Mickey en Carina

ik heb vandaag voor het eerst in weken echt naar mijn gevoel geluisterd.
heb me ziek gemeld.

ben gelijk weer in slaap gevallen en mijn vriend belde me om half 11 wakker om te vragen hoe het met me ging. (de lieverd)
mijn moeder is even langsgekomen met een grote beker vers geperst sinaasappelsap.
ben nu toch blij dat ik weer lekker in zeeland woon hoor!

ik moest vandaag echt even bijkomen. even stilstaan bij wat er allemaal gaande is.
onze onderzoeken, zwangeren in de familie maar ook de verbouwing en mijn nieuwe baan. in 3 maanden is er toch wel veel gebeurt.

groetjes Carina

Wat goed dat je je ziek gemeld hebt.
Het is helemaal niet verkeerd om alles eens goed op een rijtje te zetten.
Rust maar lekker uit, dat heb je nodig, en zo te horen vraagt je lichaam er ook naar.
Er is inderdaad veel gebeurd de laatste maanden.
Een mens kan veel hebben, maar soms is het gewoon even op.

Wat het klussen betreft zou ik het zelf denk ik even een maandje rustig aan doen.
Eerst het bezoekje aan de gyn afwachten, en horen wat die te vertellen heeft.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je geen kans voorbij wil laten gaan.
Ik sta er natuurlijk iets verder vanaf.

Succes en sterkte vandaag.

hoi hoi

misschien niet de beste oplossing, maar morgenochtend ga ik een ochtendje werken. heb wel afgesproken dat ik niks naschools meedoe deze week en dus gelijk om 12 uur naar huis ga.

stras ga ik bij mijn moeder eten.. Beeb en ik wandelen er straks gezellig samen heen. heb ik mijn portie zon ook gekregen vandaag!

woensdagochtend zou ik eerst vrij zijn, toen zouden we het intern oplossen en zou ik dus tot de pauze werken en nu hoorde ik weer dat de vervanger van woensdag gebeld was om eventueel morgen ook te komen werken... dus toch een vervanger?
nou ja.. ik zie het wel. ik hoop dat die vervanger die woensdag komt, er morgen ook is, want dan kan ik hem een beetje bijpraten wat de kids betreft.
heb namelijk niet de makkelijkste kindjes.
of ik nu woensdag nog wel of niet moet werken is dus maar de vraag.. ik wacht wel af...

groetjes

Ik geloof dat wij aardig op elkaar lijken, ik kan ook nooit zo lang thuis zijn.
Heb je vandaag weer gewerkt?
Ik zag dat je online was.

Vandaag is de grote dag...........de meubeltjes komen.
Mijn schoonvader belde gisteren om te vertellen dat vrijdag niet zo goed uit komt, en of het goed was dat hij morgen (vandaag dus) de meubeltjes kwam brengen.
Dat hij dat moet vragen hahaha.

Nu maar hopen dat het geen 1 april grap is, want  dat kan ik echt niet waarderen.

en? hoe staan de meubeltjes???

ik ben vanaaf op visite geweest bij vrienden. hun kleine is in februari geboren.. een week na onze uitgerekende datum... dat ik ook zo'n gupje had kunnen hebben zeg...
pffff

toch kan ik er beter naar kijken dan toen we er een paar weken geleden op kraamvisite waren geweest.

ben bloednerveus voor morgen!
ik zal een berichtje sturen zodra ik thuis ben!

groetjes

Het was de bedoeling dat de meubeltjes nog niet in elkaar gezet zouden worden, maar schoonpapa is zo lief geweest om het al wel vast te doen.
Ik ben helemaal blij.
Het staat zo leuk.
We denken er alleen nog over om de kast en de commode van plaats te wisselen.

Ik ben gisteravond al wel vast begonnen met het inpakken van de kast.
Tja, als het er toch staat.

Heel veel succes ens terkte vandaag.
Ik ben benieuwd hoe het gaat en wat de plannen zijn.

goeiemorgen...

geweldig! het  kamertje is gearriveerd!
dus toch geen 1 april grapje....

ik ben vergeten nog een test te doen om te kijken of alle hormonen weg zijn.. dus maar hopen dat ik zo nog een keer naar de wc moet.. dan doe ik dat alsnog even...

ben ZENUWACHTIG!!!

ik ben terug van de gyn.
een grote teleurstelling!

mag pas over 10 weken bloed laten prikken. mag in die tijd n iet zwanger worden.
dan heb ik 2 weken daarna de uitslag. 12 weken..... das toch niet normaal!?!
ik voel me belazerd, dan mag ik als alles goed is pas van de zomer weer gaan proberen. loopt mijn halve familie (lees 2 schoonzusjes) mwetr een dikke buik en ik heb nog steeds niks.

ik weet dat het heel erg klinkt, maar het voelt als verraad.
hoe kan ik nou mijn eitje nog een paar keer aan me voorbij laten gaan zodner dat we ons best ervoor doen zwanger te raken??

ik vond het deze ronde al vresewlijk om er niks aan te doen. alsof ik dat eitjes de kans niet gun om uit te groeien tot een kindje.. snappen jullie wat ik b edoel?

de gyn vond het ook nodig om te zorgen dat ik minder angstig een volgende zwangerschap inga. alsof ik dan niet bang ben om naar de wc te gaan.. alsof ik dan niet iedere keer denk dat ik bloed zal afvegen.. duh!

ik ben boos, verdrietig, teleurgesteld, jaloers! ik voel afgunst naar iedere zwangere en iedere maxycosy die ik zag op weg naar huis. en bij de gyn zie je er zat..
tiirlijk moet je het een ander ook gunnen.. tuurlijk wil je neit dat ze het verdriet voelen wat ik nu voel... maar waarom moet ik dat wel doorstaan? waarom ik wel en zij niet?
laat een ander zich maar eens gaan indenken hoe IK me voel ipv hoe geweldig zij het wel niet hebben...

sorry voor de typfouten. maar dit moest ik er ff uitgooien!

Terug
Bovenaan