mexicaans bolletje

Nou, ik vind het jammer dat jullie je aan mij ergeren maar ben niet van plan mijn aanwezigheid of taalgebruik hier te veranderen, hoor. Zelfs al doe ik mijn best om het iedereen naar de zin te maken, dan zal ik toch vroeg of laat wel weer worden afgekat door de een of andere hormonale trut. Het zal er wel bij horen op dit forum. En er zijn ook nog genoeg mensen die mijn berichten wel op prijs stellen. Voor heb zijn ze dan ook bedoeld, niet voor jullie. Als je er niet tegen kunt, lees ze dan gewoon niet. Dat is makkelijk zat want ik zet altijd overal mijn naam boven, in tegenstelling tot andere laffe, chagrijnige anoniemen.
 
Trek je er maar niks van aan hoor Loentje, ik lees je berichten met plezier. Maar misschien, als je geen zin hebt in gezeik, kun je er wat meer rekening mee houden dat niet iedereen biologie studeert... totaal niet lullig bedoeld hoor!! :)

liefs Fabienne
 
Volgens mij komt m'n berichtje niet door... ik zei dus dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap zo'n belletje om mijn nek heb gehad en dat mijn kindje ook na de bevalling nog kalmeerde van het geluidje... dus volgens mij heeft het wel een positief effect.
 
Terug
Bovenaan