menstruatie na curretage

Hey Dion,
Spannend is het zeker.. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn want dan duurt het alleen maar langer en wordt het alleen maar moeilijker! Heb gisteren weer wel getest en die was nog steeds negatief.. Zit nu al op de 33e dag na de curretage.. De laatste en enige gemeten cyclus duurde ook 35 dagen en eigenlijk ga ik er dan ook van uit dat het deze week wel zal gaan komen!
Soms denk ik wel eens dat het weer zover is, want nu zei mn schat gisteren: “goh uhm schat ik heb het idee dat je borsten wel groter zijn sinds 2 dagen”.. en die indruk had ik zelf ook al! Verder geen andere symptomen meer op wat gevoelige borsten na dan.. Ach ja.. We zullen wel zien! Heb me voorgenomen pas weer te testen als er over 2 weken nog steeds geen sein van mn ongesteldheid is.. Hoe lastig het ook is om het niet te doen!

Sjit joh dat je het idee hebt dat jouw menstruatie weer gaat komen… Had het je zooooo gegund! Jij hebt veel meer afgezien als ik, niet dat het je dan meer of minder gegund zou zijn, maar ik hoop gewoon dat je niet zolang meer in spanning hoeft te zitten! Dat er een eind komt aan die rottijd van afwachten en hopen! Je zou toch denken dat je al genoeg hebt afgezien!? Heb gelezen dat je aan eens studie mee gaat doen.. Spannend! Veel succes.. Hopelijk is het bij jullie snel weer raak en kun je gewoon genieten van een gezonde en rustiger zwangerschap!

Bedankt voor je gelukwensen, we gaan er zeker te weten van genieten! Gisteren mn vrijgezellenfeestje gehad en dat was echt super gezellig! En inderdaad de rest komt daarna wel weer.. Eerst nog wat voorbereidingen treffen, afmaken en inkoppen en dan de dag van mn leven!
We gaan niet weg.. We gaan lekker 2 weken van elkaar genieten!!

Veel liefs Debby

hoi debby!

wat super dat je gaat trouwen! maak er maar een super dag van!
en dat genieten van elkaar gaat vast wel lukken, toch?

ik heb nu al 3 dagen de drang om te testen. mijn gevoel zegt iedere keer dat ik dat moet doen, maar weet niet of ik eraan toe wil geven.
eigenlijk wil ik nog minstens een week wachten.
mijn cyclus was 30 dagen, dus dan zou ik dinsdag ongeveer ongesteld moeten worden.

bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me al heel anders dan normaal. de test was voor mij meer en bevestiging. zou dat gevoel dan nu ook zijn? ik twijfel me suf.

ik weet dat het theoretisch mogelijk is dat ik weer zwanger ben, maar durf daar niet op te hopen. zou jij testen?

groetjes Carina

Hey meid,
Theoretisch zou je denken dat het te vroeg is.. maar goed, je lichaam is een onvoorspelbaar iets! Ik zou gewoon testen.. Weet je wat het is.. als het positief is dan weet je dat en als het negatief is dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken..

Ik voel nu sinds 2 dagen ook niet echt iets bijzonders meer.. Mn borsten zijn wel groter als normaal, maar ik ga er eigenlijk van uit dat het komt omdat mn ongi er aan zit te komen!..

Succes... Wie nie waagt, die nie wint... toch?

Hou je me op de hoogte?

Liefs Debby

Je hebt helemaal gelijk Debby!

@ Carina: ik zou die test doen, wellicht is het je "moederinstinct" dat je nu ingeeft dat je moet testen. Wie weet. Na de test weet je het tenminste zeker (tenzij het nog te vroeg is, maar dan kun je volgende week altijd nog een testje doen. Voor het moment ben je dan in ieder geval gerustgesteld.

@ Debby: ik hoop voor je dat die duivels wegblijven en je alsnog zwanger blijkt. Jouw duimen heeft bij mij geholpen. wellicht dat mijn duimen ook bij jou helpt? Ik doe in ieder geval heel erg mijn best!

groetjes,
Dion

hoi hoi!

bedankt voor jullie reacties!
uitgaande van de 30 dagen moet ik dus dinsdag ongesteld worden.
Ik denk dat als dat niet gebeurt... ik woensdag een test ga doen.

ik zag dat ik nog 3 testen had liggen... dus wat maakt die ene test nou uit toch?

ik houd jullie op de hoogte!
groetjes Carina

Hoi meiden,
@Carina: Er is inmiddels niks verandert.. Nog steeds geen spoor van mijn ongi en tis vandaag 5 weken na de curretage.. Ben benieuwd! Hoop dat het nu nog een paar dagen wegblijft.. zou niet graag precies op mn trouwdag ongesteld zijn.. getsie!
Heb ook minder symptomen van een eventuele zwangerschap, dus dat is het ook niet hoor.. Ben alleen wat winderiger als anders (sorry), maar dat zou ook nog kunnen komen van mn beetje zenuwen voor donderdag! WHAAAAAAA!!!...

Ik ga heel hard voor je duimen meiske!! Bij Dion heeft het ook gewerkt ;-) Hou je ons op de hoogte?..

@Dion: Ik ben zo blij voor jou he!? Hoop echt voor je dat het nu allemaal goed gaat blijven gaan, maar iets in mij zegt van wel..   ;-) Hou je taai, zorg goed voor jezelf en jullie kleintje en hou ons op de hoogte he!?
Zodra er hier iets verandert zullen wij het jou ook laten weten!!

Liefs Debby

Bij mij is de curettage morgen zes weken geleden. Ik zit ook nog steeds te wachten op mijn menstruatie. Volgens de info van het ziekenhuis zou dat gemiddeld zes weken duren maar langer was ook niet vreemd. Ik heb op diverse andere forums reacties gelezen van meiden bij wie het wel tien tot twaalf weken heeft geduurd. Nu heb ik ook nog de pech van een mola dus ik denk dat mijn cyclus pas weer op gang komt als het hcg weer normaal is. Dat gaat trouwens wel erg snel bij mij, hopelijk eind deze week al of anders eind volgende week.

Terug
Bovenaan