menstruatie na curretage

Hey meid,
Wij gaan weer verder klussen hoor.. Ben gisteren dan toch echt ongesteld geworden! Lekker in mn huwelijksnacht! GATVER! ;-)

Hoe ist het bij jou?

Wij hebben een geweldige dag gehad! Veel visite en super cadeau's! Ik heb van mijn MAN (haha.. dat klinkt zo raar he!) een vakantie naar Turkije gehad! Dat hebben we wel verdient zeg.. Lekker met de bips aan het zwembad! Heerlijk!!!
Heb geen last meer gelukkig van diverse symptomen en de welbekende buikpijntjes.. Gisteren wel hoor.. Kon bijna niet meer lopen, en dat op mn trouwdag!
Vanavond geven we nog een knalfeest om te vieren dat we getrouwd zijn! haha.. zo hebben we 2 dagen feest!! hahaha....

Veel liefs Debby

He Debby, gefeliciteerd met je huwelijk meid!
Jammer dat je ongi geworden bent, en dat op je huwelijksnacht, bleh. Ik had je zo een mooie posi test als huwelijkskado gegund. Maar goed, veel succes in de volgende ronde dan maar.
Wanneer gaan jullie op vakantie?

groetjes,
Dion

Hey,
Bedankt! We hebben een hele mooie dag gehad, maar dat heb ik al gezegd.. haha.. Ja het is inderdaad jammer dat een ongi nou net mn huwelijksnacht moet verpesten.. Dat was te verwachten, want het was tenslotte al zo'n 5 weken geleden dat de curretage heeft plaatsgevonden.. Maar van mij had het dan ook wel een 37 of 38e dag mogen zijn! Ach ja, ik ben er al weer bijna vanaf! Althans het is echt heel weinig, terwijl ik verwacht had dat het heel heftig zou zijn..

Wat weten jullie daar van?? Was dat bij jullie ook zo!?
Heb wel 2 dagen heftige buikpijn gehad.. Dat is gelukkig nou ook voorbij!

We vertrekken aanstaande dinsdag voor 8 dagen naar marmaris! Heerlijk!!! Ik heb er ontzettend veel zin in!

Liefs Debby

Hoi Debby,

Ik ben na mijn curattage ook maar 2,5 dag ongi geweest. Weinig bloedverlies, maar heel erge pijn met name in mijn onderrug.Gelukkig daarna geen last meer van gehad, dus hopelijk is dat voor jou nu ook voorbij.
Alvast een heel fijne vakantie in Marmaris gewenst!

groetjes,
Dion

hoi hoi

gefeliciteerd deb! en wat lekker.. een vakantie!

mijn ongi is al veel minder. echt veel last heb ik er zowiezo niet van gehad.
donderdag avond is het dan nog echt begonnen en vandaag had ik al genoeg aan inlegkruisjes.

Ik had ook verwacht er veel meer last van te hebben., ik had ook haast geen buikpijn, alleen wat steekjes af en toe. Oja mijn stoelgang was wel erg opvallend. ik heb (sorry voor het taalgebruik) stinkscheten zitten laten.. pfffff
het is maar goed dat het mooi weer was en we buiten zaten.. hahaha

we gaan voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen!

debby een hele fijne vakantie!
Carina

hallo lieve meiden,

Nog even snel voor ik op vakantie ga morgen.. Ga zo maar ns de koffers inpakken.. Het is nog wat onduidelijk hoelaat we vertrekken, maar goed we houden het internet maar in de gaten!
Hopelijk valt de vlucht mee met al die regen van het moment!

Eigenlijk al sinds gisteren geen spoor meer van de menstruatie.. Das makkelijk, want dan kunnen we weer verder klussen en heerlijk vakantie houden zonder ongemakken!

Hopelijk duurt het nu weer geen 36 dagen.. Maar goed, das   nog maar eens even afwachten!

Ik wens jullie veel plezier (klus) deze week en ik ben er weer na de vakantie!
Dion.. heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.. Ik duim voor je!

Denk aan jullie!

Liefs Debby

hoi hoi

mijn ongi is sinds gisteren helemaal weg.
ik heb gelijk gekeken hoe het ook alweer zit met de vruchtbare dagen enzo...
ik wil er niet teveel op letten, maar je houd toch meer rekening met die dagen vind ik.

mijn banner voor de komende weken....

groetjes Carina

Terug
Bovenaan