mexicaans bolletje

Zeg...heet jij eigenlijk écht Loentje of ben je net zo laf (zoals jij meent) als die anoniemen die hun naam er niet onder zetten. Want een andere naam eronder zetten is minstens zo laf!
Klaziena
 
Ik ken de hele uitdrukking niet: Linke Loetje???
Maar goed, het klinkt wel leuk: Linke Loentje. Als ik jou was zou ik me voortaan zo noemen, net als Aardbeitje Loes. Best lachen. :))

En Klaziena, lieve schat, een forum is per definitie anoniem. Dacht je dat we je nu allemaal kennen omdat je Klaziena heet? Wat boeit dat nou? Een naam is gewoon handig om te kunnen reageren op een berichtje en dat is een beetje lastig als iedereen zich Anoniem noemt.
Ik word een beetje moe van al dat ge-emmer op elkaar en tegen beter weten in reageer ik er ook nog op, sukkel die ik ben.

Ik ga straks niet zo'n bel dragen; het lijkt me irritant voor zo'n ukkie maar vooral ook voor mezelf. Dat van die verhaaltjes voorlezen lijkt me wel leuk om uit te proberen. (Misschien heb ik later wel gefrustreerde kinderen, die elke rode kater Dikkie Dik noemen en een heel rijmpje gaan opzeggen.)
Dat van die stuitligging heb ik ook gehoord en neem ik redelijk serieus, maar dat speelt pas als het kindje gaat indalen, dus tot ong. de 30ste week ofzo zou ik me daar niet teveel van aantrekken.
 
Ja, ik ben bang dat ik echt zo heet, ik weet ook niet wat er in mijn ouders was gevaren toen ze mij zo noemden. Maar wat maakt het uit, een forum is inderdaad per definitie anoniem.
Ik vind het vervelend voor jullie dat jullie je zo ergeren aan de manier waarop ik mijn commentaar presenteer. Het is niet mijn bedoeling om de mening van andere mensen af te kraken en te doen alsof wat ik denk de enige en onbetwiste waarheid is. Dat heb ik nu dan gezegd, als jullie het dan wel zo opvatten is dat jullie probleem, ik zou werkelijk niet weten wat ik daaraan kan doen. Ik ga me er zeker niet van laten weerhouden om mijn mening te geven, en als die op een andere manier overkomt dan gewoon behulpzaam en mee-denkend, dan weet je nu dat het niet zo bedoeld is. Probeer je forum-plezier niet te laten bederven omdat je je aan iemand ergert, zonde van je energie. Ik zou me ook aan genoeg mensen hier kunnen irriteren, maar dat vind ik eerlijk gezegd mijn energie niet waard.
 
Terug
Bovenaan