menstruatie wanneer kom je nou??

Ha Bootje,
Balen zeg, dat bij jou al 60 dagen voorbij zijn. Echt veel!
Wat zitten wij dan te klagen he.
Ik zit nu op dag 48, maar vind dat al veel.
Weet jij toevallig een antwoord op de vraag die ik getypt heb?
Ik hoor het wel.

Groetjes

hallo dames
wou ook even reageren op jullie verhaaltjes

ben al een hele lange tijd gestopt met de pil en was eerst heel regelmatig en teon werd het steeds langer wachten op mijn ongie tot zelf een paar maanden geleden 104 dagen nou dan zit je op het laatst in de rats hoor van wat gebeurt hier en waarom doet mijn lichaam niet gewwon een paar testen ertegen aan gegooid maar nee hoor elke keer negatief.op het laatst naar de ha heeft me voor een echo gestuurt en alles zag er piek fijn uit ik had echt zoiets van huh dus was no geen stap verder.
toen las ik over teunisbloem olie denk dat maar proberen wist niet of het echt werkte maar ja op dag 104 werd ik ongie.
daarna doorgegaan met teunis en daarna was het 53 dagen joepie het was weer korter.
en nu ben ik vanacht weer ontzteend ongie geworden met weer teunis geslikt te hebben tot mijn vermoedelikje eisprong sie ik goed gevonden had met al dat slijm zit ik nu op dag 34.
dus probeer teunisbloem olie of ga naar de ha dan ben je zoeiezo van die onzekerheid af.
maar wat ik ook wou zeggen ga niet in de stress zitten wat ik wel deed want dacht echt ja hoor ik ben een van die gene die geen kinderen kon krijgen em mijn droom viel eigelijk al in duigen.want jullie ongie komt echt wel vroeg of laat.

groetjes denkertje

rot forum! had een heel bericht gestuurd en dan plaatst hij hem niet....

patricia; tja een antwoord op je vraag. ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. Ik weet niet hoe lang geleden jij gestopt bent met de pil,maar volgens de huisarts kan het wel een jaar duren voordat het weer op regel is. Ik vind een half jaar wel lang genoeg....
Ik heb tot nu toe een cyclus van 8, 5,6 en nu dus al bijna 9 weken. En nog niets te bekennen. Al hoewel ik vannochtend op stond met wat "dikkere"borsten
maar helaas weer een negatieve test. Zit mezelf gek te maken dat het misschien aan de test ligt en dat ik nu eens een ander merk moet gaan proberen of dat ik iemand ben waar de test negatief is maar de bloedtest positief......
Daarnaast denk je er natuurlijk veel te veel aan en dit kan je cyclus ook beinvloeden.
Tja moeten maar weer even wachten. Als ik over 2 weken niet ongesteld wordt dan ga ik maar naar de huisarts.

Denkertje;
wanneer mocht jij doorgestuurd worden voor een echo? hoe lang was je niet ongesteld geworden? fijn in ieder geval dat de echo goed was.
Ik heb vaker van teunisbloem gehoord, positieve verhalen. Maar ik ga morgen naar een homeopaat (daar ben ik eerder geweest voor eczeem en dat is nu helemaal weg, dus nu kijken of hij wat aan mijn cyclus kan doen)en zal zien wat hij me kan aanbevelen

groetjes bootje

Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben trouwens op 4 oktober gestopt met de pil en 8 okober tot en met 12 oktober mijn laatste menstruatie van de pil gehad.
Ik zit dus nu op dag 49.
Ik ga niet van alles proberen om mijn menstruatie op te wekken, misschien komt het wel, maar duurt het de eerste keer gewoon langer.
Ik probeer rustig af. Teunis Bloem olie, waar koop je dat? Is het niet schadelijk? Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.
Maar bij jou werkt het goed!
Nou we wachten maar weer af.

He wijfe,

Balen meid dat die eerste menstruatie niet 1,2,3 op gang wilt komen. Zo te lezen zijn er meerdere meiden!! Sterkte allemaal.

Ik zou jullie zo graag wat advies willen geven, maar kan het helaas niet...
Ik hoop voor jullie dat het snel op gang komt en inderdaad heb ik weleens van teunisbloemolie gehoord ik zal eens aan Mel vragen wat dat voor een spul is.
We moeten snel weer wat afspreken.
Zin om een keer mee te gaan naar sterrencentrum in Nijmegen kunnen we sterren kijken en dan zullen we er eens 1 naar beneden halen en jouw buik planten.

O ja en dat onsmakelijk slijmerige verhaal zou inderdaad weleens een eisprong geweest kunnen zijn. Als dat zo is dan komt die menstruatie binnenkort.
Succes wijfie, we bellen.

XXX Dees

Hallo allemaal!

Vervelend he.. dat de ongesteldheid maar niet komt.
Ik dacht eerst dat ik een uitzondering was, maar nu ik jullie verhalen lees denk ik daar anders over.

Ik ben op 6 augustus voor het laatst ongesteld geweest. En hierna direct gestopt met de pil. We zijn nu bijna 4 maand verder en nog nix. Het is dus heel frustrerend. Al een aantal testen gedaan maar allemaal negatief. Lichamelijk heb ik ook het gevoel dat ik zwanger ben ivm moeheid en veel plassen enz.. maar de test blijft negatief aangeven.

2 maand geleden bij de ha geweest en zij zij dat ik nog maar even moest wachten, dat het wel weer zou komen. Teunisbloemolie geprobeerd, helpt voor mijn gevoel ook niet.

Nu maar hopen dat we allemaal snel ongesteld raken meiden! Ik duim voor jullie!

Groetjes D

Dag allemaal!

Kon een tijdje niet op het forum komen, dus vandaar dat ik niet meer gereageerd heb...

Even een update: eind augustus van de pil af, een cyclus van 26 en 27 gehad en zit nu op dag 40 en nog steeds niks. Ik heb verder geen klachten. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, misschien nog een weekje afwachten en dan naar de huisarts??? Hoe is het allemaal bij jullie???

Groetjes,
Jana

Hoi hoi,
Daar ben ik ook weer eens, nog steeds in afwachting van....
Zag dat het dit weekend volle maan was. Normaal geloof ik nooit in dat soort krachten, maar toch maar even geduimd dat dat van invloed zou kunnen zijn op mijn ongesteldheid. Maar helaas, ook de maan heeft niet geholpen. Vandaag dan toch maar een potje teunisbloem capsules gehaald, wie weet. Vandaag dag 38...
Jammer dat er nog niemand goed nieuws heeft. Al is ongesteld worden natuurlijk eigenlijk niet echt het goede nieuws waar we op hopen!
Patries, heb je trouwens nog getest?
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan