Mickey en Carina

Ik heb nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange vakantie.
Vandaag bij de fysio heb ik het advies gekregen om het rustig aan te doen.
Ik heb dus besloten om tot mijn verlof niet meer te gaan werken.
Ach, ik moest ook nog maar 2 1/2 week.

Nu ga ik lekker met de beentje hoog, want mijn enkel begint langzaamaan dikker te   worden.

Fijne avond nog.

lekker! je kunt ook niet door blijven sukkelen... je moet toch uitgerust en sterk de laatste weken en bevalling in kunnen gaan!

hier gaat het gelukkig weer goed. de buikpijn is weg, soms nog een zeurderig gevoel in mijn rug. het bloedverlies is niet heftig, valt me dus weer alleszins mee...

nog 2 nachtjes slapen en we weten meer.. whaaaaaa
ben zo hyper bij het idee dat we misschien wel een oorzaak krijgen te horen van al het verdriet..

vandaag spot weer gezien. was geweldig om samen te wandelen. leuk om al die pups samen te zien ravotten zeg!   zou er bijna 2 mee naar huis nemen ipv 1, maar gelukkig kan ik me beheersen hahaha

Hoe was je dagje werken?
Het was zeker wel weer even wennen na al die vrije dagen.

Weet je al hoe laat je moregn ongeveer gebeld wordt?
Ik ben ook zo benieuwd naar de uitslag.
Ik  dat het allemaal goed is.

Wij hebben vandaag de tekst voor het geboortekaartje doorgegeven aan de drukker.
Eind mei krijgen we een proefdruk en kunnen we de envelopjes ophalen.
En dan begint het werk, adressen schrijven.
Ik zal zo langzaamaan de adressen vast bij elkaar gaan zoeken, dat scheelt me strak veel werk.
Als ik je niet weer "spreek" veel sterkte en succes morgen.
Ik zal aan je denken en wacht in spanning op je berichtje.

Liefs mij.

hoi hoi

morgen rond 11 uur word ik gebeld.
mijn stagiaire geeft les vanaf half 11   (na de pauze) tot aan kwart voor 12.
ik ga denk ik met de telefoon op tafel in de koffikamer zitten nakijken.

ik zal proberen als ik meer weet... tussen de middag een berichtje te typen hier...
maar beloven kan ik het niet hoor! anders zowiezo 's avonds!

leuk.. de geboortekaartjes. weet je dat wij ook al een leuke tekst gevonden hadden toen ik de eerste keer zwanger was... ik heb het nog altijd opgeslagen in mijn documenten.
weet je dat ik er ook al over nadenk of ik een extra regeltje erin wil (ooit) die duidelijk maakt dat het een lange weg geweest is... (hoezo voorbarig)
jeetje wat houdt het me toch eigenlijk veel bezig he!
soms schrik ik van mezelf!

ben erg benieuwd wat voor soort kaartje je hebt uitgekozen. iets in me zegt me dat het veel gaat lijken op wat wij in gedachten hadden.. ik weet niet waarom....

groetjes!

Ik zit al en hele tijd aan je te denken.
Hoop zo dat je positief nieuws hebt gehad.

Kom straks nog wel weer even kijken.

alles was normaal!!!

volgende week mag ik bloed laten prikken voor het stollingsonderzoek. bijna 3 weken eerder dan hij eerst zei!

een eerste opluchitng... oja.. het komende eitje gaan we weer proberen te benutten hoor! wij wachten niet lange..

vanaaf kletsen we even verder!
groetjes

Fijn dat er geen bijzonder dingen zijn gevonden.
Moet toch een hele opluchting zijn.

Hoezo snelle reactie

Ik was toevallig even op het forum om te kijken of je misschien al gepost had.

Terug
Bovenaan