menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,

Jana: Balen zeg, dat je cyclus zo lang duurt en maar geen duidelijkheid krijgt.
Ja, en als de ovulatietesten donker blijven, kan het inderdaad zo zijn dat je zwanger bent en je hcg nog niet voldoende aanmaakt.
Wie weet test je over een weekje wel positief!

Mariska: ja, vervelend he, als je weer ongesteld bent geworden!
Soms kan je er zo moe van worden, maar je kunt straks weer klussen en wie weet.....

Irene: Voor jou is het wachten ook lang, maar dan op die geweldige echo!!!
Nog twee weekjes, nou ik hoop dat die weekjes voor jullie snel voorbij zijn en dat je weet dat alles goed zit daar binnen.
Fijn, zeg dat je niet echt super veel klachten hebt.

Ik zit zelf nu op cyclusdag: 38 en ik wil eigenlijk pas gaan testen als ik op dag 47 zit, want zolang was mijn cyclus de vorige keer.
Dus nog 9 dagen wachten. Ik ben dus nog niet ongesteld.
Verder heb ik nu een paar dagen wat hoofdpijn en af en toe wat steken in mijn   buik, vaker richting lies, maar ja, nog maar even afwachten, want het kan natuurlijk goed zijn dat dit bij mijn menstruatieklachten hoort. Geen idee........

Liefs van Patries.

Hoi Allemaal,

Patricia, ik blijf natuurlijk voor je duimen. Wachten duurt lang, ik weet er alles van.
Irene, ik had er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat ook als je eenmaal zwanger bent je eigenlijk ook weer opnieuw begint met wachten. Het lijkt met echt super spannend zo'n eerste echo.
Jana, jammer dat de huisarts er deze week niet is. Dan heb je eenmaal besloten om toch maar even te gaan   en dan moet je nog wachten. Maar ik heb nog hoop voor je.
Ella ik snap precies wat je bedoelt met dat je hier even je verhaal kwijt kan. Er zijn een of twee mensen die het weten dat we bezig zijn. Maar die kan je ook niet altijd spreken en die snappen soms ook niet hoe en wat. Maar dan is het heel prettig om even je verhaal kwijt te kunnen.
Voor mij geldt dat ik nu net niet meer ongesteld ben. Ik merk dat het voor mij juist meer rust geeft om te temperaturen en de ovulatietesten. Ik weet tenminste wanneer ik wat kan verwachten. En ik ben er dan niet de hele dag mee bezig. Het wachten blijft lang duren, maar nu weet ik tenminste tot wanneer ik moet wachten.
Dus ik blijf nog even wachten .

Succes weer.

Groetjes Mariska

Hebben jullie dat ook dat je altijd zo nieuwsgierig bent of er iemand nog iets geschreven heeft??? Vind het altijd zo leuk om te zien als er weer een berichtje is, altijd spannend of er nog nieuws is. Echt fijn dat we zo met elkaar kunnen meeleven!

Liefs Irene

Heey Meiden,

Sorry dat ik zomaar even kom binnenvallen maar omdat wij er ook bijna een jaar over gedaan hebben om zwanger te worden, kijk ik hier nog regelmatig even.

Ik wilde alleen maar zeggen dat mijn ovulatietesten ook positief waren toen ik zwanger bleek!!! Dus ik ga voor je duimen dat dat voor jou ook zo is! Bij mij waren de zwangerschapstesten van sensitest toen nog steeploos.

De digitale van CB testte wel meteen positief! Misschien moet je die eens proberen!

Succes ermee!

Groetjes,

Wonderenbestaan!

hallooo..
 ff berichtjes kijken is idd leuk!!
zeker omdat iedereen weet wat je precies bedoeld.
 mariska.. ik heb het  ook idd aan 2 mensen verteld, en toen ik het tegen    mijn beste vriendin vertelde was zij ook net gestopt, wat bleek... was zij in 1x zwanger.. zij is nu dus al 5mnd. flinke buik en druk bezig met de baby kamer.. ik ben echt super blij voor haar maar het is ook wel frustrerend, want we zaten al te fantaseren over samen 'zwangeren' leuk samen een dikke buik enzo, nou dat kan al niet meer....

verder is mijn ongi weer over, dus we gaan een nieuwe ronde in..

Dag allemaal!

Irene: Echt super dat het allemaal zo goed gaat en ik vind het ontzettend leuk dat je met ons mee blijft lezen. Ben echt benieuwd naar hoe het met je zwangerschap  gaat...
Patries: Ja, misschien wel fijn om in wat rustiger vaarwater te zitten....Niet elke dag bezig zijn met..afgezien van het temperaturen en foliumzuur slikken dan...
Mariska: Jammer dat je niet gelijkertijd met je vriendin zwanger bent, maar jouw tijd komt nog wel!!!

Wat mijzelf betreft..zit nu op dag 65! Ik ga absoluut de dokter bellen.. Heb een cyclus van 26,27 en 70 gehad en vraag me af of alles wel goed met me is. H

He, ik was nog niet klaar met typen...

Ik vraag me dus af of alles wel goed met me is... Heb ik wel eens eierstokken, eisprong etc... Aan de ene kant vind ik het wel moeilijk om naar de dokter te gaan, maar ga maandagochtend zeker bellen. Ik ben het wachten zat...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Heel goed dat je maandag de dokter gaat bellen! Gewoon voor jezelf opkomen nu. Je bent toch al weer een tijdje bezig dus het is echt niet zo dat je voor iedere scheet naar de huisarts rent....
Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan