menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi meiden,

Alles goed met jullie?
Met mij super goed, echt een heerlijke vakantie gehad! temperatuur van rond de 35 graden, mooi strand, omgeving echt genoten!
Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer werken, helaas!!

Ik ben 15 dagen op vakantie geweest en ben 18 september met provera begonnen, dus eerst mijn menstruatie weer opwekken daarmee en dan cyclusdag 5 met clomid beginnen, ipv 50mg ga ik 100mg gebruiken om zo wel een eisprong te krijgen.

Laura: ik lees dat jij ook gestart bent met de clomid, maar er wel veel last/bijwerkingen van hebt. Erg vervelend zeg!
Hoeveel mg gebruik jij?
Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en deze tabletten niet meer hoeft in te nemen.

Jana: Het is best moeilijk he om te horen dat je pco hebt.
Het blijft dan ook allemaal erg spannend als je provera krijgt en clomid moet gebruiken. Want het blijft ook altijd de vraag of dat aanslaat, dat heb ik tenminste.
Het bloedprikken hoort erbij, maar je hebt het goed gedaan hoor!!!

Esther: Wel weer een spannende tijd, wie weet!!
Ik hoop zo dat het snel raak is voor je.

Irene: Wat spannend nu zeg, nog maar 4 weken en dan is jullie kleine er!
Het zal wel vermoeiend zijn, veel rust nemen enz.
Weet je wat ik zo gek vind, is dat ik je bijna als eerste sprak toen ik net op deze site zat en we allebei net gestopt waren met de pil.
Jij bent nu bijna uitgeteld en ik nog niet zwanger, moet je kijken wat één jaar vliegt he!!
Ik ben echt benieuwd naar jouw bevallingsverhaal en om meer te horen over de kleine.
Fantastisch toch, zo'n klein mensje!!
Ik hoop voor ons dat ik wie weet dit jaar nog zwanger word, maar onze tijd komt en dat weet ik!!
Ik wens jou veel succes met de laatste loodjes en ik vind het erg leuk om te horen hoe het met je gaat!!

Liefs van Patries.

Hoi Patries!

Wat gezellig dat je weer terug bent! 35 graden, klinkt niet slecht! Ben je poepiebruin geworden? En zijn jullie erg actief geweest of met name op het strand gelegen? En de bruiloft van je zus was ook een succes? Tja, en dan nu weer in de sleur van alledag...

Hoop inderdaad dat je snel zwanger bent hoor! Bijna een jaar geleden begonnen we hier samen te kletsen... Gek he? Maar vind het wel fijn om met jullie mee te lezen en af en toe wat te schrijven. Ook al spelen er nu hele andere dingen in onze levens, heb toch met de meiden van dit topic het meeste een band. Lees ook altijd eerst bij jullie en dan pas bij de oktober-mama's.

En met de hoeveelheid hormonen die jullie ondertussen bij elkaar opgeteld slikken moet het vast een hele vruchtbare boel hier worden!!!

Veel liefs, Irene

Hoi!

Even snel. Ben namelijk aan het schoonmaken (hoe bedoel je nesteldrang). Hier alles prima. Ik ben vrijdag 34 weken en inmiddels met verlof. En ik moet nog een heleboel kopen. Jeutje, kost wel veel geld hihi.
Met de kleine is ook alles prima.

@Irene, schiet op! Wanneer was je datum? In oktober ergens he? Heb je alles al klaar?

Dames, ik heb bewondering voor jullie, dat jullie het zo goed volhouden. En succes met alle clomid en provera. Het gaat lukken!!!

Dag allemaal!

Jana, begrijp precies wat je bedoelt, dat het moeilijk is om te weten dat spontaan zwanger worden niet lukt. Sprak vandaag weer iemand en die vertelt dan hoe ontzettend leuk het moederschap is en dat het je zo'n ander mens maakt enzo. Dan moet ik toch even slikken.
In ieder geval sterkte! Wel apart dat elke gynaecoloog weer wat anders afspreekt he? Ik moet gewoon 6 maanden clomid gebruiken, nu mijn vorige cyclus goed was en verder niks.

Irene en Ristridina, sterkte met de laatste loodjes!

Esther, morgen je NOD, spannend!!!!!!

Patries, welkom terug! Jeetje, werd wel een beetje jaloers. Kan er alleen maar van dromen zo'n warme vakantie.
Al menstruatie in zicht? Ben benieuwd hoe die 100 mg clomid aan slaat.  Ik heb al last van 50 mg. De eerste keer niet, maar deze maand best wel.
Hoop dat het bij jou meevalt.

Ik heb ondertussen ovulatietests besteld. Ik temperatuur ook nog, voor mezelf om het in de gaten te houden, maar dan zie je het toch te laat.
Heb die van Mat care besteld. Ben benieuwd. Zit nu op dag 14 van de cyclus, dus ga er zo eens een testje tegenaan gooien. Weten we of we vanavond voor het goede doel moeten klussen.

Van het weekend nog op kraambezoek geweest bij kennis van mijn man. Had vroeger nooit iets met baby's, maar kreeg echt moedergevoelens toen ik dat schattige jochie zag. Zo lief!!! Had ook helemaal geen zin om weg te gaan, wilde alles weten enzo.
Hummmm, hoop dat wij binnen een jaar ook zo'n hummeltje op de bank hebben liggen....

groetjes
Laura

Irene: Ik heb inderdaad lekker weer gehad en ben echt bruin geworden!! Ik kreeg vandaag op mijn   werk van bijna al het personeel dat ik gezien heb te horen, van zo wat ben je bruin zeg!!
Ik heb daar samen met mijn vriend van alles ondernomen, na de eerste week gewoon lekker gerelaxed te hebben aan het strand etc.
Hebben we de tweede week een jeep safari gemaakt, gefietst 2 keer want het is een fietseiland op Kos, op de jetski gezeten en in een buggy gereden om het eiland in 1 hele dag te verkennen.
Dus een hoop gedaan en nog even lekker genoten van de cocktails want nu kan het nog he.
Ook besefte ik me, dat het wel eens de laatste grote vakantie met zijn tweetjes kon zijn.

Het trouwen van mijn zusje was ook super gaaf en geweldig, ze zagen er allebei mooi uit!!
En de hele week regende het en toevallig hun trouwdag echt mooi weer en het zonnetje.
Mijn zusje is nu 32 weken zwanger en gaat vrijdag met zwangerschapsverlof, eerst twee weken vakantie ervoor. Schiet dus ook al op he!

Ik vind het trouwens leuk dat je hier nog graag meekletst!

ristridina: zo, alweer 34 weken, gaat hard zeg!
Ja die nesteldrang hoort erbij zeggen ze he. Fijn dat het zo goed met je gaat en leuk dat je weer eens wat van je laat horen.
Lekker denk ik of niet, om zwangerschapsverlof te hebben. Geniet ervan!!

Laura: ik heb nu vandaag mijn zesde tablet provera ingenomen, tot en met zaterdag nog innemen en dan drie a vier dagen dan komt mijn menstruatie.
Daarna dag 5 tot en met 9 clomid 100mg slikken, hoop dat ik niet al teveel last ervan ga krijgen.
Bij jou weer spannend, want je gaat nu ovulatietesten gebruiken, hoop dat je snel je eisprong hebt en ervoor kunt gaan!
Ja, al die hormonen die doen een heleboel met je lijf he!!
Nu ga je weer een spannende tijd tegemoet, straks je eisprong en dan maar weer op het wachtbankje, succes!!!

Liefs van Patries.

Hoi Allemaal,

Weer een berichtje van mij.
De meiden die bezig zijn met clomid, ik hoop dat het heel snel werkt! En dat jullie net teveel bijwerkingen hebben.
Patries, weer energie op gedaan in de vakantie voor alles wat komen gaat? Super dat je zo'n goede vakantie hebt gehad.
Irene en Ristriana, de laatste loodjes he? Spannend hoor. En ja, Ristrina nesteldrang..., lijkt me soms ook wel lastig. Maar dan is strakjes als de kleine er is wel alles spik en span, heb dan toch minder tijd voor .
Ik heb een tijdje niets van me laten horen, omdat er hier geen nieuws was. Ik zit eigenlijk te wachten totdat het 7 oktober is, dat ik mijn afspraak in het ziekenhuis heb. Nu is er wel weer wat nieuws. Ik heb namelijk mij eisprong gehad. Ik had het helemaal nog niet verwacht. Natuurlijk wel druk gaan klussen . Het betekend dat deze cyclus 6,5 week gaat duren. Dat is voor mij echt super kort. Maar ik zit dus nu weer op het wachtbankje. Misschien dat de afspraak in het ziekenhuis wel overbodig blijkt. Nou we wachten het gewoon maar weer af.
Iedereen weer succes met wachten of de clomid ed.

Groetjes Mariska

Mariska, hoop voor je dat het raak is! ZOu toch fijn zijn als je niet naar het ziekenhuis moet! Hoe wist je dat je een ei had? Getemperatuurd of ovulatietesten?

Ik zit hier op mijn ei te wachten. Vorige maand was ie rond dag 20 er, zit nu op dag 18. Nog geen positieve ovulatietest of verschil in temperatuur, dus tis afwachten.

Gisteren weer even een dip gehad. Hoor de laatste tijd weer zoveel zwangerschappen langskomen. Had weer even het gevoel, dat ik een enorme mislukkeling ben. Weet dat ik niet zo moet denken, maar soms word het toch te veel.
Probeer me maar voor te houden dat de meeste vrouwen met clomid toch zwanger raken!!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!

groetjes
Laura

Hoi meiden,

Mariska: Wat goed zeg, dat je een eisprong hebt gehad! Heb je getemperatuurd etc??
Hoop zo dat het raak is voor jullie, want dan kan die afspraak lekker vervallen op 7 oktober in het ziekenhuis.
Ik heb inderdaad nu weer voldoende energie, we kunnen er weer tegenaan.
Wat ik wel soms op het moment zo moeilijk vind, is dat het allemaal zo lang duurt, eerst prover, dan de clomid etc. Voordat er   meer duidelijkheid is etc.
Maar ja, nu heb ik de 10 tabletten provera op, vandaag laatste ingenomen dus ik moet dan sowieso binnen nu en   vier dagen ongesteld worden. Dit was de vorige keer ook zo en dan cyclusdag 5 tot en met 9 clomid 100mg innemen. Ik vind het nu spannender als de vorige keer, omdat de clomid toen niet aansloeg.
Ik hoop het nu echt!!
Heel erg succes met afwachten en ik zal voor je duimen!

Laura: Spannend wanneer jij je eisprong hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Goed klussen he!haha!!!
En dan weer die wachtperiode, dat is zo erg he.
Als het goed is heb ik in de tweede week van oktober mijn eisprong, als ik hem nu krijg van de 100mg, maar daar ga ik wel vanuit.

Irene en Ristridina: Allebei echt heel erg veel succes met de laatste loodjes, geniet er nog een paar weken van en dan ...................
een zoontje of dochtertje, spannend zeg!!

Iedereen een goed weekend!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan