Mickey en Carina

Nou ja zeg, dat is toch niet normaal.
Dat je een maandje over moet slaan daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar 10 weken wachten is wel erg lang zeg.

Ik kan me voorstellen dat je je k*t voelt.
Is er een reden voor dat het zo lang moet duren?

Oké dat je niet angstig moet zijn snap ik, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik vond het de eerste weken al spannend om naar de wc te gaan, laat staan als je al zoveel als jij meegemaakt hebt.
Dan moet het alleen maar moeilijker zijn.

Het geeft niks hoor dat je je hart hier lucht.
Ik begrijp het helemaal.
Eigenlijk ahd ik ook verwacht dat er nu iets zou gebeuren.

Sterkte en een hele dikke knuffel van mij.

die 10 weken moeten omdat anders de onderzoeken niet helemaal   betrouwbaar kunnen zijn ofzoiets. iets met hromonen of andere stoffen die dan zeker uit je systeem zijn ofzo..

sommige stukken heb ik maar half kunnen luisteren naar die man hoor..

ik had echt het gevoel dat ie mij die formulieren voor het bloedprikken in mijnmhand wilde duwen en weer verder wilde met de rest van zijn spreekuur. alsof ie in mijn consult ff zijn achterstand in wilde halen.

mijn moeder was erbij die had dat niet zo ervaren.. tja zal de emoties wel zijn.

ik geloof ook echt niet dat die 10 weken mijn angsten wegnemen...

mijn zus wil dat ik probeer blij te zijn voor mij schoonzusjes.. dat ik voor hun moet hopen dat ze mijn verdriet nooit hoeven te voelen. snapt ze dan niet dat het ook eens tijd wordt dat die 2 schoonzusjes zich eens in mij gaan verplaatsen? of ben ik echt zo'n vreselijk mens als ik zeg dat ik mezelf nu ook eens geluk gun en hun even niet.

weer krijg ik tranen in mijn ogen.. weer bonkt mijn hoofd..
waarom ik? waarom wij? of eigenlijk ...waarom, wij niet?

Aan de ene kant heeft je zus wel een beetje gelijk, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je schoonzusjes zich er prettig bij voelen dat zij wel zwanger zijn en jij niet.
Laat ik het zo zeggen, ik vind het wel heel vervelend voor jullie en kan me er soms wel een beetje schuldig over voelen, al kan ik er niks aan doen dat wij wel het geluk hebben.
Het lijkt me toch dat iedere zwangere dat gevoel heeft, of ze zijn alleen maar met zichzelf bezig.

En dat je door je emoties alles niet helemaal mee hebt gekregen lijk me logisch.
Daarom is het goed dat er een "onafhankelijk" iemand bij je was die er wel objectief naar heeft kunnen luisteren.

Laten we er maar vanuit gaan dat de gyn weet wat hij doet.
Misschien is het inderdaad niet verkeerd om het even rustig aan te doen, al snap ik heel goed dat je alle kansen wil benutten.
En die angst, je maakt mij ook niet wijs dat die over 10 weken weg is.

Kan ik je een beetje opvrolijken met foto's van  onze kinderkamer, of heb je daar nu even geen behoefte aan?

Liefs mij

hoi hoi

tuurlijk wil ik de foto's zien!
ben erg nieuwsgierig hoe het geworden is!

hoe voel jij je nu? nog veel last? of kun je weer redelijk gewoon werken?

WEet je.. mijn verstand weet best dat de gyn gelijk heeft.. dat mijn kansen na die 3 maanden waarschijnlijk (hopelijk) veel beter zijn... maar mijn hart.. pff die doet zo'n pijn.

ik wil ook niemand zich schuldig laten voelen, maar kan ook niet doen alsof ik het allemaal maar leuk vind toch?
het is zo moelijk allemaal!

op het werk waren ze vandaag erg lief. een aantal ouders weten het ook, want ze zagen aan me dat ik niet lekker in mijn velletje zat. ze vroegen of ik het te druk had met de klas. tja toen heb ik maar eerlijk gezegd wat er speelt. liever duidelijk vertellen wat er is, dan niks zeggen. .want op zo'n dorp gaat dan vanzelf wel een verhaal leven.. en dan moet je maar afwachten wat voor verhaal dat is.

een vriendin raadde me aan de komende maanden niet op het forum te komen. iemand van het zwanger worden na eenmisrkaam forum gaf dat ook aan als optie.
weet nog neit of ik dat wel wil... wil ook weten hoe he tmet jou gaat.. en met de bijtje waar ik mee klets.
beetje dubbel dus.

ga nu nog even wat nakijken, wat leerlingregistratie bijwerken en dan lekker niks. morgenavond gaan we weer aan het werk in het huisje. we zijn alletwee erg moe na gisteren. beide slecht geslapen.

Ik denk dat je vooral moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
Als dat betekend dat hier liever een tijdje niet schrijft begrijp ik dat.
Ik kan je ook op een andere manier op de hoogte houden van alles wat er hier gebeurd.

Met mij gaat het weer goed.
Ik heb de hele week weer gewoon gewerkt, en dat ging goed.

Vandaag had ik weer controle  bij de vk.
De normale dingen, bloeddruk en hartje luisteren.
Over 3 weken is de volgende afspraak.

dus je bent weer goedgekeurd... mooi zo!

het vriendinnetje van mijn broertje heeft waarschijnlijk een miskraam gehad. ze is een dotje verloren met adertjes erin (zo omschrijft ze het) en is nu hevig ongesteld.
de wwardes in haar bloed waren deze week nog wel gestegen, maar volgende week kijken ze met het bloedprikken hoe het fdan is.,
helemaal zeker is het nog niet, maar haar omschrijving lijkt er wel erg op.

aan de ene kant niet echt leuk voor haar.. Al wilde ze het liever toch niet... aan de andere kant wel een rust voor mij.
wat ben ik toch eigenlijk een vreselijk mens he...

zo lekker douchen! en dan met de beentje omhoog op de bank. morgen namelijk weer een drukke klusdag!

Ik denk er volgens mij wel hetzelfde over als jij hoor.
Voel je dus niet schuldig.

Ik kom even goed nieuws melden.
Onverwacht hebben we vandaag de gordijnen voor de kinderkamer al gekregen.
Het staat helemaal geweldig, ik ben er zo blij mee.

Vanmorgen heb ik even gewerkt, en vanmiddag ga ik met mijn moeder op jacht naar mandjes en een wandlampje voor de kinderkamer.

Succes met het geklus vandaag.

en? nog mandjes gevonden???

we hebben alleen de ochtend in het huis gewerkt. vanmiddag zijn we wat andere dingetjes gaan regelen.. zoals de digitenne ook op de slappkamer regelen (extra tuner halen), op zoek gegaan naar krukken voor aan het aanrecht, wat drogisterijspulletjes gekocht ed.

ben tot morgenavond helemaal alleen thuis. Mark is naar veldhoven/.. morgen moet psv weer voetballen.
heb net de strijk weggewerkt, een poging tot ramen zemen (lees het ergste vuil eraf zemen), gereedschappen naar boven verhuisd (die laat mijn lief altijd beneden slingeren.. blegh) en de vaatwasser ingeruimd.

straks lekker op de bank met een grote kop thee.. ik hou van hollanbd kijken.

groetjes!

Terug
Bovenaan