MEISTOPPERS deel 4!!!!

mooiedromen en mamavanmarijn: jammer dat jullie niet mee op hyves zitten zeg. met een aantal zijn we daar in de tussentijd aardig op de hoogte gebleven....maar vooral erg fijn nu ook weer van jullie te lezen hoe het gaat!

mamavanmarijn: weer lekker aan het groeien dus, hahaha. ik niet echt nog niet, maar dat rusten zit deze week wel helemaal goed. wij zijn lekker met 2tjes de hele week vrij en doen overdag wel het eea, maar eerst lekker "uitslapen". en vriend helpt echt zoveel mee thuis deze week, gewoon super!

mama2006:had op hyves al gezegd, maar hier nog maar een keer: GEFELICITEERD! 1x is idd genoeg zie je wel. echt zo super voor je!!!

bloemetje: jij lijkt me wel weer schrikken zeg! groot gelijk dat je op controle hebt aangedrongen! ik zou  er zo ook niet gerust op zijn! rustig aan dus maar weer!

gisteren hebben we een buffetkast (grutterskast) gekocht voor in de eetkamer. kan mijn gespaarde servies eindelijk uit de doos....pfff, werd tijd dat er iets bij kwam, hahaha
verder ook al op marktplaats een babykamer (nieuw) gevonden voor niet teveel geld. eind januari/begin februari komt de voorraad opnieuw binnen bij die winkel, dus daar hoeven we ook al niet meer aan te denken. gaat helemaal super dus.
nou, ga nog even verjaardagscadeau kopen voor mijn vriend, die is morgen jarig...... (handige dag he;) )

ben weer benieuwd naar de rest!
liefs leeuwtje

an: weet je je nieuwe NOD al? (dacht ik iets van gelezen te hebben, of vergis ik me nu)
en wensvoor3: ook jij moet komende ronde lekker zwanger raken meid! ik gun het je zo!
en dan kunnen we dus eventueel over naar het zwanger zijn forum.......????
liefs

Leeuwtje,
Het was zeker schrikken. Was zo bang vanmorgen dat er met kindje wat was.
Viel heel wat van me schouders af toen bleek dat alles goed was. Het beweegt nu weer goed, vanmorgen niet, maar nu is het weer goed aan het bewegen, bevestiging dat het goed zit daar.

Fijn dat het met jou goed gaat meid.

Liefs

ooh Bloemetje wat een schrik zeg, van de trap gevallen.
En dan je teen gebroken. Nou nou, gelukkig is het goed met je kindje.
Ik had een tijdje geleden een gekneusde teen, dat is ook flink pijnlijk, maar een gebroken teen. mmm, ik leef met je mee. Rustig aan maar.
Maar je schreef ook dat je gevallen was op je bekken, dat lijkt me ook zeer pijnlijk, zeker omdat je al zo'n last ervan hebt.

Nou op de rest reageeer ik later even. We eten vanavond hutspot, dus ik moet gaan stampen   hahahaha... alle worteltjes, uien en aardappelen zijn gaar nu, dus aan de slag maar. Heb er nooit zoveel zin in, is zoveel werk, maar ja als het klaar is is het wel verrukkelijk!!
Hachee en worst staan al een tijdje op het vuur, dus dat wordt een oud hollandse maaltijd hier vanavond.

tot later,

mama van marijn

Mama van Marijn,
Het is inderdaad zo schrikken, was erg bang voor kindje.
Maar dat zit gelukkig goed.
Wel onwijs veel pijn nu, maar volgens dokter in zh zou dat nog wel paar dagen duren.
Hij zei dat ik diflofinac tegen de pijn mag nemen, maar liever niet.
gyn zei alleen paracetamol, alleen reageer ik daar niet echt op, net twee tegelijk genomen maar het werkt niet echt meer. Heb die om euh, twee uur genomen.

Bekken gaat nu ook meer pijn doen.
Moet eigenlijk springen met krukken, mag niet steunen, maar zet voet heel zachtjes tegen de grond, zodat ik niet echt moet springen, want krijg dan erge pijn in bekken en buik, en steun er ook niet echt op. dus ja, dan maar zo, gelukkig zit ik maar tot enkel in het gips.
Ben benieuwd hoe het slapen zal gaan.
Denk dat ik opklabbed beneden opensla en daar ga liggen, scheelt weer keer naar boven en beneden, alleen ligt me bed tien keer beter. En denk dat de hond moeilijk gaat doen als ik beneden ga liggen.

We zien het vanavond wel.

Liefs

@mama2006: Wauw, wat een mooi kerstcadeau! Helemaal super! When you least expect it, kan het dus toch zo maar raak zijn. Ik heb voor deze maand geen verwachtingen. Ziek geweest en daarna manlief. Dus weinig kans. Maar als ik jouw verhaal zo lees, zit een kans zelfs in een heel klein hoekje :). Leuk hoor.
@ bloemetje: Dat is dan weer minder, van de trap gevallen. Wat een pech zeg. Succes in ieder geval. Wat is ook al weer de naam van de Hyve? Ik merkte dat ik het toch wel miste. Ik schrijf dan wel niet zo veel, maar ik lees wel. En als het forum het dan een tijdje niet doet, dan ´mis ´ ik wat. Heel apart.

@ de rest: eerst even bijlezen, dan reageer ik straks nog wel op de rest.

Groetjes! En alsvast een goede jaarwissseling.

@mama2006: Wauw, wat een mooi kerstcadeau! Helemaal super! When you least expect it, kan het dus toch zo maar raak zijn. Ik heb voor deze maand geen verwachtingen. Ziek geweest en daarna manlief. Dus weinig kans. Maar als ik jouw verhaal zo lees, zit een kans zelfs in een heel klein hoekje :). Leuk hoor.
@ bloemetje: Dat is dan weer minder, van de trap gevallen. Wat een pech zeg. Succes in ieder geval. Wat is ook al weer de naam van de Hyve? Ik merkte dat ik het toch wel miste. Ik schrijf dan wel niet zo veel, maar ik lees wel. En als het forum het dan een tijdje niet doet, dan ´mis ´ ik wat. Heel apart.

@ de rest: eerst even bijlezen, dan reageer ik straks nog wel op de rest.

Groetjes! En alsvast een goede jaarwissseling.

Hmm, het staat er twee keer op. Ach, kan ik jullie mooi nog even bedanken voor de lieve wensen. Ik duim, want je weet maar nooit!

Terug
Bovenaan