MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hi,

An, wat fijn dat je nu andere medicatie hebt gekregen, voel je je meteen een stuk prettiger bij denk ik?
En via de normale richtlijnen, is wel fijn.
Wens je een fijne zwangerschap. Maar dat komt vast wel goed.

Hoe gaat het met de rest?
Hier redelijk, pijn nog steeds hetzelfde, dus verbetering zit er nog niet in, nog steeds overal spierpijn, vol blauwe plekken. Maar verder gaat het goed.
En welliswaar vanmorgen nog een lekker geoefend, was alweer een hele tijd geleden, en was wel weer even fijn, wel met de nodige improvisatie, met die dikke buik, gips en pijnlijke bekken, hehe, maar voor alles is een oplossing he.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Liefs

lieve allemaal,

heb de schrik van mijn leven gehad vanmorgen. Ik stond op en ik verloor een plas water, ongecontroleerd zeg maar, en ik dacht oh nee vruchtwater !!??!?!!! Het rook niet als urine, ik wist het ook niet. Ik mijn man wakker gemaakt en hij moest de vk bellen. Ik heb geen stem meer sinds gisterenavond. Ik heb zoveel gehoest ( dat is gelukkig over nu) dat mijn stem weg is .... mmmmm. De vk vertelde dat ik als eerste moest plassen in een potje en dit naar de huisarts brengen om een urineweginfectie uit te sluiten. Dus ik plassen in een potje, mijn man naar de huisarts. En het was gelukkig geen urineweginfectie. Ik had inmiddels gedoucht en ik verloor nog steeds water, geen grote hoeveelheden, maar wel zoveel dat je onderbroek nat is.
Dus weer de vk gebeld dat het geen infectie is, zij kwam langs.
Buik onderzocht, babyhartje gehoord en inwendig onderzocht. Ik blijk heel veel afscheiding te hebben momenteel, dat lijkt op water ( makkelijk te verwarren met vruchtwater), maar dat was het gelukkig niet. Nou ik was echt opgelucht, wat een gedoe zeg.
Dat blijkt veel voor te komen in deze periode van de zwangerschap. Je vagina maakt blijkbaar veel afscheiding aan onder invloed van de hormonen. Dus maar vaak onderbroek wisselen en veel wassen hahahaha.
Nou meiden, ben weer opgelucht, wilde dit even delen met jullie

veel liefs mama van marijn

Mama van Marijn,
Dat is even schrikken zeg. Bah, wat vervelend.
Gelukkig is er niets aan de hand, en kan het geen kwaad.
Nu weer terug genieten he?

Liefs

ja hoor Bloemetje  dat doe ik ook.
Als je onzeker bent over wat het is staat de tijd even stil, maar nu ik weet dat het geen vruchtwater is laat ik het ook achter me.
Vandaag druk met kerstspullen opruimen. Wat een werk weer zeg!!!!
Maar ja de jongens helpen goed gelukkig,

fijne middag nog
mama van marijn

Mama van marijn wat een akelige oudjaarsdag, hopelijk valt het mee !!
En dan ook nog het gevoel hebben dat je vruchtwater verlliest, ik wist niet dat je zoveel afscheiding kon hebben.

Bloemetje hoe is het met de pijn, is het al minder??
Heb je toch nog een paracetamol ingenomen??

Mooiedromen leuk werk hé, geboortekaartjes uitzoeken !!
Alleen die keuze die je moet maken hahaha erg moelijk.

Hier is alles goed, ik voel me op en top zwanger !!
Last van mijn borsten en een weeig gevoel in mijn buik.
Morgen alweer 5 weken ( voor sommige onder jullie is dat niet erg ver, maar voor mij wel  haha)

Liefs Mama2006

Hoi,

Mama van Marijn,
Ja, als je niet weet wat er aan de hand is dan staat alles even stil inderdaad, dat gevoel had ik dinsdag, de uren duren dan zolang voor je weet of alles goed is.
Gelukkig kan je weer genieten nu.

Mama 2006,
Heerlijk dat je je op en top zwanger voelt. Leuk is dat he?
Hoe het met de pijn gaat, tja, iets beter dan gisteren maar vandaag toch nog 5 paracetamols op, vanavond eentje, en dan heb ik toch een gram minder dan gisteren en eergisteren.

Zo, zondag vieren we toch maar vriend zn verjaardag, zag het eerst helemaal niet zitten, maar schoonmoeder en schoonzusje komen me helpen met de visite, fijn is dat, ze zeiden, dan moet jij niets doen, en kan hij toch zn verjaardag vieren, eerst deden we het niet omdat ik niet wou, maar hij was volgens mij wel erg blij dat we het nu toch wel doen. Hihi.

Trouwens vraagje, wij hebben vanmorgen weer ff geoefend in bed, maar nu vandaag al hele dag beetje zeurend gevoel in onderbuik, kan dat komen doordat het allemaal wat gevoeliger is nu daar? Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren

Liefs

Hee bloemetje,

Sexen tijdens de zwangerschap is over het algemeen heel anders dan ervoor. Zeker bij een orgasme voelt het heel raar vaak omdat er gewoon een kindje inzit en je dat voelt als je baarmoeder samentrekt.
Bovendien is je baarmoedermond heel gevoelig en goed doorbloed dus dat kan het  zeurende gevoel verklaren.
Ik vind het zelf wel komisch met die dikke buik van me. Het is echt stuntelen, het lijkt de eerste keer wel ... hahahaha..... Maar zolang je het prettig vind moet je het gewoon doen. Maar ik weet wel dat naarmate je de uitgerekende datum nadert dat ikzelf minder zin heb omdat je zo rond bent. Je weet niet hoe je moet gaan liggen bij het slapen gaan, dus laat staan bij sex..................... ......
Dus gewoon lekker verder oefenen ( mooi woord) en als je het niet prettig meer vind, maar alternatieve methoden beoefenen ..

hee mama 2006, wat lekker dat je je zo zwanger voelt. En 5 weken is alweer 5 weken, dus ik snap dat wel hoor. Lekker van genieten.....

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Dank je voor je antwoord.
Ja, sinds ik zwanger ben doen we het niet vaak meer. lees bijna niet.
Eerste maanden was ik zo misselijk en moe, daarna begon mn bekken en ja, dan gebeurd dat gewoon niet, maar vandaag had ik er ook zin in. hihi, tja, dan ff alle pijn vergeten, maar hele dag dus al dat zeurend gevoel, al neemt het nu wel weer beetje af.
Tja, buik zit hier nog niet echt in de weg. Maar begint toch steeds vermoeiender te worden hoor, hahaha.
Ach ja, dat oefenen moeten we wel blijven doen he, hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan