MEISTOPPERS deel 4!!!!

Nou, meiden, jullie hebben weer even niets van me gehoord, want erg druk geweest. Zaterdag verjaardag van mijn vader gevierd, zondag hiervan beroerd. Maar dat is het ergste niet: Christian is namelijk sinds zaterdagavond weer ziek! En heel erg flink dit keer, bah, bah, ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit zo ellendig heb gezien... Koorts, hoesten, snotteren, ontstoken oogjes, spugen, slecht eten, slecht slapen en heel veel huilen. Toch maar vandaag naar dokter geweest, want hij werd steeds zieker. Flinke oorontsteking, waarschijnlijk bacterie (omdat het steeds slechter met hem gaat) en dus antibiotica kuur gekregen. Gossie! Mijn moederhartje heeft het echt zwaar, je kunt zo weinig voor ze doen, he? De kuur moet er helaas onder dwang in, in de houdgreep, vind ik ook zo akelig. Maar ja, het moet nu even... Ik hoop dat het snel aanslaat (en we dus allemaal weer een beetje nachtrust krijgen!).

Dubbele pech: manlief heeft vakantie deze week (en ik ook officieel), maar we kunnen dus nergens naartoe ivm het zieke ventje.   En zul je net zien, dat ik nu al 3 goede dagen achter elkaar heb (en het weer ook nog goed is!), grrrr... Moet er morgen maar wel even alleen op uit, cadeautje kopen voor mijn man, is vrijdag jarig. Ik hoop echt dat Christian een beetje beter is, als het bezoek komt in het weekend!

Even voor de zwangeren: zijn er nog meer mensen hier die Rhesus-negatief zijn en dus het riedeltje van extra bloedprikken en spuiten antistoffen gaan krijgen? Ik meen me te herinneren dat 15% van bevolking dat heeft (ik ben er daar een van). Ben gewoon even nieuwsgierig...

@ Bloemetje: wat fijn dat deze cardioloog het allemaal wel serieus lijkt te nemen en dat het voor de zwangerschap ook mee lijkt te vallen! Dan wel weer balen van die blauwe plekken, tja, prikken is niet leuk, zeker niet als ze het lomp doen! Ik hoop trouwens dat er verder niets bijzonders uitkomt. Nog even wachten op de uitslag begrijp ik. Was je bloeddruk trouwens wel goed? Want die begint nu te zakken en daar kun je ook duizelig van worden.

@ Jmv: wauw, nog eens 3 testen gedaan, ha ha , moest wel een beetje lachen, maar ik kan me je gevoel wel voorstellen. En als ze er nu eenmaal toch liggen... Vond het wel grappig wat je over je huid schreef, want dat heb ik precies zo! Normaal heb ik zo'n beruchte T-zone, maar nu voel ik overal lekker zacht en glad aan, terwijl ik er wel een stuk vlekkeriger uitzie ...
Bijzonder trouwens dat je dochter het nu al weet, hoe oud was ze ook alweer? Hebben jullie het met een reden zo vroeg verteld? (wel leuk natuurlijk hoe ze reageert!)

@ mama 2006: lieve meid, wat balen, toch ongi en nog wel een dag eerder ook nog ... Ik vind het echt erg voor je. Ik kan me voorstellen dat je het nodig hebt om wat afstand (van ons) te nemen, het lijkt me ook erg zwaar om telkens die teleurstelling te moeten doormaken en tegelijkertijd geconfronteerd worden met alle zwangere dames hier... Neem lekker je tijd en je ruimte, we gaan voorlopig nergens heen. Sterkte en succes volgende ronde.

@ Leeuwtje: wat ontzettend vervelend dat je vriend toch echt niet op jouw golflengte kan zitten wat betreft deze kinderwens! Moeilijk hoor, je wilt natuurlijk niemand dwingen, maar je bent afhankelijk, he? Misschien toch nog eens een goed gesprek? Wat het met je doet en hoe moeilijk je het uberhaupt vond om die 4 jaar te wachten tot hij zover was? Ik hoop trouwens dat het nog niet je ei was en dat er de komende dagen nog productief geklust kan worden! Heel veel sterkte. Dikke, virtuele knuffel

@ Mama v Marijn: oei, de griep, wat balen!! Daar zit je echt niet op te wachten, nee... Terwijl het juist zo goed ging. Ik hoop dat je snel weer opknapt en dan weer helemaal spuugvrij kunt zijn!

@ Breezergirl: het wordt dus extra spannend, nu? Met 'zwangerschapshaar'? Ik weet idd wel dat je haar veranderd tijdens de zwangerschap, meestal voller en dikker. Ik merk zelf het verschil niet zo, behalve dat ik (na een aantal weken van forse uitval in het begin van zwangerschap) nu weinig uitval heb. Dik, glanzend haar heb ik ook van mezelf al. Maar het zou wat zijn, he? Dat je kapper het eerder wist dan jij! Ik duim, duim, duim ...

@ Mooie dromen: he, wat fijn, gewoon lekker bij VK kunnen blijven! Dat is nog eens goed nieuws. En grappig hoor, buik heen en weer... Dat herken ik wel van Christian, alleen dan pas op het allerlaatst. Je moet volgens mij wel echt slank zijn om dat nu al zo te hebben, ha ha! Lekker hoor, beweegt dus allemaal goed daar, da's fijn. En suikertest, dat is (dacht ik?) standaard bij iedere zwangere, rond de 28 weken... Nou ja, ik krijg het in ieder geval ook, maar heeft ook met mijn overgewicht te maken en het feit dat Christian erg groot was bij de geboorte.

Hoi

Even een kort berichtje.. Allemaal zieken, wat vervelend! Beterschap!!!
Ben net thuis en moet nog van alles doen.
Karin, ik ben rhesus positief. Dus dat is wel makkelijk.

Hoi

Even een kort berichtje.. Allemaal zieken, wat vervelend! Beterschap!!!
Ben net thuis en moet nog van alles doen.
Karin, ik ben rhesus positief. Dus dat is wel makkelijk.

Hallo allemaal,

even een berichtje van mij. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen... maar ik geloof echt dat ik spuugvrij ben. Ondanks de griep deze week nog even een kleine terugval, maar verder voel ik me prima. Ben zoo blij.
En jij Karin, ik lees dat jij ook goede dagen kent? Hopelijk houden die ook aan.
Het is rustig hier op het forum, is iedereen druk aan het werk? Of ziek in bed?
Begrijp ik goed hoor, ik check het forum altijd even tussen het werk door, of als de kinderen op bed liggen ´s middags.

Hebben jullie al veel gekocht voor de baby? Ik nog helemaal niets... raar he? Ik ga volgende week, dan heb ik een weekje vrij eens een inventarisatie maken van alle spullen die ik nog heb, en wat ik eventueel nog nodig heb. Dan begint het vast wel te kriebelen om een beetje te gaan babyshoppen.

nou dat was het eigenlijk,
liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
ooh wat fijn, spuugvrij, eindelijk hihi.

Hier wel babyshoppen hoor, vandaag voor eerst, pakje gekocht wat me erg mooi lijkt voor bij geboorte, heb het in kleine en grote maat mee. hihi. En paar flesjes alvast.

Vanmorgen bij gyn geweest. Alles was goed, even over cardioloog
gehad en medicijngebruik. Ook dat ik naar andere arts ben geweest en
uitgelegd wat die heeft gezegd. Ze vond het denk ik maar raar dat ik
naar andere geweest was, maar ja, boeit mij niets, het is voor mezelf
en niet voor haar.

Verder afgesproken dat verloskundige wel de nazorg gaat doen.

Stond
alweer bijna buiten zonder een hartje te mogen horen, en ja, dat vond
ik niet fijn. Dus wel even gevraagd, snel even met echo apparaat
gekeken, klopte mooi, en wat is het gegroeid zeg, haha. Gek hoor, hoe
dat allemaal gaat.

Liefs

hee Bloemetje,
Lekker gevoel he? Als je de beeb weer hebt gezien en gehoord. Dan kun je de hele wereld weer aan. Ik kijk nu ook erg uit naar mijn vk afspraak van volgende week dinsdagavond. Tot nu toe was mijn zwangerschap aardig overschaduwd door de punctie, maar nu kijk ik echt uit naar de vk en lekker hartje luisteren volgende week.
Ik voel de baby nu steeds regelmatiger, was het vorige week nog af en toe, nu 'ritselt' het dagelijks in mijn buik. Het zijn nog geen schopjes of trapjes, maar echt vlinderachtige ritselaanrakingen. ( volgens mij zijn dat geen bestaande woorden, maar het geeft wel weer hoe ik het voel).
Ik ben volgende week maandag 19 weken, en jij Bloemetje? Jij zit nu in week 15 ofzo toch?
nou tot snel weer
liefs mama van marijn

Wow mama van marijn, spuugvrij! Goed nieuws! Geniet en ontspan!

Fijn bloemetje dat allesin orde is. Ik had met de 20 weken echo dat ik echt met open mond naar het scherm zat te staren, zo mooi!

Leeuwtje, sterkte, kan me voorstellen dat als je langer bezigbent het er voor je relatie niet makkelijker op wordt. Volhouden en ik duim voor je!!!

Mama2006, ook veel sterkte.

Voor alle klussers: ik hoop zo dat het voor jullie dit jaar ook lukt! Ik denk aan jullie.

Ga nu even eten, net 2 dagen cursus gehad, niet ideaal dat zitten, maar wel interessant. Morgen werken en dan lekker rust het weekeinde!

Ik schrijf nu de tijden op dat ik de kleine voel, het is zo grappig dat heel mijn buik beweegt, je ziet zo waar hij/zij heengaat. Mijn moeder zei al: het wordt een kind van der moeder, want ik was net zo beweeglijk!

x

karin gossie meid wat erg voor je kleine mannetje hoop maar dat hij er snel weer boven op is.mijn dochter is nu 2 jaar en 10 maanden.Ik  vind het ook fijn dat er leuk op reageerd maar alleen is het afwachten of het zo blijft en of het ook zo is als de baby er is.Ik heb er voor gekozen om het al te zeggen omdat ik gewoon weet dat ze echt niet achtelijk is ze is zo bijdehand en slim ze heeft het toch wel in de gaten.dus kan ik haar maar er beter gelijk in betrekken dan dat we stiekem gaan doen.Dan snapt ze waarschijnlijk helemaal niet waarom alle dingen gebeuren om haar heen.gister zijn ze van moeders voor moeders geweest en mocht gelijk beginnen ja leg jij maar aan je dochter uit waarom dan die grote flessen voor zijn in de wc.dus ben gewoon eerlijk tegen haar en maak geen geheim ervan dat is de reden.

mama van marijn wow eindelijk spuugvrij ook de griepje voorbij joepie
nou kan je eindelijk lekker rustig genieten van het spuugvrij zijn en het groeiende wondertje in je buik.En de bewegingen in je buik
lijkt mij zo geweldig om dat eindelijk eens een keer te voelen.ik heb het namelijk nooit gevoelt bij mijn dochter zij was gewoon zo stil de vk en de mensen in het ziekenhuis vonden dat heel appart dat haden ze nog nooit meegemaakt dat een baby niet beweegt in de buik zelfs niet met wakker maken en geduw en getrek werkte het nog niet.Dus daarom hoop ik nu echt beweging te voelen met deze zou zo mooi zijn.

bloemetje geweldig dat je het hartje nog ff snel heb kunnen horen
anders had je weer ff moeten wachten voor het zo ver is zou erg zonde zijn
want dat is juist zo mooi het treintje in je buik hihi
geniet er lekker van

hier gaat het verder gewoon nog steeds heel goed en doe dus vanaf gister mee aan mvm me test was dus gewoon nog steeds positief

Terug
Bovenaan