MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Karin,
Ik ben zo blij te lezen dat je je emotioneel wat rustiger voelt, is ook af te leiden uit je verhaal. Je schrijft helemaal anders dan vorige keer.
En fijn dat medisch alles goed gaat, en je lekker hebt kunnen uithuilen bij de verloskundige. Is wel erg fijn als ze de tijd voor je neemt.
En met Christiaan ook alles weer veel beter. Weer ondeugend en lief. Hihi. Heerlijk om je mannetje weer te zien zoals hij hoort te zijn.
En babyvet aan het verliezen, oh meid, hij word een grote jongen. Lekker van genieten hoor.

Hier gaat het niet zo best.
Dacht vanmorgen yes, dit word een goede dag. Nou niet dus. Zit met best veel pijn op me stoel, maar ja, proberen vol te houden he, al lang gelegen vannacht en vanmorgen dus toch maar proberen nu. Gelukkig is Buddy rustig. heb buitendeur voor hem openstaan, dikke trui aan, zodat ik niet telkens moet opstaan om hem buiten te laten, hij zit nu lekker veel buiten te spelen. Heerlijk.

Zo meiden,
Tot snel weer.

ooh Karin, ik heb met tranen in mijn ogen jouw verhaal gelezen. Wat kan zwanger zijn tegenvallen he? Ik weet er alles van. En je probeert  je sterk te houden, maar je voelt je soms zo alleen en zo rot. Ben wel echt oprecht blij dat de vk je gerust heeft kunnen stellen.
Ik vond het inderdaad niet fijn dat Gerard mijn man niet meekon naar de echo, maar hij heeft het nu razenddruk op zijn werk. Het kon gewoon niet anders, over 2 weken zou hij een middag kunnen opnemen, maar dat vond de vk veel te laat voor de 20wk echo, dus daarom gisteren.
Ik hoop zo voor je dat je goed door je 3e trimester komt, hou vol, je hebt al 2/3 erop zitten. ongelofelijk hoe het kan zijn he?

en bloemetje ook al zo'n rotdag. Wat vervelend dat die bekken/heupen nu al zo protesteren. Vreselijk gewoon. Ik heb maar één lichtpuntje en dat is dat ik jou nou eens bemoedigend kan toespreken op het forum in plaats van andersom. ;))
Ik voel me inmiddels best goed. dus toch maar rusten en wellicht een goede onderrug massage door manlief?? Misschien dat het wat verlichting geeft.
Weet het ook niet, wat zegt de vk ervan?

nou lieve meiden,
ga snel weer verder zit namelijk op mijn werk, maar ik dacht even het forum checken

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Wat een lief berichtje van jou meid. Heerlijk om dat te lezen.
Wat ben je toch ook een schat.
Gyn weet het nog niet, daar moet ik 23 december weer heen. En ja, daar kom je niet zo snel tussendoor. En om hiervoor te gaan, nou weet het niet.
Ik ga denk wel overwegen om aan zwangerschapszwemmen te doen, moet alleen nog even een zwembad vinden die dat doen.

Hier vandaag mindere dag, opgestaan met pijn, wat ik anders niet heb. Dus weer in bed duiken en ff blijven liggen. Heb ook slecht geslapen.
Moet het ook rustig aan doen, commando van mn vriend. hihi, zullen we maar luisteren he.

Liefs

Hey,

nou, ik ben echt superzenuwachtig!! ook wel omdat vriend er nu om blijft vragen of ik al iets weet......
ik hem nu al wel 3x gezegd dat ie het echt wel meteen hoort als ik wat weet, maar dat dat ook nog wel tot zaterdag kan duren...
hopelijk is het eurootje nu gevallen.
Toch heb ik wel het gevoel dat ik gewoon ongi wordt. tja, waarom zou het namelijk deze ronde wel raak zijn? was vorige keren ook niet....
en voelde me vanmorgen ook wat opgeblazen enzo en krampjes in mijn buik. Van de ene kant zou ik daar dus niet van opkijken, maar dan toch wel weer enorm balen.
ik ben ook echt al de hele week zo'n warhoofd. vergeet vanalles enzo. pfff, komt vast wel weer goed, maar zal onderbewuste zenuwen wel zijn.
ik hou jullie op de hoogte! (denk dat ik zaterdag pas ga testen als het nog nodig is)

julia: drukke en vermoeiende week gehad dus.....wel even de tijd nemen weer bij te komen hoor! je lichaam heeft het nu nodig! en 18 weken alweer. wat gaat het toch snel bij jullie!
en dat je nog niets voelt. tja, schijnt dus normaal te zijn. is natuurlijk wel leuk als dat eenmaal wel komt maar kan me voorstellen dat die reacties je ook onzeker kunnen maken....
en vandaag dus naar de VK, veel plezier!

bloemetje: ja ik hoop ook dat ik nu zwanger ben en daarom de volgende ben, maar als het niet zo is hoop ik niet nu de eerste te zijn hoor, maar dat 1 van de andere meiden (of meerderen) deze maand dan mij voor is en meer geluk heeft.
en gemiddeld is 6 tot 8 maanden toch, nou, dan zou dat wel nu moeten zijn eigenlijk!!!hihihi
maar bij jou gaat het dus nog niet zoveel beter. wel geruststelling dat je je geen zorgen hoeft te maken over contract zeg. en lief dat je vriend aangeeft dat je rustiger aan moet doen. dat maakt het toch net makkelijker om er ook aan toe te geven. anders wil je bv toch graag het huis aan kant of het eten klaar enzo (tenminste, dat heb ik wel) en nu is dat niet meer zo erg allemaal als dat even niet zo is.
rustig aan he! je mag nog best een poosje (al is dat zo om, maar toch...) dikke knuffel!
en misschien toch de moeite gyn te bellen? misschien heeft ze telefonisch wat advies of wil zij dan toch de afspraak vervroegen ofzo?! en zwangerschapszwemmen lijkt me in jou geval een heel goed idee. nou ja, voor iedereen wel natuurlijk, maar bij jou zeker. zo kan je toch onbelast wat bewegen.hoop dat je dat gevonden krijgt beetje in de buurt.

karin: wat goed dat je je er emotioneel eindelijk aan toe durft te geven zeg! lijkt mij ook een hele stap vooruit op zich al. maar ook wel een hele moeilijke stap, hoe belangrijk ook. en wat fijn dat de VK meteen tijd voor je kon maken zeg!
en inderdaad wel geruststelling he, dat het medisch gezien gewoon allemaal goed is.
en christian gaat flink stappen. Jij in je 3e tremester. Hele nieuwe fase weer aangebroken in je leven dus! en ik merk in je schrijven inderdaad ook dat je er iets meer rust in vind nu.
dikke knuffel hoor meid, en laat jezelf maar heerlijk verwennen door iedereen.

mamavanmarijn: wel balen dat je man niet mee kon.Hopelijk heeft hij nog een beetje kunnen genieten van die foto de je mee kreeg (al was "live" natuurlijk veel mooier geweest)

gisteren en vandaag wel wat last van de brandwonden. dinsdag dus lekker gedoucht en misschien dus iets te veel geprikkeld. durf nu dus niet iedere dag te douchen....
heb ook niet echt continu pijn ofzo, maar het begint nu wel regelmatig te trekken zeg maar. het verbrande vel begint los te laten en de nieuwe huid is druk bezig. Lekker dus....
nou meiden, spannende tijden weer voor meerderen van ons...
liefs leeuwtje

Hoi,

Leeuwtje.
Brandwonden zijn aan het genezen dus. Gelukkig, alleen is dat wel vervelend volgens mij.
En vriend die steeds vraagt of je al wat weet. Zo te lezen is hij er ook erg met bezig nu. Wel fijn toch? Alleen wel vervelend als je steeds aangeeft dat je het zaterdag pas wil testen.

En hier gaat het vandaag niet zo goed, weer veel pijn, erg vervelend. Baas belde op om te vragen hoe het ging. Vind ik wel erg lief. En weer nieuw tijdelijk contract gekregen. Heerlijk, alweer een zorg minder :)

Nou dames, fijne dag.

julia  
ik begrijp je frustratie als er steds aan je gevraagt word en en
ik heb heel mijn zwangerschap niets gevoelt ik maar wachten op het moment nou helemaal niets dus maar wel gewoon gezond en dat is het belangrijkste toch
geniet er maar lekker van en negeer die mensen maar gewoon lekker ze horen het vanzelf wel als het zover is.

karin wat rot dat je je weer zo naar heb gevoelt maar wel weer heeeeeel fijn dat de vk je serieus neemt en er lekker de tijd voor heeft genomen wat een super gevoel zal dat je geven.en fijn dat het met christian beter gaat en dat hij weer een beetje een dondersteen aan het zijn is gelukkig maar.nog 15 weken maximaal voordat jou kindje komt jeetje wat gaat dat snel zeg pfffff.

leeuwtje meid wat vervelend van je brandwonden echt.zo te horen gaat het wel nu genezen zal niet fijn zijn om te voelen dat geloof ik erg graag maar het is wel fijn dat het al zo snel begint met genezen des te sneller ben je er van af toch?Hoop dat als alles genezen is je er geen littekens aan over houd.en wat spannend ook voor je zeg je bent nu op je dag dat je ongi zou moeten worden en je bent eigelijk altijd optijd en nu nog niets geeft hele goede hoop.ik duim heel hart hier voor je het zou echt geweldig zijn.en waarom nu wel en en die andere maanden niet hoor ik je vragen dat dacht ik dus ook vorige maand meid.maar 1 maand is jou maand en laten we hopen dat het november is het is je namelijk gewoon gegunt je heb al lang genoeg gewacht vind ik.dus daarom mag het van mij echt deze maand wel voor je zijn.Ik had ook heel veel ongi krampen en het gevoel dat het echt ging komen eigelijk iets ergen dan normaal weet niet of jij dat nu ook heb.en iedere keer al sik zoveel kramp had gehad kreeg ik veel wit slijm verlies.maar bloed nee geen druppel te bekennen.en verder had ik dus nergens last van.ik hoop zo dat je NOD weg blijft ik zit hier helemaal in spanning te wachten.en jullie thuis natuurlijk nog veel meer.Succes met wachten ik denk aan je en steun je in mijn gedachte en misschien is het wel raak ik heb namelijk nu bij jou deze ronde wat ik ook al eerder zij het gevoel dat je een jongen krijgt.misschien is het een goed voorteken en misschien ook niet natuurlijk het kan allemaal.maar wie weet

bloemetje jeetje lieve meid het is voor jou ook echt zo zwaar he.Ik zou je zo graag willen helpen maar helaas woon je niet in de buurt.Heb het zo met je te doen.
al die zware nachten dat je bijna niet slaapt de drukke dagen en natuurlijk buddy die nog steeds naar buiten moet.Ik weet niet of het een idee is maar je heb ook zo'n honden uitlaat dienst he dan nemen ze hem smiddags mee naar het strand of iets.en kan jij gewoon lekker rusten.misschien een idee voor als je nog verder bent en het echt niet meer kan en dan kan vriendlief het s'ochtens en s'avonds doen.en heb je de kleine al wat vaker gevoelt of het het op het moment nog maar eenmalig.succes meid en hoop echt dat het straks allemaal beter gaat met je dat het nu maar de positieve kant op mag gaan

2105, wat een geruststelling, hoop dat je kan genieten!

Fijn mama van marijn dat de echo in orde is, volgens mij blijf je je altijd verbazen over een 20 weken echo al heb je 10 kinderen! En superleuk dat het echt een meisje is, een kleine meid die meer dan welkom is! Genieten nu!

Bloemetje, gaat niet helemaal lekker las ik snel. Komt dat door je bekkeninst of een combinatie van? Neem je rust hoor!

JMV, hoe gaat het bij jou???

Hier alles goed. Woe en do cursus gehad vandaar dat ik niet kon reageren. Ik voel me prima, krijg ook te horen dat ik er goed, althans dus: gewoon en niet slecht door zwangerschp, uitzie, dus dat voelt dan wel goed. Heb wel echt een megabuik inmiddels, maar goed zit ook op 24 weken vandaag dus dat klopt wel.

Julia, geen stress hoor of je de kleine wel of niet voelt! Ligt er ook aan hoe hij/zij ligt. Mijn vriendin had een echo met 14 weken en die moest zelfs vaginaal omdat ze het hartje niet konden horen, gewoon vanwege de diepe ligging!

Ik ga eten, had laatst al gekookt en ingevroren, dus lekker makkelijk.

Ben alleen boos op vriendlief omdat ie af en toe weer rookt, en ik heb er een hekel aan. Niet bij mij in de buurt hoor, ook niet thuis, maar toch, het idee he....maar goed.

Meiden fijne avond, enne Leeuwtje.....moed houden en ik hoop zo op mooi nieuws voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan