menstruatie na curretage

hoi debby!

hoezo zenuwen... hahaha!
als ik je niet meer "spreek" voor donderdag... dan wil ik je nu alvast een hele fijne dag wensen!

vandaag nog niks wat lijkt op een ongi. wat bruinige afscheiding, maar niet noemenswaardig. morgenochtend doe ik gewoon een test. al is het maar om mezelf gerust te stellen. Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt.
ennuh... blijf maar even duimen nog... wie weet helpt het!

het maakt me eigenlijk niet heel veel uit deze ronde, maar laat het maar snel duidelijk zijn.. of ongi of zwanger. dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
dan kunnen we of heel blij zijn, of de volgende ronde er weer tegenaan... letterlijk en figuurlijk hahaha!

ik las van de andere debby van het febvruari forum op haar msn dat ze de kleine gevoeld had. daar had ik het wel even moeilijk mee. de gedachte dat ik dat ook had kunnen hebben.
Heb jij dat ook?

morgenochtend een testresultaat berichtje....
groetjes Carina

ben ik dan met het testresultaat...
negatief.

ik was bang dat het een grote teleurstelling zou zijn, maar dat was het eigenlijk niet. ik denk dat het goed is deze ronde gewoon ongesteld te worden.

ik heb nu ook meer het gevoel dat ik ongesteld meot worden, dus kan goed vandaag of morgen komen... 31 of 32 dagen na de miskraam, terwijl ik voor ik zwanger werd een cyclus van 30 dagen. netjes toch?

groetjes!

Hey Carina,
Jammer joh!.. Maar nu weet je het in elk geval.. Het is allemaal nogal wat hoor! Je lichaam speelt een minder leuk spelletje met je.. Ik heb nog steeds niks wat lijkt op een menstruatie! Daar baal ik wel een beetje heel veel van.. Maar goed  ach.. De testen hebben tot nu toe ook niks uitgewezen! Alleen maar negatief, negatief en negatief! We zullen wel zien hoe het nu verder gaat hoor!
Iemand die ik ken die gelijk met mij gecurreteerd is, is gisteren ongesteld geworden! En bij mij is er nog niks in aankomst... Gatver!

We wachten gewoon nog maar ff verder! niet dan?

Ik heb het inderdaad ook hoor dat ik wel een beetje jaloers ben.. maar goed.. tis niet anders!

Liefs Debby

alles wat vanochtend leek op een beginnende ongi is weer weg.
het bruinige slijm is niet meer te bekennen...

snap er niks meer van
ik wacht nog lekker f fmet je mee...

veel plezier morgen!
Carina

ging ik vanmiddag naar het toilet... en ja hoor.. beginnend donker bruine afscheiding.. Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren! Gaat het doorzetten of stopt het bij mij ook na vandaag... pfff.. tis niet veel, maar tis iets! 36 dagen na de curretage..
We zullen zien!
We wachten gewoon lekker samen ff af!

Bedankt! We gaan er zeker van genieten!! Ben nu nog met grote schoonmaak bezig.. Ben hartstikke zenuwachtig!

Liefs debby

vanochtend bij de wc een beginnende ongi ontdekt.
het is nog neit echt aan het doorzetten, maar aan mijn hoofdpijn te voelen zal dit niet lang op zich laten wachten,...

op na de eerste echte ronde na de miskraam!
ik duim nog voor een leuk huwelijkskadootje voor jullie en anders klussen we samen weer verder toch?

groetjes !

Terug
Bovenaan