menstruatie wanneer kom je nou??

Shit, te vroeg gejuichd!
Ik dacht echt dat ik ongesteld werd, maar het heeft weer niet doorgezet. Wat doet mijn lichaam vreemd zeg! Ik heb 2 weken terug 5 dagen bruinige afscheiding gehad, nu een beetje lichtroze. Alle kleuren van de regenboog lijken zowat voorbij te komen!?!?!?
Dames, ik wacht gezellig samen met jullie af tot tie dan eindelijk komt. En ondertussen klussen we lekker verder, om te oefenen zeg maar...!
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Irritant he, denk je dat je ongesteld wordt en dan zet het niet door.
Ik heb zelf regelmatig het idee dat ik ongesteld moet worden en voel dan ook een soort van menstruatie krampen.
Ik vind het vervelend, omdat ik elke dag weer steeds naar de wc ga en dan denk misschien komt het vandaag wel.
Ik vraag me namelijk ook af, of je van het stoppen met pil dikker kan worden.
Ik ben namelijk aan het lijnen en moet dan bepaalde dingen opmeten zoals ook mijn buik, die is nu toevallig 2 a 3 cm dikker, komt denk ik van ontpillen, toch?
Soms wat hoofdpijn, niet elke dag hoor en misselijk gevoel. Wat die stomme pil toch met je kan doen. Hormonen gaan helemaal door de war!

Nou we kunnen alleen nog maar afwachten en hopen dat de menstruatie zo snel mogelijk doorbreekt!

Groetjes Patries.

Hallo dames,
Hoe gaat het met jullie?
Veel geduld hebben bij mij, vandaag alweer dag 46, echt balen.
Nu heb ik weer krampen in mijn buik, heb ik een paar dagen niet gehad, dus wie weet wordt ik deze week nog ongesteld.
Verder wachten en nog een wachten!

Groetjes Patries.

Hoi meiden,
Hier ook nog geen nieuws ?! Zit vandaag op dag 38 en nog geen tekeken van een naderende ongesteldheid. Wel af en toe wat krampen bij mijn eierstokken, maar dat voelt niet als ongesteldheidspijn. Heb woensdag voor de zekerheid maar weer een zwangerschapstest gedaan maar nog steeds negatief. Denk dat ik zolang dit duurt 1x per week een test blijf doen, dan heb ik in ieder geval wat duidelijkheid. Maar ik ben het wel echt beu, wil verder!!!
Moet wel zeggen dat ik er de laatste week wat midner mee bezig ben. Weet dat ik niet zwanger ben en waarschijnlijk ook niet zwanger zal worden voordat ik een menstruatie heb gehad.
Bij jullie al nieuws?
Groetjes, Irene

Hoi Irene,
Balen he!
Bij mij ook nog steeds geen nieuws.
Ik ga denk ik van het weekend voor de tweede keer testen. Kun je   nagaan, ik zit al vandaag op dag 47. Ik krijg steeds krampen in mijn buik en had gister echt het idee dat ik ongesteld zou worden. Stom is dat, als het toch niet zo is.
Elke dag wacht ik maar weer af. Welke testen gebruik jij? Ik gebruik ze van matcare.
Nou ik laat wel weer weten als ik weer nieuws heb.
Elke keer typ ik hetzelfde, omdat er niks gebeurd.

succes!
Groetjes van Patries.

Hoi Patries,
Ik vind mezelf al best wel een beetje zielig omdat ik zo lang moet wachten op mijn menstruatie (ahhhh, ), maar jij bent al helemaal lang aan het wachten!
Ben bang dat als ik binnenkort (hopelijk) ongesteld wordt de bom ook echt losbarst en ik mega-ongesteld ben. Was voordat ik aan de pil ging geregeld 9 dagen ongesteld en dan zo erg dat ik  zelfs bloedarmoede had. Maar dan ben ik tenmiste wel ongesteld geweest en kunnen we weer aan de klus!
Ik ben heel benieuwd of er uit jouw zwangerschapstest wat positiefs gaat komen. Dat je het nog maar een keer getest hebt, echt knap! Ik heb nu twee verschillende testen gebruikt, een keer de digitale van ClearBlue en een keer een test van etos huismerk. Vond de digitale wel fijner en duidelijekr, maar ja, wel wat prijziger!
Weet je al wanneer je weer gaat testen? Ik duim voor jullie !!!!
Groetjes, Irene

Hallo allemaal,
Hoe gaat het met jullie?
Wat ik nou vandaag heb gehad, ik weet het ook niet.....
Beetje onsmakelijk misschien. Ik had toen ik vanmiddag naar het toilet ging redelijk wat afscheiding/slijm in een hoopje in mijn onderbroek,echt doorzichtig en veel!
Toen ik daarna later weer naar het toilet moest, had ik hetzelfde met heel iets bruine kleur.Wat is dat, dan weer....
Misschien een eisprong of zo. Maar als dat zo is, is dat wel laat, want ik zit op cyclus dag 48, alweer!
Rara, wie kan mij meer vertellen.
Ik heb namelijk nog niet voor de tweede keer een test gedaan, misschien morgenvroeg of avond.

Groetjes Patries.

hoi,
ik zit net als jullie te wachten tot ik ongesteld wordt. zit inmiddels op dag 60.....
ben nog steeds niet regelmatige ongesteld na stoppen hormonen, maar dit duurt wel erg lang.
hopelijk komt alles snel op gang , want dit is niets

Terug
Bovenaan