Mickey en Carina

mmmm lekker een bbq... maar ik hoop dat het weer bij julliue beter is dan bij ons, want hier regent het regelmatig.

we hebben het grootste gedeelte van het weekend overleefd! wat een drikte, maar wat was het gezellig.

Spot zit nu bij Mark en Beeb zit aan de andere kant te kijken. Beeb was eerst flink aan het snauwen, Spot blijkt wagenziek (hopelijk alleen van  de zenuwen) en ik kan de bench poetsen.
maar nu zitten we dan redelijk op ons gemak nog wat dingetjes te doen in huis.
vanavonbd om 9 uur brengen we Spot weer terug naar de fokker, dan duik ik mijn bed in en hoop ik dat ik de komende werkweek een beetje normaal doorkom!

groetjes!

Wat we niet verwacht hadden is toch gebeurd.
Het is hier de hele middag droog geweest.
Ik had eigenlijk helemaal niet zoveel zin in de  bbq, maar het was erg gezellig.
De tijd vloog voorbij.
Dat is meestal zo als je geen zin hebt.

Fijn dat jullie het weekend overleefd hebben.
Ik was al bang dat ik hier alleen achter zou blijven
Nog een beetje tijd gehad om te klussen?
Vanavond inderdaad maar lekker vroeg naar bed, dan kan je er deze week weer tegen.

Slaap lekker.

dan hebben julie zeker geluk gehad met het weer!
hier was het echt net geweldig. vandaag ook steeds maar weer buien. als is de temperatuur wel lekker (gelukkig)

klussen? ehm op welke manier?
in huis in iedergeval niet. dat gaat niet als je in een andere provincie zit.
op zwangerworden gebied hebben we het er zaterdag nog wel van genomen. gisteren niet, we lagen voor dood op de bank.

ik verwacht morgen of woensdag mijn eitje, dus vanaaf mag het wel weer gebeuren! haha

Beeb heeft bij mijn moeder de hele ochtend liggen slapen. ze zal wel bij moeten koem nvan het bezoek van spot. ook nu ligt ze in haa rmand.
ik heb mijn vrije middag geruild.
morgen hebben we namelijk weer  een cursus van het digitale schoolbord (hij hangt sinds vrijdag in de klas!!) en ik heb geen zin om 2x op 1 dag heen en weer te reizen.

zo kom ik ook nog eens mooi onder de vergadering uit van vandaag! gheghegheg

groetjes!

(ik moet er trouwens nog niet aan denken dat je straks ff uit de running bent hier vanwege de geboorte van jullie kindje boehoehoe... wat zal ik me vervelen dan!)

Arm beestje, hij zal er ook wel aan moeten wennen dat er zo'n kleine druktemaker bij komt.
Gaat het al beter als ze bij elkaar zijn?

Wat zal je nu lui worden met het digitale schoolbord
Het lijkt me wel heel bijzonder om te zien.
En zomaar een vergadering missen, dat kan niet hoor, foei.

Ik wil straks als de kleine er is proberen je  zo snel mogelijk te laten weten wat het is geworden, hoe het heet en hoe alles is gegaan.
Misschien dat ik zelfs mijn mannetje ervoor inschakel.
In dat geval zal het wel via de mail zijn, want anders moet ik hem eerst nog uit gaan leggen hoe dit forum werkt.
Ik geloof dat het niet verstandig is om na een bevalling direct trap te lopen, maar misschien ben ik tzt wel heel eigenwijs en doe ik het toch.
Als de kraamhulp weg is en we hebben geen bezoek kan ik lekker doen waar ik zelf zin in heb.

Ik ga nu heel erg  dat het droog blijft, want ik heb een wasje buiten hangen.

lui? door een digitaal schoolbord.. tot nu toe is het alleen maar meer werk, maar wel erg leuk.
ben al op zoek naar filmpjes die ik bij een bepaald onderwerp van geschiedenis aan groep 5 kan laten zien.

weet jij  of hoofdpijn past als klacht bij een eisprong?
sonds vorige maand viel het me op dat ik voor mijn eisprong hoofdpijn had. zo erg dat ik er misselijk van werd.
nu verwacht ik morgen of overmorgen weer mijn eitje en ben ik weer misselijk van de hoofdpijn...

ennuh... jij moet gewoon lekker genieten als de kleine er is. ik merk het dan vanzelf wel.. als jij 2 dagen we niet bent, dan weet ik genoeg! haha

Ik heb eigenlijk geen idee of hoofdpijn bij een eisprong hoort.
Op zich lijkt het me wel logisch want het heeft met hormonen te maken.
Kan je op internet niks vinden??

Ik ben vandaag  nog drukker geweest dan op een gewone werkdag.

Vanmorgen om 10 uur ben ik opgestaan.
Kapper gebeld en afspraak gemaakt voor vanmiddag 13 uur, dierenarts gebeld, moregn om kwart voor 2 afspraak.
Toen richting markt, geen stoffenkraam , even wat andere boodschapjes gedaan, drogist enzo.
Half 12 thuis, meteen met lief naar de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen, eten koken, eten en om 13 uur naar de kapper.
13.40 uur thuis, 14 uur fysio, iets over half 3 thuis, afwassen en op de fiets naar mijn ouders omdat we van daar uit naar het circus zouden gaan.
Van half 5 tot half 7 in het circus gezeten, nichtje naar huis gebracht, even bij mijn ouders kletsen en om 20 uur eindelijk thuis.

Vanavond doe ik dus ook helemaal niks meer.

hoi hoi!

je hebt het er maar druk mee he...

ik merk dat ik het ook druk heb. de laatste weken school zijn altijd erg heftig en ik merk al aan mezelf dat het werk me een beetje boven mijn hoofd stijgt.
moet zo nog 2 cito toetsen nakijken en een rekentoets.. pffff

dinsdag was het eierendag.. een steekje 'smmorgens een flinke klodder slijm 's middags en 's avonds geklust. wie weet...
zaterdag en dinsdag geklust, de zondag was ik kapot van het weekend en de maandag ook nog steeds.
het wordt dus weer spannend!

ik ga me nu ehct door al dat werk worstelen...
groetjes!

Eierendag?????
Ik moest even nadenken toen ik dat las
Wel leuk gevonden trouwens.

Je bent de komende tijd druk genoeg, dus ik hoo voor je dat de tijd tot je nod snel voorbij gaat.

Gaan jullie eigenlijk nog op schoolreisje?

Hier gaat alles goed.
Vanaf dinsdag heb ik officieel verlof.
Het komt dan allemaal wel erg dichtbij hoor, hoewel ik nog steeds niet tegen de bevalling opzie,

Jullie kunnen in ieder geval rekenen op een kaartje want het adres staa op de envelop
De eerste 37 enveloppen zijn geschreven.
Wat een rotwerk zeg.
Eerst streepjes zetten, adressen erop, goed laten drogen en de streepjes weer weg gummen.
Maar we hebben een begin, de rest komt ook wel.

Terug
Bovenaan