MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Mama van Marijn,
Dank je voor je berichtje. Erg lief van je dat je snel reageert. Had ik nog niet bij nagedacht dat kindje met rug naar buik kan liggen, had net wel gevoel dat kindje draaide in mn buik,daarna is het ook weer wat duidelijker aanwezig het voelen.
Net zag me buik er wat anders uit, en voelde ik een druk in mn buik.
En nu voel ik dat droppie tegen mn blaas aanschopt, haha, vervelend gevoel is dat. Hihi.

Dank je Mama van Marijn. Je berichtje heeft me wel gerustgesteld.

Liefs

Hee mooie dromen en alle anderen,

Het forum is weer in de lucht zie ik. Iedereen de feestdagen overleefd?
Bij ons was het heel gezellig, maar wel heel druk. Zeker eerste kerstdag bij mijn ouders, met 11 kleinkinderen, in totaal 28 mensen te eten .... tja ....
Maar goed, tradities zijn ook wat waard.
Ik merk goed dat ik al 1,5 week vakantie heb zeg, mijn buik oeioeioei, die groeit echt explosief. Ik voel de baby heel goed nu, de hele dag door een beetje, maar 's avonds vooral goede schopjes ... Hahaha.
ben benieuwd wat de vk er van zegt vanavond. Heb om 19.15 uur een afspraak vanavond voor controle. Wat gaat het toch allemaal snel he?
Komend weekend alweer de kerstspullen opruimen. Dat staat ook maar even he?
Nou, vanmorgen zijn we met de jongens naar het spoorwegmuseum in Utrecht geweest. Heel leuk, helemaal in kerstsfeer. Heel veel treinen uiteraard, en veel te doen. Was een leuke uitje. Om 13.00 uur waren ze helemaal moe en klaar ermee. In de auto, binnen 10 seconden sliepen ze allebei. Lief zijn ze dan he?

nou tot snel maar weer en tot schrijfs,
hopelijk blijft het forum nu in de lucht
mama van marijn

November
leeftijd
ronde
hoeveelste kindje
NOD

MissDreamer
34
4
2
?

December
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

an1974        
34
7
2
7

Januari 2009

Wensvoordrie
30
4(+3)
3
ca. 7

Wachtenden

Wen84
24
6
2
24/10

Breezergirl
23
5
1
31/10

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
26/11
17/11

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
2/12
11/11

Julia
31
2
1

11/04/2009
13/11
24/11

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
24/12
25/11

Blondje83
25
4
1

17 juni
3-12
4-12

21052007
25
1
2*

27 juni
24/11
25/11

J_M_V_20
23
5
2

4   juli
22//11
22/11

Leeuwtje
25
7
1

24 juli
17/12
volgt

Mama 2006
28
8
2

5 sept
04/02
volgt

Hoi meiden

Ik heb goed nieuws, ik ben ZWANGER !!!!!!!!!!
Het is niet te geloven, de maand dat ik zeker wist niet zwanger te zijn ( door de griep )
En helemaal niet te hebben stil gestaan bij die ene x dat we geklust hebben ( aangezien hij volgens mij buiten mijn vruchtbare periode was ) is het raak.
Zou 2e kerstdag ongi worden, niks.
Zaterdag nog niks, ik had geen zwangerschapstesten in huis dus een ovu test gedaan, en die werdt hartikke positief.
Dus snel naar de winkel voor een test en ja hoor zwanger....

Ben als het goed is 5 sept uitgerekend ( mijn dochter is geboren op 8 sept 2006 )
dus lekker dicht bij elkaar hahaha.

Groetjes Mama2006

Lieve mama 2006,

WAT EEN GOED NIEUWS zeg zo aan het einde van 2008.
PROFICIAT en een dikke knuffel. En dat terwijjl je de vorige keer schreef dat je bijna zeker wist dat het niets zou worden deze maand. Dan zie je maar, 1 keer kan echt genoeg zijn .... oooh wat ben ik blij voor je.
Je was altijd zo positief, zo van het is mijn tijd nog niet, maar die komt wel.
En nu ben je gewoon zwanger. NOgmaals proficiat, geniet ervan.
En inderdaad heel dicht op je dochter uitgerekend. Aah je zult vast zien, deze baby komt vast wel een een weekje eerder of later, september wordt gewoon een feestmaand bij jullie thuis.
Nou geniet ervan en tot snel schrijfs

mama van marijn

Hoi meiden,
Het is hier weer in de lucht, hopelijk blijft het nu werken.

Mama2006,
jij eerst, GEFELICITEERD.
Super meid, heerlijk, geweldig, haha, ben zo blij voor je.
In de maand dat je denkt dat het niet lukt. Heerlijk joh. Lekker genieten he?

Mama van Marijn,
lekker uitstapje gehad dus, heerlijk zo met de jongens op stap.
Lekker genieten dus.
En je buik groeit, hihi, hier ook, met de week bijna. hehe.

Nu over hoe het hier gaat.
Eventjes kut. Sorry dames.
Ben vanmorgen van de trap gevallen. Met teen tegen de muur aangeknald en keihard op mn bekken terecht gekomen.
Dus om half negen naar de dokter, nadat ik eerst half uur onder koude douche heb gestaan om pijn proberen te verbijten.
Daarna dus naar dokter, die stuurde me meteen naar ziekenhuis.
Daar aangekomen bleek teen gebroken, dus nu in gips.(twee weken, daarna drukverband)
Toen wilde ze me naar huis sturen, tja, niet dus he, daar ga ik niet mee akkoord, had wat buikpijn, ze vertelde me wel dat het wss van de schrik was, maar heb gezegd dat ik zeker wil weten dat alles goed was met ons kindje. We gaan immers de feestdagen in. Dus hebben ze gekeken naar ons kleintje.
Alles gelukkig goed, geen bloedingen te zien.
Dus nu weer rustig aan doen, verplicht bankhangen. grrr. ach ja, we komen dr wel weer doorheen.

Liefs,

even voor de duidelijkheid, dit had ik zaterdag getypt......zometeen een nieuw berichtje.... X

hey meiden,

volgens forum dus niemand meer online geweest sinds dinsdag?? op geen enkel topic? zal wel iets fout gegaan zijn dan.
allemaal fijne kerstdagen gehad?
kan me wel voorstellen hoor dat het rustig is hier met de kerstdagen, zelf ook geen computer gezien.
Maar eigenlijk heb ik al veel te lang niks meer laten horen,sorry!!
Met mij verder alles goed. 3 kerstdiners erop zitten en helemaal niets aangekomen (zelfs beetje afgevalen deze week) ?! ach ja, zal wel goed zijn. voel me best prima. alleen nog erg moe en beetje weeïg zal ik maar zeggen.
vandaag even heel lui dagje. lekker uitgeslapen, gedoucht en douche uitgesopt en tv gekeken. nu even computeren en straks nog wat opruimen hier en daar.
verder vooral niet te veel. merk wel dat ik nu echt even mijn rust nodig heb. niet dat het zo druk was met de kerstdagen hoor, maar toch weer bepaalde verplichtingen he. wel heel leuk hoor!
mijn eetlust is nog steeds ver te zoeken maar ontbijten en avondeten gaat goed, dus krijg genoeg binnen.
de echo was vorige week goed (of had ik dat al wel verteld?) was idd precies 9 weken.ik loop dus echt precies in schema, hahaha
veder niet veel bijzonders hier.
karin:heel verhaal weer. lees het graag hoor. ik besef dan wel weer hoeveel mazzel ik heb dat ik niet echt ziek ben! en vorige week lekker weekend gehad! hoe gaat het nu?
beetje goed de feestdagen doorgekomen??? ik zag er ook tegenop hoor, maar heb lekker alleen gegeten waar ik behoefte aan had. (dus maar heel klein beetje vlees en echt geen aardappelgratinee en vooral de groenten...)
bloemetje: je vriend rond uitgerekende datum weg. ja, dat ligt er inderdaad maar aan hoe snel hij ook echt terug kan zijn (als hij eerst nog vanalles moet regelen voordat hij daar ook weg is....) en hoe jij je er bij voelt...
en hoe het uberhaupt met jou gaat rond die tijd! als jij jezelf nog prima red is het weer anders dan wanneer je die extra handjes echt wel nodig hebt met je dagelijkse dingen. En verder sluit ik me ook wel bij mamavanmarijn aan....
hoe gaat het nu met je? veel pijn of goed gerust?
mooiedromen: drukdrukdruk dus weer. jij regelt alles zo lekker gespreid lijkt het wel en bent echt actief hoor. dus geslaagd bij ikea en geschilderd. dan heb je toch echt wel weer wat rust verdient.......
JMV: ook last van vermoeidheid en groot energiegebrek? op hyves spreken we elkaar nog regelmatig even, maar hier ben jij ook wat minder de laatste tijd he, hahaha, tja, je bent een paar weken verder dan ik, maar ik ik kan me er iets bij voorstellen hoe jij je voelt. nu even geen energie voor hele verhalen...
(ik lees wel alles mee hoor en denk echt heel vaak aan jullie)
mamavanmarijn: leuk je verhalen mee te lezen, zo lief hoe je met iedereen mee leeft. vorige week zondag erg drukke dag gehad dus. en dan die feestdagen nog. ben je weer beetje bijgekomen?
o ja, mijn poezebeest is echt zo'n schatje. slaapt met mij uit,zit mee in de bank en staat bij de badkamerdeur te wachten als ik onder de douche sta. hij is wel nog even buiten gaan spelen, maar gezien de kou ook met half uurtje weer terug. de schat. zo lief voor mij!
ben nog wel benieuwd naar mama2006, zal eens kijken of er iets op hyves staat.....
en wensvoor3, hoe is het met jou, druk aan het klussen? of net achter de rug??
als de niet-zwangeren niet reageren omdat ze die zwangerverhalen lastig vinden moeten ze dat eerlijk zeggen hoor. kan me dat namelijk best voorstellen nu het iets langer duurt. dan moeten we met de zwangeren toch maar over. al vind ik dat iedereen hier mag en moet komen schrijven hoor!!!
ik hoop alleen dat er niemand voor weg blijft......
nou, ga toch nog maar eens even wat opruimen.
fijn weekend!
liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan