MEISTOPPERS deel 4!!!!

Wens voor drie,
Dank je.

Hoe gaat het met jou meid?
de hyves is. www.kletsdames.hyves.nl
Ja, als het forum het niet doet is de hyves wel erg makkelijk.
En rustig aan doen, dat komt wel goed, moet nu he.

Liefs

zo meiden ben weer terug eventjes op het forum.
Vanavond naar de vk geweest. Alles goed, bloeddruk mooi laag, suikertest in het ziekenhuis was prima 2 weken geleden en het kindje ligt met het hoofdje boven. Buik is prima gegroeid, gelukkig iets minder dan de vorige keer, toen lag ik 3 weken voor op schema, nu 1 a 2 weken. Dus dat is wel goed. Hartje ging goed tekeer, 150 slagen per minuut, BOEMBOEMBOEMBOEM.... heerlijk geluid.
Daarna met mijn overbuurvrouw een uurtje gelopen ( doen we iedere week), sjesuus wat is het koud buiten, maar ja, beetje bewegen blijft goed he?

Nou ik ben weer bijgelezen, jammer dat ik niet op hyves zit inderdaad.
ben ook heel benieuwd hoe het met Karin gaat na alle feestdagen.
En leeuwtje ook een heel verhaal, nou ben weer helemaal up to date.
En wens voor drie, ik hoop dat het nieuwe jaar heel snel voor jou een kadootje heeft: een 3e kindje!!!

Nou fijne avond allemaal

ik ga lekker op de bank liggen,
dikke knuffel
mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
fijn dat alles goed was bij de verloskundige.
En je niet meer zo ver voor ligt op schema. Is wel fijn gevoel.

Hier relatief goed geslapen. Was zo moe, dat ik wel sliep, alleen sinds gisteravond gen paracetamol genomen(heb er blijkbaar geen) dus vriend moet die zo ff halen, pijn word nu wel behoorlijk. Erg vervelend, ook pijn in bekken word heftiger. Dus dat word erg rustig doen.
En hond heeft a en toe niet door dat ie voorzichtig moet zijn met voet, grr, net ging ie recht op me tenen staan met zn 25kg, haha, dat doet ff pijn dan.

Liefs

ik heb me aangemeld op de Hyves. Ik ben die met die profielfoto op het ijs! Wil mijn eigen naam hier niet online zetten ;)

Hoi meiden

Ooooo ik ben zo bang !!!!!
Vanmiddag naar de w.c geweest en daarna zo'n buiken pijn gehad dat ik bijna verging....
De ha is er zelf bij geweest en heeft een paar dingen uitgesloten, hij kon ook niet zeggen dat het een miskraam is aangezien ik geen bloedverlies heb.
Meiden ik heb er een hard hoofd in, maar we moeten maar weer afwachten.

Iedereen fijne jaarwisseling !!!

Liefs Mama2006

Hallo allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar heb het erg druk gehad. En een poosje niet zo lekker in mn vel gezeten.
Vorige week heb ik bijna een week gevloeid, precies in het midden van mijn cyclus, ik heb me hier erg veel zorgen over gemaakt, maar ineens bedacht ik me dat ik tijdens de zw`angerschap van mn dochter af en toe ook vloeide, dus de vraagtekens bleven maar door mn hoofd gieren. Ik zei al tegen mn man mocht ik zwanger zijn dan heeft mn lichaam me wel flink in de maling genomen. A.s zaterdag is mn nod. Ik ben de laatste dagen enorm moe (heb me vandaag gewoon verslapen voor mn werk), en ik heb het koud(nu is het ook erg koud), maar mn man had vandaag toch maar even een test gekocht want hij vond mn lichaam toch wel raar. Nou net de test gedaan is daar tot onze enorme verbazing een licht streepje te zien. Ik zit te shaken op de bank en kan het nog niet bevatten. Mn man ook niet en die is nu naar de dienstapotheek om een nieuwe test te halen. Mocht het allemaal waar zijn dan zijn we in september dadelijk gewoon met zn 4en. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte
VOor ons kon het jaar niet beter eindigen.
Iedereen een prettige avond en veel goed voor 2009
groetjes An1974

Nog even snel achter de computer voordat de visite zo komt. En wat lees ik een tegenstrijdige verhalen zeg.

Ooh mama2006, wat eng zeg. Je hoofd zal wel overlopen van tegenstrijdige gevoelens. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Ik heb in het begin ook bloedingen gehad en toch is de zwangerschap heel goed gegaan tot nu toe ( 29 weken)

En An1974, wat ontzettend leuk om van je te horen en wat een onverwachts leuk nieuws..... zwanger?!?!?!? ..... wat leuk dat je man nog een test is gaan halen. En ja een een streepje is een streepje he? Licht of donker dat maakt niet uit. Nou ondanks deze onverwachte wending is 2008 toch super afgesloten dan.

Beide heel veel sterkte in dit prille begin. Hopelijk krijg je een dikke streep te zien An en ik hoop voor jou mama2006 dat het bloeden stop en dat alles goed blijft gaan.

We blijven duimen!

fijne jaarwisseling
mama van marijn

Voor iedereen de allebeste wensen voor 2009.

Voor ons was het een vreemde oudjaarsavond, voor het eerst echt saampies thuis omdat ik vandaag moet werken. EN dan een positieve zwangerschapstest. Ik zo moe als ik ben gisteravond heel saai voor mn man beetje op de bank liggen dommelen en om 0015 lag ik al in mn bed. Vanmorgen nogmaals een test gedaan die mn man gisteravond bij de dienstapotheek is wezen halen en daarop was een vette streep te zien. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Bij mn eerste zwangerschap was ik 10dagen overtijd voor ik resultaat zag op de test en nu al voor mijn NOD. Ga vandaag even met de HAP bellen, heb nl een medische indicatie en moet gelijk over op andere medicijnen. Bij mn eerste zwangerschap had ik op de dag van de positieve test gelijk een spoedconsult bij de gyn, nou reken ik daar vandaag niet op maar zal ws morgen wel zijn. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte

groetjes an1974

Terug
Bovenaan