hey meiden,
pfffffffffff, wat een drukte en hectiek toch tegenwoordig overal he.....nou, nu eens eindelijk even tijd voor mezelf en jullie!!
tja, hier gaat alles z'n gangetje. ik heb het echt megadruk en dat helpt dus echt tegen de zenuwen. de brandwonden genezen goed, al zal mijn rechterborst niet deze week al genezen zijn en mijn linkerborst zelfs nog weken duren.....
ik heb vooral jeuk van de tape die tussen mijn borsten zit (aan de randen van de gaasjes) Verder eigenlijk nergens last van.
gisteren op controle geweest bij de huisarts.....ipv flamazinne (zalf) krijg ik nu zalfgaasjes. hij zei maakt niet zoveel uit wat je er op doet. als het maar afgedekt is en goed vet blijft. De flamazinne kan als bijwerking hebben dat je na een tijd wat pigmentverschil krijgt. vandaar dat hij liever voor de zalfgaasjes koos.
nu heb ik dus nog ruim 2 tubes flamazinne liggen en ook maar die gaasjes opgehaald...
bij de apotheek vrijdag moest ik 4 tubes flamazinne halen....er waren er maar 2 meer !!!(weekenddienst) moest ik gisteren 2 gazen van 30cmx10cm halen (kan ik er stukken afknippen) waren deze er ook niet! kreeg ik dus van 10x10cm mee, maar ook maar 2. dus dat is 2x verschonen en het is weer op. dus gebruik toch maar eerst die andere zalf.....
Heb tegen huisarts gezegd dat ik 2 tubes op voorraad wel erg weinig vond. hij zei al, het is maar kort houdbaar, maar 2 is inderdaad wel erg weinig. ik zo ja, zeker tegen het einde van het jaar....hij moest stiekem beetje lachen.....(ik bedoel dus met vuurwerk enzo)
zei die apothekersassistent, dan moet je morgen maar weer even bellen voor een vervolgrecept, dan kan je morgen wel die lange halen. Ik denk laat me dan meteen morgen terugkomen ofzo....vind het zowiezo allemaal beetje raar. ik moet ook nog gewoon werken hoor!!! en dan red ik dat niet binnen apotheektijden! tja, ik weet, dokterdingen gaan voor...maar toch, zo kost me dat wel erg veel tijd en energie. en ik heb het al zo druk.
maar ja, dat zal ook wel mijn eigen schuld zijn hihi. ben nu al moe en is pas dinsdag. straks even lekker douchen (jippie! dat verband er even af!) en vroeg mijn mandje in.
het verband van mijn duim/pols mocht ik er gelukkig aflaten van de huisarts. dat vond ik al irritant en nog irritanter toen iedereen vroeg wat ik gedaan had....heb nou eenmaal geen zin om dat continu te vertellen en aangezien ik op een kinderdagverblijf werk met heeeeeeeeeel veel ouders........
tja, ze mogen het wel weten natuurlijk maar toch. en het is zo veel makkelijker. ben veel minder "gehandicapt" want met dat verband kan je niet eens iets met water doen. niet eens handen wassen! dus gewoon vet houden met handcreme en vaseline en dan gaat het zo ook wel.
en of ik zwanger ben geen idee, aan mijn borsten kan ik nu natuurlijk niets voelen. voel wel regelmatig steekjes in mijn buik, vooral als ik bv moet niesen of een onverwachte beweging maak en ben dus moe. maar heb eigenlijk ook veel te weinig geslapen laatste tijd. kijk eerst gewoon tv en moet dan nog verbanden wisselen enzo. dus is dan toch alweer laat.....
slaap gelukkig wel goed. pas tegen de ochtens zou ik graag naar mijn buik willen, dus dat valt niet tegen (ben eigenlijk buikslaper). op zij in slaap vallen gaat dus goed. alvast handige oefening voor straks, hahaha.
maar nu NOD dichterbij komt wil ik het ineens niet meer weten, stom he? denk nu echt van "zal toch wel weer niet....was afgelopen keren ook niet zo dus waarom zou dat nu wel zo zijn...."
terwijl mijn vriend gisteren voor het eerst echt heeeeeeeel nieuwsgierig aan me vroeg: wanneer weet je nou of je zwanger bent????? (met zeer ongeduldig ondertoontje) ik zo: oow, je bent nieuwsgierig?! nou, donderdag of vrijdag ofzo. misschien laat ik je wel tot zaterdag wachten. kan je je mond ook niet voorbij kletsen tegen me moeder als die vrijdagavond langs komt.
ja, mijn moeder komt vrijdagavond langs. superleuk natuurlijk. ze rijd met een vriendin van haar mee die hier in de buurt een afspraak heeft. maar ja, ze komt zonder mijn vader en mijn schoonmoeder zien we ook over tijdje pas weer.....dus als ik zwanger blijk dan kan ik dat nog niet zeggen! Dus kan ik het beter ook nog niet weten....
maar ja, dat wordt dan wel zenuwachtig wezen, want dan ben ik dus al overtijd.... (als ik dat haal dus)
ga, nu maar eens "even" reageren op jullie allemaal.....maar wat een hoop geschreven zeg. heb alles al wel gelezen en hopelijk vergeet ik niemand te noemen!!!
liefs leeuwtje (en tot zo)