezelf nu spuugvrij mag verklaren (op de luchtjes na dan). ik hoop echt voor je dat het zo blijft. maar we gaan van het positieve uit!
en wat een verbouwing zeg! jullie hebben een erg groot huis dus! Ik zou ook met z'n allen op 1 verdieping willen slapen hoor! Wij hebben beneden 1 slaapkamer (momenteel in gebruik als werkkamer) en boven maar 2 slaapkamers. Het huis is ook niet echt geschikt om dat te wijzigen. Wij willen graag 2 kinderen (maar ben eerst al blij als 1 lukt) en die moeten dan maar gewoon bij elkaar op de kamer... als het dus een jongen en meisje wordt lukt dat niet eindeloos, maar dan zien we wel weer, gaan we eventueel verhuizen ofzo. Eigenlijk is ons huis best groot, maar boven dus niet. dat is namelijk helemaal schuin (een beetje boerderijmodel, oud huisje, hebben we helemaal verbouwd en gerenoveerd)
en wat heerlijk dat je regelmatig je kleintje voelt zeg! en klaar met de inkopen voor alle feestdagen en feesten. groot gelijk hoor. als je op het laatste moment gaat moet je maar net zien te slagen en is altijd net dat op wat je nodig hebt.
en december is al druk en duur genoeg toch?! heb je zo gelijk een beetje kosten gespreid en niet alle drukte ineens. (alhoewel....eerst sint maarten, dan sinterklaas, verjaardag marijn, kerst....)

jmv: fijn dat je voor me duimt! ik heb het wel even nodig (vind ik zelf). en ook al klaar met inkopen... heerlijk toch! en dulpo en playmobil en houten speelgoed vind ik ook altijd erg leuk! dat blijft tenminste lang leuk en is degelijk.
en eigenlijk toch ook wel lekker dat je nog geen klachten hebt toch?! wel onwerkelijk natuurlijk, maar dat maakt die echo over een tijdje vast goed! Ik heb er alle vertrouwen in! en als je nou ook nog niet te moe bent, kan je alvast maar lekker veel geregeld hebben (zoals die inkopen).
kan je straks als het nodig mocht zijn ook echt de tijd nemen voor jezelf. en anders gewoon lekker genieten natuurlijk!

breezergirl: je haar wordt inderdaad anders als je zwanger bent. meestal ook veel dikker. Niet dat iemand dat bij mij zal zien. mijn haar is van zichzelf al vreselijk dik. echt niet tof. maar gelukkig kunnen ze dat dan weer "uitdunnen".
veel vrouwen houden dus als het ware hun haar vast als ze zwanger zijn en er valt dan bijna niets uit. Vaak valt er dus na de bevalling heel veel uit, sommige schrikken daar zelfs van in het begin....Tja, allemaal hormonen, dus komt allemaal wel weer goed uiteindelijk hoor, hahaha.
Maar...ben bij jou nu wel erg benieuwd!!!! De kapper maakt het nu wel extra spannend he! ik duim dat ie gelijk heeft!
Het is zo vrijdag, nog paar daagjes doorbijten! Wanneer wil je testen?

bloemetje: balen meid, dat je je zo duizelig en moe voelt! goed idee even langs de dokter te gaan. misschien moet je wel wat rustiger aan doen maar misschien is het ook wel zoiets als ijzertekort... is moeilijk te zeggen dus wel belangrijk even langs te gaan! sterkte meid, je bent al wel genoeg ziek geweest de laatste tijd!

nou, hier natuurlijk nog geen nieuws sinds gisteren. Heb alleen al paar dagen zwaar gevoel in mijn buik, maar dat kan op dit moment in de cyclus nog helemaal niets betekenen natuurlijk, hahaha. Ik zal dus wel weer gewoon verstopt zitten (zoals wel vaker)
liefs leeuwtje.

Hoi,

Leeuwtje,
Daar zaten we ok al aan te denken, ijzertekort.
We zien het zo wel, moet er over half uurtje zijn.

Liefs

Hey meiden

Jullie zijn echte schatten, weten jullie dat ??
Bedankt voor jullie steun.

Leeuwtje we gaan samen voor de maand november !!! ( en natuurlijke ook alle ander meiden )
Wat goed dat je vriend nu zo meewerkt, wat een goed gesprek wel niet kan doen hihi.
Mijn man zit nu ook van "wanneer is het weer belangrijk? en ik hoor het wel hé wanneer je ei komt" vindt het wel erg schattig, maar we gaan samen toch echt proberen om volgende maand zwanger te worden.
En nu maar zien wat ie doet als het puntje bij het paaltje komt!!
En die reep chocola is allang op haha!!

Sorry trouwens dat ik  niet zo veel meer schrijf, maar ben nu op een punt gekomen dat ik toch wel begin te balen als ik ongie wordt.
Nog 1 maand en we zijn een half jaar verder, tuurlijk had ik voor mezelf 1 jaar uitgetrokken maar je hoopt toch dat het eerder gebeurt.
Vandaar dat ik wat afstand probeer te nemen, ik lees wel allles trouwens en denk aan jullie.

Liefs Mama2006

bloemetje: en?weet je al wat? ijzertekort schijnt regelmatig voor te komen tijdens de zwangerschap, vandaar dat ik daaraan dacht. wel erg vervelend. ben benieuwd naar de uitslag! (of moet je eerst weer bloed laten prikken?!)

mama2006: ik ken je gevoel meid. We gaan er samen inderdaad weer helemaal voor. gelukkig willen beide partners nu beter hun best doen, hihi. hopelijk komt dat er dus nu ook echt van!!! ik wens je straks weer veel suc6. en dat van dat balen had ik vorige week ook wel hoor. Ik had het heel druk en las wel mee maar was vreselijk moe en ook beetje down waardoor ik even wat minder reageerde. Toch heb ik ook wel veel steun aan de meiden hier!
Ik zit inmiddels ook op 6 maanden (vanaf 2 mei echt bezig) en in ronde 7. en een jaar is inderdaad wel normaal maar het duurt wel vreselijk lang!!! Ik heb eigenlijk meer in mijn hoofd dat dit kalenderjaar bijna om is zeg maar. (daar betrap ik mezelf op....)
en dat dat toch wel een soort van mijlpaal is voor mij......gelukkig kennelijk ook voor vriendlief. ach, we doen ons best en zien wel.

het enige waar ik tegenwoordig alleen niet zo goed tegen kan in mijn omgeving is dat mensen die alles hebben wat ze willen. meteen zwanger, gezonde kindjes, gelukkig getrouwd enz. enz... dat niet eens waarderen! daar kan ik nu voort wel pissig om worden... maar ja, dan denk ik weer: zij weten niet dat het nu op dit moment voor mij anders is en bij hun zal ook vast wel iets anders zijn dan gepland....ieder huisje heeft namelijk toch zijn kruisje zeggen ze dan. (ook als dat aan de buitenkant niet lijkt) maar toch krijg ik dat verdrietige gevoel op dat moment niet zomaar opzij....

kop op meid! ook wij komen aan de beurt! wij mogen straks ook nog genieten van allerlei kwaaltjes en ongemakken, hihihi
liefs leeuwtje

Hoi,

Mama 2006,
Gaat ie weer beetje? Begrijp heel goed dat het moeilijk word. Zeker als je al de verhalen van ons leest. Als jullie dat vervelend vinden, nog steeds melden he?

Leeuwtje,
Het is inderdaad lastig als anderen niet waarderen wat ze hebben. En jij zo graag wil, maar het nog niet lukt. Is balen dan.

Net weer terug van dokter. Of ijzertekort, of doordat baarmoeder groeit en bloedsomloop beetje in de war stuurt. Of nog nasleep van verkoudheid. Moet nu bloed laten prikken.

Dus ben benieuwd wat daar weer uitkomt.

Groetjes

Terug
Bovenaan