A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Jana: Balen zeg, dat je cyclus zo lang duurt en maar geen duidelijkheid krijgt.
Ja, en als de ovulatietesten donker blijven, kan het inderdaad zo zijn dat je zwanger bent en je hcg nog niet voldoende aanmaakt.
Wie weet test je over een weekje wel positief!
Mariska: ja, vervelend he, als je weer ongesteld bent geworden!
Soms kan je er zo moe van worden, maar je kunt straks weer klussen en wie weet.....
Irene: Voor jou is het wachten ook lang, maar dan op die geweldige echo!!!
Nog twee weekjes, nou ik hoop dat die weekjes voor jullie snel voorbij zijn en dat je weet dat alles goed zit daar binnen.
Fijn, zeg dat je niet echt super veel klachten hebt.
Ik zit zelf nu op cyclusdag: 38 en ik wil eigenlijk pas gaan testen als ik op dag 47 zit, want zolang was mijn cyclus de vorige keer.
Dus nog 9 dagen wachten. Ik ben dus nog niet ongesteld.
Verder heb ik nu een paar dagen wat hoofdpijn en af en toe wat steken in mijn buik, vaker richting lies, maar ja, nog maar even afwachten, want het kan natuurlijk goed zijn dat dit bij mijn menstruatieklachten hoort. Geen idee........
Liefs van Patries.
Jana: Balen zeg, dat je cyclus zo lang duurt en maar geen duidelijkheid krijgt.
Ja, en als de ovulatietesten donker blijven, kan het inderdaad zo zijn dat je zwanger bent en je hcg nog niet voldoende aanmaakt.
Wie weet test je over een weekje wel positief!
Mariska: ja, vervelend he, als je weer ongesteld bent geworden!
Soms kan je er zo moe van worden, maar je kunt straks weer klussen en wie weet.....
Irene: Voor jou is het wachten ook lang, maar dan op die geweldige echo!!!
Nog twee weekjes, nou ik hoop dat die weekjes voor jullie snel voorbij zijn en dat je weet dat alles goed zit daar binnen.
Fijn, zeg dat je niet echt super veel klachten hebt.
Ik zit zelf nu op cyclusdag: 38 en ik wil eigenlijk pas gaan testen als ik op dag 47 zit, want zolang was mijn cyclus de vorige keer.
Dus nog 9 dagen wachten. Ik ben dus nog niet ongesteld.
Verder heb ik nu een paar dagen wat hoofdpijn en af en toe wat steken in mijn buik, vaker richting lies, maar ja, nog maar even afwachten, want het kan natuurlijk goed zijn dat dit bij mijn menstruatieklachten hoort. Geen idee........
Liefs van Patries.