jmv: zat ik ook al aan te denken, hoop dat m'n borsten zich dus netjes inhouden deze maand! eerst de huid maar laten herstellen. mijn tepels beginnen vandaag ook te jeuken. nou ja, mijn huid heeft het natuurlijk ook erg druk nu daar...
en al druk aan het aftellen voor de echo?! spannend hoor! die foto op hyves is mooi hoor! inderdaad een miniheuveltje! het begin is gemaakt!
en last met naar de wc gaan. tja, dat heb ik heel vaak eigenlijk wel....ik heb nu ook roosevicee laxo (pruimen) in huis. probeer het weleens. zou ik als ik jou was ook zeker proberen! want zo is het inderdaad ook erg pijnlijk.....(en dat mag gewoon tijdens de zwangerschap)
mamavanmarijn: je vingers zelf (/duim) bevatten ook wel heel veel zenuwtjes op een heel klein oppervlak. mijn nagelriem is vandaag ingescheurd (gewoon te droog) en daar heb ik eigenlijk ook meer last van. stom he?
dus kan me goed voorstellen dat die duim toen pijn deed...
en allemaal 1-1-2009 zwanger lijkt me een heel mooi doel! dan kunnen we het altijd nog bijstellen naar allemaal in 2009 een gezonde baby! want dat hoop ik toch echt wel van harte voor iedereen!!!!
en ruzie met je ventje, nee niet prettig. daar kan ik dan ook echt van wakker liggen maar gelukkig praten wij het ook altijd goed uit. die hormonen zullen nu vast niet meehelpen, maar daar moet je mannetje toch vast wel raad mee weten in een 3e zwangerschap

?
en die hormonen werken dus ook door bij de verloskundige, haha. nou, die zal dat vast ook wel vaker meemaken! gelukkig heb je genoten van de echo! (en een foto om te blijven genieten!) Wat vonden je mannetjes er van ?
ook lief van jou dat je nog naar me vraagt. ja, diverse wonden genezen dus al aardig. sommige zullen meer tijd nodig hebben....
en wat fijn dat die laatste opdracht nu je zo goed bevalt!!!! heel veel suc6 dan! en geniet er van!
an: zag dat je even in spanning hebt gezeten maar helaas deze ronde niet gelukt. grrrrrrrrr, balen meid. ik leef echt met je mee. en ik weet dat je er iedere keer meer rekening mee houd en wat vertrouwen verliest maar het komt echt wel hoor meid! je hebt niet voor niets al een gezond wondertje rondlopen!!
hopelijk lukt het toch nog komende ronde! en anders is de ronde daarna officieel nog dit jaar begonnen, dus als je het zo bekijkt heb je dit jaar nog 2 kansen! (al weet je het dan pas in het nieuwe jaar) Positief blijven! (Probeer ik ook!)
bloemetje: rustig aan doen hoor!!!!echt!!!! en volgende week woensdag DE echo!! nou, wat zal jij daar dan even wat energie uit kunnen halen zeg! even weer helder in beeld waar je het allemaal voor doet.....
en de baby gevoeld! heerlijk lijkt me dat! en buddy zo bang....sneu he, als je beestje zo bang is. je kunt daar zo weinig aan doen.....
en wat lief dat je naar me vraagt.
blondje: ook 19 november echo, spannend hoor!! en fijn dat je vanalles voelt. lijkt me heerlijke bevestiging! geniet ervan!
mooiedromen: nou het zou mooi zijn als het aan een zwangerschap ligt bij mij zeg. ik ben er de afgelopen week kennelijk inderdaad niet helemaal bij, ook met hele onbenullige dingen......tja, dan heb ik zeg maar tenminste nog een excuus waarom dat ik zo lomp was en houd ik er ook nog iets positiefs aan over.....
en goed in beweging blijven dus voor jou?! anders wordt je buik "lui" ?! tja, toch maar blijven wandelen dus! en wat fijn dat je uit de naam bent samen! ik ben benieuwd......
21052007: een oude test is onbetrouwbaar, maar daar ben je inmiddels gelukkig achter!!!! ik ben er ook gewoon helemaal van overtuigd dat het nu helemaal goed gaat komen bij jou! ik had er nu meteen al weer alle vertrouwen in. ik snap wel dat dat voor jezelf even iets anders ligt. en jammer dat je nu dus 2 weken moet wachten voor de vk....
wel fijn dat ze zegt dat ze voor je duimt...
karin: wat goed en dapper van je dat je er eindelijk aan toe durft te geven allemaal. inderdaad een heel plan, maar zo kan het natuurlijk ook niet door blijven gaan..... dan kan je straks helemaal niet van jullie wondertje genieten omdat je zo ontzettend uitgeput bent! Tank eerst maar eens flink bij! en laat je goed in de watten leggen!
en christian ook weer ziek, bleeeegh. bah! nou meid, sterkte!
en 17e dus ook echo! spannend hoor!. tenminste, je weet nu wel dat het goed zit. maar toch lijkt dat me iedere keer weer iets waar je echt naartoe leeft. zeker in jou geval. dan weet je weer dat je het daar voor doet!
mama2006: heerlijk geklust dus! hopelijk werpt het zijn vruchten af!!!!! ow meid ik duim echt zo voor je! Toch fijn als bij de mannen het kwartje valt he?! (dat het dus wel uit maakt wanneer hij klust....)
heel veel suc6 en sterkte met wachten!!!!
dat was het geloof ik in het ´kort` zo ´n beetje voor nu.... ga nu lekker douchen.....
weltrusten alvast!
liefs leeuwtje