Mickey en Carina

oja...

ff de kalender erbij gepakt...

als het gewoon cyclussen van 30 dagen zijn...
heb ik rond 14 juni mijn eitje.
en mijn NOD is dan 28 juni.

ik mag als ik 10 weken wacht... rond 9 juni prikken.. een paar dagen voor mijn eitje..
ik heb dan een paar dagen voor mijn nod de uitslag.

en ik met 9 weken ga, dan heb ik de uitslag net na mijn eitje. als er dan een behandeling plaats gaat vinden... zou ik dan op tijd kunnen zijn? anderhalve week voor mijn nod?

ga denk ik eens googlen op bloedstollingsonderzoek, wie weet kom ik wat meer te weten...
groetjes en een fijne zondag!
Carina

Yep, ik heb mandjes gevonden.
Alleen geen groene, maar oranje.

Eigenlijk had ik de moed al een beetje opgegeven, maar net voordat we richting uitgang wilden gaan zag ik ineens allerlei kleuren mandjes, en warempel ook oranje.
Ook heb ik een leuk groen "kever" lampje gekocht dat ik later zelf aan de muur heb gemaakt.
Lief was geloof ik wel een beetje verbaasd dat het al hing toen hij terug kwam van het voetbal.
Ja, hij heeft een ahndig meisje aan de haak geslagen, hahaha.

Bijna naast de Ikea zat een pr*n*t*l en daar mag je als zwangere vrouw natuurlijk niet aan voorbij gaan.
Het was echt een mega winkel, en ik heb natuurlijk weer veel meer geld uitgegeven dan de bedoeling was.
Ik heb er een boxkleed en een een badcape gekocht.
Tja, en op de terugweg naar de auto MOEST ik even een speelgoedzaak in om te kijken of ze nog een leuek spanner voor aan de mxi cosi hadden.
En ja hoor, 1tje van woezel en pip.
De prijs viel me erg mee (10,99)
En hij past leuk bij de woezel en pip mobiel die ik voor de box heb.

Heb je een lekkere relax avond gehad?
Volgende week gaat mijn lief naar Eindhoven omdat zijn favo-club dan tegen PSV speelt.
En natuurlijk gaat Twente winnen

Ik zag net trouwens op ,mijn banner (1e pagina) dat over 99 dagen de uitgerekende datum is.
Ik zit gewoon al onder de 100.

Nu ga ik even lekker een dutje doen.
Vanavond moet ik een paar uurtjes werken.

Fijne zondag nog.

hoi hoi

wat heb jij geshopt zeg!
ze zeggen dat als je eenmaal een kleine hebt, je niet meer voor jezelf shopt maar voor de kleine.
volgens mij ben je daar nu al mee begonnen!!!

weet je ik ga er gewoon vanuit dat dat voor mij over een half jaar ook zo gaat zijn..
nou ok.. misschien iets langer...

ik heb ook geshopt, maar heerlijk voor mezelf!
ik zag nog een leuk shirt voor mark, maar heb het lekekr niet meegnomen.. het was mijn dag vandaag.
ik ben samen met mijn   moeder gegaan en ze heeft daarna op een pannenkoek getrakteerd.

de buit: een spijkerbroek, 1 shirt met lange mouwen, 2 verschillende vestejes met korte mouwen die daarover heen kunnen, een shirt met korte mouwen, een paar schoenen en een riem.
ben weer van top tot teen aangekleed!

wat vind je trouwens van mijn berekening? een vriendin van me vond het best logisch om dat 9 weken te wachten ipv de 1o die de gyn zei. dan hoef ik dat eitje niet aan me voorbij te laten gaan.

mark is net thuis, dus we gaan ff bijkletsen...
groetjes

oja...

wat leuk dat je ventje het kampioenschapsfeestje van PSV bij wil wonen
ghegheghe

want natuurlijk wint psv!!!

Gaan we nu ruzie maken over voetbal

Je hebt jezelf lekker verwend vandaag.
Groot gelijk, soms mag dat.

Ik geloof dat ik ook 9 weken zou wachten in plaats van 10.
Ga  met je berekening uit van een cyclus van 28 dagen?
Misschien heb je "mazzel" en zit er een iets langere cyclus tussen, en hoef je niet eens te smokkelen.

Mijn weekend is nu begonnen.
Voor vanavond hou ik het weer voor gezien.
Ondanks mijn middagdutje van bijna 3 uur ben ik nu toch weer behoorlijk moe.

Vanavond heb ik mijn eerste zwangerschapsgym gehad.
Het stelde eigenlijk niet zo heel veel voor.
We hebben wat oefeningen gedaan en informatie gekregen.
Zo gaan als ik het goed begrepen heb de eerste weken eruit zien.
Vanaf de 4e week gaan we echt met de voorbereidingen voor de bevalling bezig.

We hebben maar een klein groepje, dus dat kan best gezellig worden.
Zo'n eerste les is altijd een beetje aftasten.

leuk... en spannend, want het is toch iets bijzonders wat je met die mensen deelt...
waren he wel leuke meiden?

hier een gewone werkdag. nog ff een vergadering erachteraan en dan met een flinke bak nakijkwerk naar huis.
dus mijn dag was gevuld met alleen maar werken!

morgen komt de houtkachel... ben zo benieuwd hoe dat weer staat in huis.
zal morgen ook weer eens war foto's plaatsen op hyves. dat is voor mijn doen alweer lang geleden.

trusten

de kachel staat!
het is hier nu lekker warm en de geur van hout hangt in huis.. heerlijk.

best romantisch zo'n vuurtje.. al is de romantiek hier ver te zoeken.
het lijkt wel of we niet zo goed meer durven, terwijl ik zeker weet dat mijn eitje geweest is.

op het zwanger worden na een miskraam forum zijn een aantal meiden achter elkaar weer zwanger geraakt. wil blij voor ze zijn, maar die berichten doen me toch wel pijn. Aan de ene kant krijg ik veel steun van die meiden, mede omdat ze weten hoe het voelt een mikraam te krijgen, aan de andere kant is het misschien beter er even weg te blijven. wat een twijfels toch de hele tijd.
ook gaf 1 van die meiden het advies er ff tussenuit te gaan.. tja das misschien even relaxed, maar daar heb ik op termijn toch weinig aan denk ik,

ik ga nog maar even genieten van een heelrijk jhaardvuurtje.
foto op hyves!

groetjes

Terug
Bovenaan