menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Patricia en E25,
Bij jullie al nieuws?!?!? Bij mij nog steeds niets...jammer!
Afgelopen vrijdag op het feestje heel netjes niets gedronken, ben maar met de auto gegaan om vragen te voorkomen.
Denk iedere keer dat ik voel dat ik ongesteld wordt maar het is steeds niet zo. Ik blijf naar het toilet lopen. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik weer een test doen, dan is het dag 36. Gaan jullie nog testen?
Sterkte meiden en hopelijk snel goed nieuws voor ons!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,
Volgens mij doet het forum weer gek, net een lang verhaal geschreven en nu weer tweede poging. Irritant zeg!
Hoe is het verder met jou?
Ik zit nu op dag 43 en nog steeds geen menstruatie. Wel de verschijnselen dat het ieder moment komen gaat.
Klachten van ontpillen lijken ook zoveel op zwangerschapsverschijnselen.
Ik denk dat ik eind van de week nog een tweede keer ga testen, dan weet ik zeker of ik ongesteld wordt of niet.
Ik heb niet veel geduld meer! Ben ook erg moe de laatste twee weken, maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen.
Nou jij in ieder geval ook veel succes en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Patries.

He Patricia,
Denk dat ik net de eerste voortekenen van een ongesteldheid zag, bij het afvegen een beetje lichtroze afscheiding. Had vandaag al flinke buikpijn. Maar het leken meer bij mijn eierstokken te zijn, dus dacht niet dat het door ongesteldheid kwam, maar ja. Nu maar hopen dat het doorzet.
Als het nu doorzet mag ik niet klagen, dan heb ik een cyclus van 34 a 35 dagen gehad. En ik heb nu al geen geduld meer, kan me voorstellen hoe het voor jou moet zijn! 43 dagen, jeetje!!! En dan nog wachten... Kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik snap hoe je je voelt en dat het gewoon klote is! Hopen op een betere en hele vruchtbare cyclus volgende maand, maar eerst maar eens ongesteld worden.
Groetjes, Irene

Dag dames!

Heb jullie verhalen gelezen en moet zeggen dat ik precies hetzelfde heb. Ik ben nu drie maanden geleden gestopt met de pil en heb een cyclus van 26 en 27 gehad en zit nu al op dag 33... Ik moet zeggen dat ik me best wel zorgen maak, maar denk dat ik niets anders kan doen dan afwachten tot de menstruatie komt..Ik heb al een zwangerschapstest gedaan die helaas negatief was en heb op dit moment ook geen klachten van een aankomende ongesteldheid.

Het wachten duurt in elk geval enorm lang....

Groetjes,
Jana

Hoooi,

ff al een paar dagen niet op het forum geweest... druk druk druk en als ik ff niets te doen had lekker lui op de bank ben echt zooooooooo moe!!

Maar ja bij mij nog steeds niets... echt balen vandaag is al dag 64 zonder enig teken dat ik ook maar ongesteld ga worden. Had afgelopen woensdag heeel raar een beetje raar rood bruine afscheiding dus dacht yes daar komen ze dan,,, en kunnen we misschien mijn ei wel een beetje uitrekenen.... nou nog steeds niets he!!!

Toevallig dat mijn vriend net zei; en hoe is het met je buik... zit er al een babytje in?? Dus we gaan dit weekend weer testen (voor de 3e keer)

Hoe is het bij jullie... zijn de rode duivels al geweest??

liefs E25

ps wel fijn om even van je af te spugen.. jullie weten wat het is om niet ongesteld en niet zwanger te zijn

hoi jana..

ik had hetselfde toen ik net gestopt was emt de pil...
2 rondes netjes 28 dagen en toen een uitschieter van 36.
daarna werden het rondes van 30 dagen...

succes met afwachten!

Hoi Carina,

Bedankt voor je snelle reactie...Het is wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zit te wachten op een menstruatie. Ik was een beetje aan het lezen op het forum en toen ik de titel van dit forum zag dacht ik: ik ga reageren want dit is precies wat ik bedoel!

Voor de anderen:
Ik hoop dat jullie ook of snel ongesteld worden, zodat jullie weer aan een nieuwe ronde kan beginnen en kunnen gaan rekenen wanneer de eisprong ong. komt of dat jullie natuurlijk allemaal zwanger zijn!

Nu ik er meer bewust mee bezig ben, leer ik zoveel dingen over mijn eigen lichaam en vind ik zwanger worden/zijn echt een wonder!

Groetjes,
Jana

Hey dames,
Wat fijn zeg, zoveel reacties!
Doet me wel goed, dat ik er met jullie over kan praten.
Ik ben zo ongeduldig en voor mij kan het niet snel genoeg komen. Ik zit vandaag op dag 44 en dat klinkt zo lang, maar er zijn ook meiden bij, waarbij het nog veel langer duurt.
Ik had het zelf niet verwacht dat de cyclus zo lang zou gaan duren, maar ja daar doe je toch niks aan.
Het is gewoon irritant!!!!
Ik heb de tweede test nog niet gedaan, omdat ik liever tot het weekend wacht.
Nou lieve   mensen duimen dat de menstruatie gauw komt, of op een positieve test van het weekend.

Liefs Patries.

Terug
Bovenaan