mexicaans bolletje

Het lijkt mij heel sterk dat het kindje gek wordt van het geluid. Je lijf maakt van zichzelf zoveel geluid, dat ene geluidje kan er ook nog wel bij. Ik heb toevalling onlangs aan mijn verloskundige gevraagd wat zij ervan vond, maar haar mening was dat het totaal geen kwaad kan, maar dat er wel veel over gespeculeerd wordt. Ik heb het belletje een paar keer gedragen, maar het niet meer om omdat ik het ontzettend onhandig vind zo'n lange ketting.

Groeten,
Marianne
 
Je kindje kan met 16 weken al horen wat er buiten je buik gebeurd, dus ook het belletje. Mijn buik was op een gegeven moment zo enorm dat het belletje ver boven mijn navel hing, en ook mijn zoontje lag gewoon met het hoofdje beneden, heel veel succes nog
groetjes Martine
 
Waar hebben jullie dat toch allemaal vandaan, dat je kindje pas zo laat gaat horen? Ik heb al wel honderd keer gelezen dat dat rond de 20 weken komt en heb er nog nooit van gehoord dat het later zou zijn.
 
ja Loentje kindje kan al snel geluiden horen ik heb gevraagt over dat belletje aan mijn voedvrouw en ziekenhuis en zeggen bijde dat het zeer slecht kan zijn.
'Dat komt voornamelijk omdat dat belletje contineu tegen je buik aan bonk en daar schrikt de kleine van.
Dus niet prettig voor je kleine
 
Als zij dat zeggen zullen ze wel een punt hebben maar het lijkt me wel heel sterk dat een baby er na een tijdje nog steeds van schrikt, je raakt op een gegeven moment toch geconditioneerd?
 
Loentje ik word echt helemaal kriegel van jou. Wat een verschrikkelijke betweter ben je toch. Echt op ALLES een weerwoord en van die termen dat we zeker allemaal op z'n minst moeten denken dat je arts bent ofzo (met je 'geconditioneerd'). Hou d'r alsjeblieft mee op met dat wijsneus-gedoe. Het was zo gezellig op dit forum!
 
hoi hoi,

Ik heb ook begerepen dat het belletje niet goed is voor de ligging van de baby er is een aantal jaar geleden veel gezeur over geweest bij ons in het dorp verkopen ze het daarom niet meer. ik vind het erg jammer vind het zo leuk en als ik de reacties zo lees denk ik zal het dan toch onzin zijn maar in mijn omgeving raden ze het ECHT af hmmmm wat moet je daar nou mee.

liefs linda 19 weken
 
ik heb er ook een belletje en de kleine is veel rustiger er door en verkeerd ligt hij/zij niet.
ik ben er wel blij mee en ik heb hem dan ook vaak om.
ben nu 25 weken dus draag hem nog zeker 15 weken of langer. ga op je eigen gevoel af of het goed is of niet.
ik blijf hem zeker dragen.
een goede zwangerschap veder.

groetjes mirjan
 
Terug
Bovenaan