Mickey en Carina

heb het bloedprikken overleefd...
zit nog een beetje bij te komen, want zodra die band om mijn arm gaat, sla ik op standje paniek.

6 of 7 buisjes bloed zijn er afgenomen (mijn moeder wist niet zeker hoeveel). en 4 ervan herkende ze, omdat ze zelf ook die buisjes vaak ziet als ze voor trombose moet laten prikken. dat is natuurlijk ook een probleem in de bloedstolling, dus logisch dat dat dezelfde buisjes zijn.

zometeen even bellen voor een afspraak.. ben benieuwd!
groetjes

6 of 7 buisjes
Dat is inderdaad niet niks.
Toen ik de eerste keer moest prikken hadden ze ook 6 buisjes nodig.
Niet dat ik er veel alst van had, maar ik werd op een gegeven moment een beetje kriebelig van iedere keer dat "geklik".

Maar goed, je hebt het overleeft
Weer een stapje dichterbij.
Tja, en het zal helaas niet de laatste keer zijn dat je bent gprikt.
Maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

hoi hoi

het valt me best mee.. heb er niet veel last van.
gelukkig!
ik hoop stiekum dat ik heeeeel snel weer meot bloed laten prikken, maar dan omdat ik zwanger ben. het begint weer vreselijk te kriebelen allemaal...

6 juni om 16:30 krijgen we de uitslag van het onderzoek. heb net gebeld en gelukkig kon het nog voor het weekend. smokkel ik lekker weer een halve week.

ipv dan pas laten prikken, heb ik nu de uitslag!
ga nu ff in huis rommelen en nog wat voor school doen.
groetjes

Wat een mazzel heb je toch.

6 Juni is al best snel.

Ik moet er nog niet aan denken.
Mijn ouders gaan dan namelijk op vakantie naar Spanje, en daar zie ik heel erg tegenop.
Als er iets met mij gebeurd, wat ik natuurlijk niet hoop, dan kunnen ze niet snel bij me zijn.
Ik zal echt blij zijn als het de 13e is en ze weer veilig thuis zijn.

het wordt bijna grappig...
wat een mazzel? is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor! het scheelt zeker 3 weken met wat er eerst verteld was, dus in die zin heb ik mazzel dat het toch nog wat sneller gaat...

oja, wat betreft de vakantie van je ouders... ik snap dat je daar tegenop ziet.
maar maak je nie druk. het gaat allemaal goedkomen met jou.. je bent namelijk mijn grote voorbeeld geworden! dus ook de laatste weken gaan helemaal goedkomen!

Tja, duie vakantie van mijn ouders.
Het is eigenlijk een heel bijzonder verhaal.

21 Oktober hadden we een feestje van een oom en tante van me.
Die middag vertelde mijn moeder dat ze met het koor waar ze bij zingt naar Spanje gaan.
Als er iemand van ons interesse had konden we ook mee.
Ik wilde wel, maar omdat ik op dat moment niet beter wist dan dat ik dan met school bezig zou zijn en dus geen lessen kon missen heb ik gezegd dat ik niet mee ging.

Die nacht is onze frummel verwekt

Ze moesten eens weten.

Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik de dag/datum precies weet.
Dat hebben volgens mij niet veel mensen.
Na "de daad" heb ik stilletjes liggen huilen omdat ik wist dat die ene keer ons leven totaal kon veranderen.
En dat is dus ook gebeurd.

Het duurt vast niet lang meer voordat jullie ook van dit wonder kunnen genieten.
Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

Terug
Bovenaan