Mickey en Carina

ik vond het ook vreemd dat het telefonisch ging.. maar volgens mijn zus doen ze dat wel vaker. ik hoopte eigenlijk dat het een teken was dat alles ok was, maar mijn zus vertelde dat dat echt niet zo hoefde te zijn.
we moeten dus toch afwachten...

borduren? leuk! mijn moeder doet dat ook nog regelmatig. toen wij gingen wonen in Veldhoven had ze voor mij een koeienschilderij geborduurt. zodat ik de zeeuwse klei niet zou vergeten!
wat ben je aan het borduren?
ik weet al dat ik mijn moeder als het ooit nog zo mag zijn, ook aan het werk ga zetten voor de babykamer!

ook hier vandaag weer heerlijk weer!
je zou er bijna nog aan gaan wennen!

groetjes

Goedemorgen!!!!!!!!!

Ik ben 2 schilderijtjes van Nijntje aan het borduren.
Of eigenlijk, ik ben met de laatste bezig, de andere is klaar en ingelijst.
Het is echt zo leuk geworden.
Als ze beide af zijn en ze hangen dan zal ik er een foto van maken.

Nu twijfel ik nog een beetje of ik ook nog een geboortetegel zal maken.
Meestal bestel ik de pakkejes via internet, maar op die site hebben ze geen leuke geboortetegels van Nijntje.
Dus ik ga denk ik nog even verder kijken.

Vandaag heb ik een heerlijke relaxdag.
Vriendje is naar zijn werk, en vanmiddag gaat hij alweer vroeg weg richting Emmen om daar een voetbalwedstrijd te bezoeken (alweer)
Wel balen hoor dat in Enschede het stadion verbouwd wordt.
Nu moeten ze veel verder reizen.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Grrrrr, wat ene rotavond gisteren.
Ik zat lekker tv te kijken toen we ineens getroffen werden door een stroomstoring.
Het lijk wel alsof het altijd in onze regio is.(in 2005 hebben we bijna een dag zonder gezeten, en in maart vorig jaar ook een hele avond)
Dit keer schijnt er een luchtballon tegen een hoogspanningsleiding gevaren te zijn.
Om het allemaal compleet te maken, hadden we ook geen druk op de waterleiding.

Tja, en daar zit je dan.
Lief was niet thuis, en kon hem ook niet bereiken omdat het hele mobiele netwerk ook plat lag.
Ik heb een hele tijd met buren staan kletsen, maar toen die ook allemaal hun eigen huis weer opzochten ben ik ook maar naar binnne gegaan.
Na ruim een uur was er weer licht, maar ik kon nog steeds geen tv kijken, omdat de modem helemaal opnieuw op moest starten, en dat duurde een eeuwigheid.
Ik ben om half 11 maar richting bed vertrokken, geen idee wat ik anders moest gaan doen.

Kortom ik heb een erg gezellige zaterdagavond gehad.

agosssss meid.. durf ik bijna niet te vertellen dat wij het erg gezellig hebben gehad gisteren...

wij hebben de bbq aan gehad en bij mijn moeder lekker gegeten. iedereen was er, dus erg gezellig. ik had sateetjes gemaakt en van die gehaktballetjes op spies. ze vielen erg in de smaak.. nog even en ik word keukenprinses!

heb gisteren mijn nieuwe autootje opgehaald. heb   een renault twingo. de auto die we in januari met spoed voor 300 euro hadden gekocht, was overleden en we moesten toch iets anders hebben om mee naar het werk te gaan.
ze hadden nog wel een goedkope auto, maar dan weet je weer niet hoelang die mee gaat en dan wordt het op den duur toch een duur geintje. dus dan maar iets meer investeren en een goede auto kopen.

vandaag gaan we lekker niks doen.. beetje door vlissingen struinen, want daar is het pinkstermarkt en mark wilde de formule 1 weer eens zien., denk dat ik dan maar een kopje thee bij mijn moeder ga halen...

groetjes en een (hoop ik) fijne zondag!

gisteren had ik een k*t dag!
de dag wat mijn eerste moederdag had moeten zijn.. de dag dat ik verrast moest worden met een ontbijtje op bed. de dag dat.... boehoewhoehoe

vandaag gaat het gelukkig weer veel beter.
we hebben de dag lekker met zijn tweetjes doorgebracht.
heerlijk op een terrasje gehangen de hele middag en toen de steengrill aangezet.
gewoon lekker samen!

vanavond mijn ongi ontdekt. heb ook gelijk wat krampjes, dus geen twijfel mogelijk, Carina is ongesteld.
netjes weer met 29 dagen.. dus ik mag niet klage.

donderdag als ik de uitslag krijg, wil ik ook vragen of ik volgende week mag gaan prikken. dan heb ik dat een week voor mijn eisprong gedaan en krijg ik de uitslag een week voor mij NOD. we willen er komende maand weer voor gaan!!!!
niks wachten op de uitslag.... daar hebben we echt geen trek in.

ik ga nog ff tegen mijn mannetje aankruipen op de bank met een hittpitje op mijn buik..
groetjes!

Het klinkt een beetje dubbel als ik het zo schrijf, maar wat goed dat je weer netjes na 29 dagen ongi bent geworden.
Je lijf pakt het wel weer snel op allemaal.

Moet je vandaag weer werken?

Ik heb officieel deze week vakantie, maar ik hoop dat ik het als ziektewet kan schrijven.

Vanmiddag ga ik naar de fysio.
Stiekem hoop ik dat ik niet meer mag werken tot mijn verlof, maar ik hoor van verschillende mensen dat ze dat niet zo snle adviseren.
Het is dus nog even afwachten.

Ik ga nu nog lekker even mijn bedje opzoeken.
Door de warmte slaap ik 's nachts niet zo goed, dus ik ga proberen nu nog wat bij te slapen.

Groetjes!!!!!!!!!!

goeiemorgen...

vandaag is mijn laatste dagje vrij.
morgen moet ik weer aan de bak. gelukkig is de woensdag maar een halve dag!
kunnen we weer op het gemak wennen aan het werken na anderhalve week niets!

waarom ik er dan zo vroeg uit ben... heb buikpijn! echte ongi krampen blegh!
kan me niet herinneren dat ik die ooit zo heftig heb gehad als nu. ja, maar de miskramen , maar niet tijdens een gewone ongi. als dat maar niet manndelijks gaat terugkomen, want dan weet ik zeker dat ik snel zwanger wil zijn...

vandaag de voorbereidingen voor het werk morgen treffen en nog even op visite bij Spot...

succes bij de vk straks! en als jij vind dat het niet gaat.. dan moet je niet gaan werken hoor! lekker egoistisch zijn de laatste weekjes.. dat mag je best!

groetjes

Uuuuuuuh, ik moet niet naar de vk.
Ga vanmiddag naar de fysio
Ach, het is bijna hetzelfde, hahaha.

Lekker zeg, dat je nog een dagje vrij bent, en morgen rustig beginnen.
Die dag overleef je vast wel.
Ik vind het altijd zo vervelend om weer te moeten beginnen.
Kan er nooit aan wennen.
Dat zal nog wat zijn als ik in oktober weer aan het werk moet.
Nog maar even niet aan denken.

Vervelend dat je zo'n buikpijn hebt.
Verwen jezelf maar goed, goed excuus voor chocola enzo.

Terug
Bovenaan