Mickey en Carina

hahaha je was zeker snel!
we hebben vandaag maar een flesje wijn open gemaakt om het goed enieuws te vieren....

lekker aan het genieten van de vrije tijd?
hoe gaat het met je klachtjes? wordt het al minder?

Helemaal goed dat jullie het goede nieuws gisteren gevierd hebben.

Heeft de gyn ook gezegd waarom je nu ineens wel eerder mag prikken?
Toch wel een beetje vreemd hoor, omdat hij eerst zo moeilijk deed.

Hier gaat het eigenlijk best goed.
Af en toe heb ik nog klachten, maar het is al veel minder dan vorige week.
Maar ik blijf lekker thuis hoor tot mijn verlof
Heb ook toestemming van het UWV en mijn manager zegt ook dat ik het maar rustig aan moet doen.
Ach nog maar 2 weken tot mijn verlof officieel begint.

hoi hoi

ik weet ook niet waarom het nu toch mag.. misschien omdat ik erbij vertelde dat ik nu 2 keer netjes op tijd ongesteld ben geworden?

ik heb overlegd op het werk en dinsdagochtend ga ik bloed laten prikken.
omdat ik een vreselijk mietje ben, heb ik ervoor gezorgd dat er iemand de hele ochtend mijn klas kan draaien. mocht het meevallen en ik toch kan werken (hopelijk wel!) dan ga ik na het prikken gewoon nog naar school.

maandag wil ik de afdeling bellen om een afspraak te maken voor 5 of 6 juni... aan het eind van de middag, want dan kan mark ook mee.
dan krijg ik de uitslag.... ipv eind juni, nu dus begin juni!
een paar dagen erna is dan mijn nod... dus mocht er een behandeling nodig zijn... kunnen we gelijk starten! en als je moet starten als je zwanger blijkt, dan zijn we dus nog op tijd voor die ronde...
snap je het allemaal nog???

morgenmiddag rijden we naar brabant. wat we zaterdag gaan doen weet ik niet, maar zondag hebben we de hele dag feest. het neefje van mark doet communie en zijn oom wordt de week erna 50. dus ze maken er 1 groot feest van. de hele dag.... en raad eens wie er die zondag terug naar huis mag rijden.. hahaha

weet dus niet of ik dit weekend nog kan komen kletsen!
groetjes en een prettig weekend!
Carina

Ik moest even nadenken, maar volgens mij snap ik je.
Als het goed is weet je dus als je een afspraak bij de gyn hebt nog niet of je zwanger bent, dus je kan indien nodig hoe dan ook direct beginnen met behandelen, toch????

Ja, je hebt hier te maken met een slim blondje

Dat bloed prikken valt best mee hoor.
Ik dacht ook eerst dat ik het doodeng zou vinden, maar de 2e keer ben ik heel stoer alleen geweest.
Ben er nog steeds een beetje trots op.

Voor het weekend heb ik geen echte plannen.
Morgen ben ik weer een dagje alleen, want lief gaat (weer) naar een voetbalwedstrijd.
Tja, Twente doet het goed.
Gelukkig is het, als ik het goed heb, voorlopig de laatste wedstrijd.

Jullie in ieder geval een fijn weekend.
Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt.

Groetjes!!!!!!!!!

Hoi hoi,

Hoe was je weekend?

Ik heb een heerlijk rustig weekend gehad.
Heb eigenlijk niet veel bijzonders gedaan.

Ik ga me maar voorbereiden op vannacht, want dan zal er wel een behoorlijk happy en aangeschoten mannetje thuis komen.
Nu maar hopen dat mij niks overkomt, want dan hebben we denk ik een probleem.

je hebt het helemaal begrepen slim blondje!
dacht dat een zwangerschap de hersenen aantastte, maar je hebt geluk! hahaha

je mannetje zal blij zijn! want gelijkspel was genoeg toch?

wij zijn net thuis van een druk weekendje brabant.
de hele dag bij een oom en tante van mark gezeten. ik vond het erg gezellig, maar zo moeilijk mijn schoonzus te zien. ze krijgt al een buikje, en ik voel me zo jaloers!
en als ze dan ook nog eens de opmerking maakt: het moet maar weer een jongetje worden, want dat is makkelijk met de spulletjes... dan kan ik haar wel wurgen!

ga nu lekker ff bankhangen en op tijd naar bed... want vermoeiend is het wel zo'n weekend!

groetjs

Nou, mijn mannetje was blij hoor.
Ik ging er maar vanuit dat hij link aangeschoten thuis zou komen, maar dat viel me erg mee.
We konden zelfs nog "gewoon" met elkaar praten.
Als hij dronken is lukt dat niet, dus dat zegt genoeg.

Wat een vreemde opmerking van je schoonzusje.
Laat ze blij zijn dat ze zwanger is, het maakt toch niet uit of je een jongen of een meisje krijgt.

Ik ga zo even een wasje ophangen.
Niet verder vertellen hoor, maar ik moet met de wasmand de trap af, en dan nog een sukje lopen naar buiten, sssssssssssssssssssssssst.
Als lief thuis is vraag ik hem of hij het wil doen, maar helaas, hij is er niet, dus moet ik het zelf doen.

FOEI!!!
jij moet rustig aan doen!!!

ben zenuwachtig voor morgen!!! whaaaaaaaaa

die opmerking snap ik ook echt niet hoor... maar zo is ze nou eenmaal... alleen had ik verwachtd at ze dat soort dingen niet in mijn bijzijn meer zou zeggen.. of liever gezegd. dat had ik gehoopt.

Terug
Bovenaan