MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hey meiden

An balen zeg weer die k.. rd's, en wat irritant dat je volgende vruchtbare precies valt wanneer je man weg moet, nou ja niks aan te doen!!

Bloemetje dat plezier hebben is wel gelukt hoor hahahaha !!!!

Mama van Marijn leuk zeg 20 weken echo, ik kan die van mij nog herinderen als de dag van gisteren ( was zo verbaast dat het een meisje was hahaha)
Laat je even weten hoe het gegaan is?

j.m.v hoe ist?? je bent alweer onderweg naar de 12 week !!

Nou man lief had gisterenavond direct door wat er aan de hand was en we hebben het erg gezellig gehad hihihi....
Normaal voel ik altijd mijn eisprong, alleen had ik gisteren zoveel ibiprofen genomen dat ik heb dus niet heb vernomen.
Weet zeker dat mijn ei gister is geweest want de test vanochtend was weer negatief.
En nu maar weer 2 week wachten, bah.
Ga in ieder geval niet weer testen, pas als ik overtijd ben!!!

Liefs Mama2006

21052007
Was jou vergeten!!
Ben blij dat alles toch nog goed heeft uitgepakt, geniet ervan meid.

Liefs Mama2006

@2105 wat een stress verhaal zeg. Ik kan het me helemaal voorstellen hoe je naar die oude test gekeken hebt. maar gelukkig heb je een nieuwe gedaan die dik positief was.
En 25 nov is zo, eerder dan je denkt. We duimen allemaal voor je dat het goed gaat en dat zal het gaan, je zult het zien!!!!

Even kort mijn 20 weken echo. Ooh ik was echt gespannen. Het is toch eindelijk weer eens een kijkje in je buik. Maar alles zag er prachtig uit. Goed hartje, alle organen werken, geen hazelip, geen klompvoetjes en hersenen allemaal prima.
Ik was zo blij. Ik had de jongens meegenomen naar de echo want ik had geen oppas. Tja, dat was wel even anders dan rustig zeg maar. Maar uiteindelijk gingen ze toch zitten in de stoel en kijken naar de baby.
En het is inderdaad een meisje. Ik weet dat een punctie 100% kloppend is, maar om met je eigen ogen te zien dat er geen piemeltje aan zit, is toch weer fantastisch.
Dus de echoscopist zei heel leuk; "Dit meisje zal in de watten gelegd worden door haar oudere broers." Leuk he? Ik weer helemaal emotioneel en huilen.
Tja wandelende tijdbommetjes zijn we he qua hormonen.

Zo fijn om nu zelf te zien dat dit meisje lekker aan het groeien is in mijn buik. Helemaal op schema van 20 weken. Ik kan het soms gewoon niet geloven. Dan pak ik voor de zoveelste keer de echofoto erbij en denk ik : ja het is echt zo!!!

Dus het was een drukke ( met dank aan de jongens) en hele bijzondere echo vanmiddag. Ben helemaal blij.,
Nu wilde ik direct mijn man bellen op het werk, krijg ik zijn voicemail. Grrrrr, niet leuk dus, maar goed, hij zal zo wel terugbellen.

fijne avond allemaal en dikke kus
mama van marijn
20w1d

21052007
gelukkig gaat het goed bij je en ben je toch weer gerust gesteld
probeer er maar lekker van te genieten
en gelukkig reageerde de vk best lief
en begin je bij jou al een buik te zien je bent net zo ver als ik hihi dat vind ik wel leuk dat er 1 gelijk met me loopt.en hoe voel je je heb je al erg last van kwaaltjes

an
meid wat balen jeetje mina ik vind dat zo erg altijd als het niet gelukt is
gun het iedereen zo
hopelijk heb je volgende maand wel geluk ondanks dat je man 8 dagen weg moet voor werk hopen dat je dan net een dag voor hij weg gaat nog kan klussen en dat die je toch nog geluk brengen blijf duimen voor je

mama 2006 jeetje wat spannend goed op het goede moment geklust dus daar kan het niet aan liggen.Nu moet je weer 2 spannende weken wachten ik ga heel hart duimen hier.ik hoop het zo voor jullie allemaal
en ik ben nog geen 12 weken was het maar zo hihi nee ben morgen pas 8 weken
dus moet nog wel ff ik krijg maandag de echo dan krijg ik ook precies te horen hoe ver ik ben dus kan ook nog iets minder zijn meer geloof ik niet in dus ben echt 8 weken of iets minder.

hoi mama van marijn

gelukkig was je echo helemaal super goed
ben blij om te horen dat het er allemaal goed uitzag
en wat vonden de jongens er van toen ze het zagen of besefte ze het niet?
geweldig om ook nog gezien te hebben dat het een meisje is
geniet er lekker van meid

Hoi,

Jvm,
leuk weer berichtje van je, hihi. En de misselijkheid nog aanwezig. En spannend maandag de echo, zal je wel erg veel zin in hebben he? Ik heb volgende week woensdag een echo. kijk er nu al zo naar uit. om naar ons droppie te kijken.

Mama van Marijn,
Wat fijn dat het zo mooi was bij de echo. Heerlijk meid. En de jongens, hoe reageerden ze? En man al kunnen bereiken?
Frustrerend is dat he? Ik heb met vriend afgesproken hem nu hele dag te kunnen bereiken, maar vanmiddag had ie geen tijd om te praten met me, had beloofd terug te bellen, maar dat heeft ie niet gedaan. Terwijl ik zijn stem nu echt wel nodig heb. als je enkel maar tv kan horen. Pff, weet ook helemaal niet wanneer hij ooit keer thuis komt, hij heeft een vergadering, maar als ik maar eens zou weten tot wanneer.

Heb ook heel geen zin om te koken, ga dat om zes uur maar doen denk ik.
als ik het niet doe, dan is mn mannetje niet blij denk ik.

Liefs.

hey meiden,
pfffffffffff, wat een drukte en hectiek toch tegenwoordig overal he.....nou, nu eens eindelijk even tijd voor mezelf en jullie!!

tja, hier gaat alles z'n gangetje. ik heb het echt megadruk en dat helpt dus echt tegen de zenuwen. de brandwonden genezen goed, al zal mijn rechterborst niet deze week al genezen zijn en mijn linkerborst zelfs nog weken duren.....
ik heb vooral jeuk van de tape die tussen mijn borsten zit (aan de randen van de gaasjes) Verder eigenlijk nergens last van.
gisteren op controle geweest bij de huisarts.....ipv flamazinne (zalf) krijg ik nu zalfgaasjes. hij zei maakt niet zoveel uit wat je er op doet. als het maar afgedekt is en goed vet blijft. De flamazinne kan als bijwerking hebben dat je na een tijd wat pigmentverschil krijgt. vandaar dat hij liever voor de zalfgaasjes koos.
nu heb ik dus nog ruim 2 tubes flamazinne liggen en ook maar die gaasjes opgehaald...
bij de apotheek vrijdag moest ik 4 tubes flamazinne halen....er waren er maar 2 meer !!!(weekenddienst) moest ik gisteren 2 gazen van 30cmx10cm halen (kan ik er stukken afknippen) waren deze er ook niet! kreeg ik dus van 10x10cm mee, maar ook maar 2. dus dat is 2x verschonen en het is weer op. dus gebruik toch maar eerst die andere zalf.....
Heb tegen huisarts gezegd dat ik 2 tubes op voorraad wel erg weinig vond. hij zei al, het is maar kort houdbaar, maar 2 is inderdaad wel erg weinig. ik zo ja, zeker tegen het einde van het jaar....hij moest stiekem beetje lachen.....(ik bedoel dus met vuurwerk enzo)
zei die apothekersassistent, dan moet je morgen maar weer even bellen voor een vervolgrecept, dan kan je morgen wel die lange halen. Ik denk laat me dan meteen morgen terugkomen ofzo....vind het zowiezo allemaal beetje raar. ik moet ook nog gewoon werken hoor!!! en dan red ik dat niet binnen apotheektijden! tja, ik weet, dokterdingen gaan voor...maar toch, zo kost me dat wel erg veel tijd en energie. en ik heb het al zo druk.
maar ja, dat zal ook wel mijn eigen schuld zijn hihi. ben nu al moe en is pas dinsdag. straks even lekker douchen (jippie! dat verband er even af!) en vroeg mijn mandje in.
het verband van mijn duim/pols mocht ik er gelukkig aflaten van de huisarts. dat vond ik al irritant en nog irritanter toen iedereen vroeg wat ik gedaan had....heb nou eenmaal geen zin om dat continu te vertellen en aangezien ik op een kinderdagverblijf werk met heeeeeeeeeel veel ouders........
tja, ze mogen het wel weten natuurlijk maar toch. en het is zo veel makkelijker. ben veel minder "gehandicapt" want met dat verband kan je niet eens iets met water doen. niet eens handen wassen! dus gewoon vet houden met handcreme en vaseline en dan gaat het zo ook wel.
en of ik zwanger ben geen idee, aan mijn borsten kan ik nu natuurlijk niets voelen. voel wel regelmatig steekjes in mijn buik, vooral als ik bv moet niesen of een onverwachte beweging maak en ben dus moe. maar heb eigenlijk ook veel te weinig geslapen laatste tijd. kijk eerst gewoon tv en moet dan nog verbanden wisselen enzo. dus is dan toch alweer laat.....
slaap gelukkig wel goed. pas tegen de ochtens zou ik graag naar mijn buik willen, dus dat valt niet tegen (ben eigenlijk buikslaper). op zij in slaap vallen gaat dus goed. alvast handige oefening voor straks, hahaha.
maar nu NOD dichterbij komt wil ik het ineens niet meer weten, stom he? denk nu echt van "zal toch wel weer niet....was afgelopen keren ook niet zo dus waarom zou dat nu wel zo zijn...."
terwijl mijn vriend gisteren voor het eerst echt heeeeeeeel nieuwsgierig aan me vroeg: wanneer weet je nou of je zwanger bent????? (met zeer ongeduldig ondertoontje) ik zo: oow, je bent nieuwsgierig?! nou, donderdag of vrijdag ofzo. misschien laat ik je wel tot zaterdag wachten. kan je je mond ook niet voorbij kletsen tegen me moeder als die vrijdagavond langs komt.
ja, mijn moeder komt vrijdagavond langs. superleuk natuurlijk. ze rijd met een vriendin van haar mee die hier in de buurt een afspraak heeft. maar ja, ze komt zonder mijn vader en mijn schoonmoeder zien we ook over tijdje pas weer.....dus als ik zwanger blijk dan kan ik dat nog niet zeggen! Dus kan ik het beter ook nog niet weten....
maar ja, dat wordt dan wel zenuwachtig wezen, want dan ben ik dus al overtijd.... (als ik dat haal dus)
ga, nu maar eens "even" reageren op jullie allemaal.....maar wat een hoop geschreven zeg. heb alles al wel gelezen en hopelijk vergeet ik niemand te noemen!!!
liefs leeuwtje (en tot zo)

jmv: zat ik ook al aan te denken, hoop dat m'n borsten zich dus netjes inhouden deze maand! eerst de huid maar laten herstellen. mijn tepels beginnen vandaag ook te jeuken. nou ja, mijn huid heeft het natuurlijk ook erg druk nu daar...
en al druk aan het aftellen voor de echo?! spannend hoor! die foto op hyves is mooi hoor! inderdaad een miniheuveltje! het begin is gemaakt!
en last met naar de wc gaan. tja, dat heb ik heel vaak eigenlijk wel....ik heb nu ook roosevicee laxo (pruimen) in huis. probeer het weleens. zou ik als ik jou was ook zeker proberen! want zo is het inderdaad ook erg pijnlijk.....(en dat mag gewoon tijdens de zwangerschap)

mamavanmarijn: je vingers zelf (/duim) bevatten ook wel heel veel zenuwtjes op een heel klein oppervlak. mijn nagelriem is vandaag ingescheurd (gewoon te droog) en daar heb ik eigenlijk ook meer last van. stom he?
dus kan me goed voorstellen dat die duim toen pijn deed...
en allemaal 1-1-2009 zwanger lijkt me een heel mooi doel! dan kunnen we het altijd nog bijstellen naar allemaal in 2009 een gezonde baby! want dat hoop ik toch echt wel van harte voor iedereen!!!!
en ruzie met je ventje, nee niet prettig. daar kan ik dan ook echt van wakker liggen maar gelukkig praten wij het ook altijd goed uit. die hormonen zullen nu vast niet meehelpen, maar daar moet je mannetje toch vast wel raad mee weten in een 3e zwangerschap ;)?
en die hormonen werken dus ook door bij de verloskundige, haha. nou, die zal dat vast ook wel vaker meemaken! gelukkig heb je genoten van de echo! (en een foto om te blijven genieten!) Wat vonden je mannetjes er van ?
ook lief van jou dat je nog naar me vraagt. ja, diverse wonden genezen dus al aardig. sommige zullen meer tijd nodig hebben....
en wat fijn dat die laatste opdracht nu je zo goed bevalt!!!! heel veel suc6 dan! en geniet er van!
an: zag dat je even in spanning hebt gezeten maar helaas deze ronde niet gelukt. grrrrrrrrr, balen meid. ik leef echt met je mee. en ik weet dat je er iedere keer meer rekening mee houd en wat vertrouwen verliest maar het komt echt wel hoor meid! je hebt niet voor niets al een gezond wondertje rondlopen!!
hopelijk lukt het toch nog komende ronde! en anders is de ronde daarna officieel nog dit jaar begonnen, dus als je het zo bekijkt heb je dit jaar nog 2 kansen! (al weet je het dan pas in het nieuwe jaar) Positief blijven! (Probeer ik ook!)
bloemetje: rustig aan doen hoor!!!!echt!!!! en volgende week woensdag DE echo!! nou, wat zal jij daar dan even wat energie uit kunnen halen zeg! even weer helder in beeld waar je het allemaal voor doet.....
en de baby gevoeld! heerlijk lijkt me dat! en buddy zo bang....sneu he, als je beestje zo bang is. je kunt daar zo weinig aan doen.....
en wat lief dat je naar me vraagt.
blondje: ook 19 november echo, spannend hoor!! en fijn dat je vanalles voelt. lijkt me heerlijke bevestiging! geniet ervan!
mooiedromen: nou het zou mooi zijn als het aan een zwangerschap ligt bij mij zeg. ik ben er de afgelopen week kennelijk inderdaad niet helemaal bij, ook met hele onbenullige dingen......tja, dan heb ik zeg maar tenminste nog een excuus waarom dat ik zo lomp was en houd ik er ook nog iets positiefs aan over.....
en goed in beweging blijven dus voor jou?! anders wordt je buik "lui" ?! tja, toch maar blijven wandelen dus! en wat fijn dat je uit de naam bent samen! ik ben benieuwd......
21052007: een oude test is onbetrouwbaar, maar daar ben je inmiddels gelukkig achter!!!! ik ben er ook gewoon helemaal van overtuigd dat het nu helemaal goed gaat komen bij jou! ik had er nu meteen al weer alle vertrouwen in. ik snap wel dat dat voor jezelf even iets anders ligt. en jammer dat je nu dus 2 weken moet wachten voor de vk....
wel fijn dat ze zegt dat ze voor je duimt...
karin: wat goed en dapper van je dat je er eindelijk aan toe durft te geven allemaal. inderdaad een heel plan, maar zo kan het natuurlijk ook niet door blijven gaan..... dan kan je straks helemaal niet van jullie wondertje genieten omdat je zo ontzettend uitgeput bent! Tank eerst maar eens flink bij! en laat je goed in de watten leggen!
en christian ook weer ziek, bleeeegh. bah! nou meid, sterkte!
en 17e dus ook echo! spannend hoor!. tenminste, je weet nu wel dat het goed zit. maar toch lijkt dat me iedere keer weer iets waar je echt naartoe leeft. zeker in jou geval. dan weet je weer dat je het daar voor doet!
mama2006: heerlijk geklust dus! hopelijk werpt het zijn vruchten af!!!!! ow meid ik duim echt zo voor je! Toch fijn als bij de mannen het kwartje valt he?! (dat het dus wel uit maakt wanneer hij klust....)
heel veel suc6 en sterkte met wachten!!!!
dat was het geloof ik in het ´kort` zo ´n beetje voor nu.... ga nu lekker douchen.....
weltrusten alvast!
liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan