Mickey en Carina

hoi hoi!

hebt dit weekend zonder internet moeten doorbrengen.. pff wat mis ik dat dan zeg!

je hebt er wel veel werk aan he.. kaartjes schrijven ed. maar wel een leuke klus toch?
ben erg benieuwd!

gisteren weer wat vreemds.. had ik weer wat slijm bij het afvegen. en vandaag voel ik me al de hele dag blegh! Mark lachte en grapte dat ik wel een zwangerkon zijn.   dat had je vorig jaar ook carien...
jajaja het zal wel. ( al heef tie wat dat blegh gevoel betreft wel gelijk. dat had ik al een week voor ik kon testen ongeveer)
maaruh ik zeg dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor...

vandaag Spot weer in huis gehad. erg leuk! dat kleine ding drenteld door de kamer en huppelt door het hoge gras langs het kanaal. Beeb vindt het buiten wel leuk worden, en wordt de aanwezigheid van spot gedoogt. maar binnen.. pffff
Spot mag niet aan haar speeltjes komen, mag niet in de buurt van haar mand. mag eigenlijk helemaal niks. dat wordt nog wat.

Boven zijn we wat verbouwen betreft weer een stukje opgeschoten! nog 4 stukje gips en dan zit alles dicht!!!! dan dichtsmeren en schilderne! heb er zin in!

groetjes!

oja volgende weeg sodnerdag gaan we op schoolreis naar de beekse bergen!
20 kinderen en 5 personen begeleiding... whaaa dat wordt een makkie!

Fijn hè, zonder internet zitten.
Ik moet er ook niet aan denken hoor.
En dan te bedenken dat ik altijd degene ben geweest die het een beetje tegen heeft gehouden.
Ik ben nu maar wat blij dat we het hebben.

Wat een gezellige boel bij jullie thuis.
Dat wordt inderdaad nog wat als Spot straks echt bij jullie komt wonen.
Misschien gaat het dan ook juist wel goed, omdat beeb dan in gaat zien dat dat kleine speelse ding echt niet meer weg gaat.

Ik zou er ook vanuit gaan dat je niet zwanger bent hoor, hoewel je stiekem natuurlijk wel alle "kwaaltjes" in de gaten blijft houden.
Wanneer is je nod precies?

Alle enveloppen zijn hier ondertussen geschreven.
Het was nog een hele klus, maar op de één of andere manier MOEST het gewoon af.
Zal ook wel bij de nesteldrang horen.

Stiekem heb ik het idee dat onze uk al aan het indalen is.
Van vrijdag op zaterdagnacht heb ik een vervelend stekend/drukkend gevoel in mijn buik gehad, en zaterdag leek het naar mijn idee of mijn buik ietsie lager zat.
Vannacht ook weer datzelfde gevoel en het is nog niet helemaal weg.
Donderdag mag ik weer naar de vk, dus dan horen we het wel.

Ik hoor van steeds meer mensen dat ze denken dat de kleine niet zo lang meer op zich laat wachten.
Ben benieuwd, al mag het van mij nog zeker wel een weekje blijven zitten.
35 weken wil namelijk in ieder geval halen.

Fijne dag vandaag.
Ik ga nog even naar mijn bedje, in de hoop nog wat te slapen.

hey.. wat was jij vroeg vanmorgen zeg!
heb je daarna nog wel wat kunnen slapen?

waarom denken ze dat het eerder komt?
heb je zelf dat gevoel ook?
ben benieuwd of je gelijk krijgt wat het indalen betreft.

ik ga er trouwens niet vanuit hoor, dat ik zwanger zou kunnen zijn. maar ik vond het wel heel bijzonder dat Mark daar wel zo aan dacht. daar toch wel mee bezig is. en dat hij onthouden heeft hoe ik vorig jaar was.
dat had ik eigenlijk niet verwacht.

een drukke dag gehad vandaag.. een flink aantal cito's laten maken en ik zit met het nakijkwerk opgescheept.
gelukkig krijg ik tijdens de studiedag donderdag tijd om ze in te voeren in de computer. ze gaan het dan een gedeelte van de ochtend over volgend schooljaar hebben. en daar heb ik niks mee te maken.

groetjes

Ik was inderdaad vroeg vanochtend, maar ik heb daarna nog wel geslapen gelukkig.

Wat een warmte vandaag zeg.
Ik heb er voor het eerst last van gehad.
Ben vanmiddag maar even op bed gaan liggen, want buiten was het gewoon niet vol te houden.
Daarna nog even wat boodschapjes gedaan, maar dat was ook geen  succes.
Terwijl ik door het dorp wandelde had ik iedere keer buikpijn.
Het moet haast wel indalingspijn zijn, ik zou namelijk niet weten wat het anders is.
Vanavond weer naar de gym (partneravond) misschien dat er iemand is die me kan vertellen wat het is.

De mensen die denken dat de kleine eerder komt zeggen dat vanuit hun gevoel.
Zelf hoop ik dat ik in ieder geval niet overtijd ga, maar ja, daar heb je niks over te zeggen.
Het is alleen wel zo dat als ik 2 weken overtijd ga mijn verjaardag in beeld komt, en ik hoop dat de kleine er dan in ieder geval is.

Wel een raar idee hoor, over 3 weken mag ik thuis bevallen.

Wat lief dat Mark zo met je meeleeft.
Ik hoop dat hij gelijk heeft,
Nog even geduld.

even geduld? nog een week.. hahaha

volgens mij kun je dan nog niet eens klachtjes hebben? of wel?

Ze zeggen dat de echte kwaaltjes als misselijkheid ed pas vanaf zo'n 6 weken komen omdat het lichaam dan pas echt veel hormonen aan maakt.
Maar ik heb volgens mij de innesteling gevoeld.
Een dag of 4/5 na het klussen kreeg ik ineens een erge steek in de buurt van mijn rechter lies, en dat gevoel is echt een paar weken gebleven.
Maar niet iedereen voelt dat.

Maak je niet druk over de komende week.
Ik klets je de dagen wel door.

Nu ga ik alleen wel weer mijn bedje opzoeken, want ik heb vannacht weer erg beroerd geslapen.
Het is hier nu net gaan regenen en onweren.
Hopelijk koelt het een beetje af.

hoi hoi

ik weet niet hoe het weer nu bij jullie is, maar hier is het niet afgekoeld. behoorlijk benauwd is meer het woord...

het is maar goed dat je lekker mag gaan uitrusten voor de bevalling, want zo beroerd slapen en werken zou geen optie zijn...
gefeliciteerd trouwens.. vandaag toch officieel verlof?

het is moeilijk te omschrijven wat ik precies voel. ik durf er ook niet zo goed aan toe te geven. ik heb wel een kriebelig gevoel. en in de rest van mijn lichaam een zwaar gevoel.
ik zal nog een weekje geduld moeten hebben...
(heb je nog een emmertje geduld over?)

heb net een half uur emt de hond gewandelt en nu is het tijd om de keuke in te rchten. eidnelijk zijn de 2 extra planken gearriveerd en is het kasrtdeurtje verandert. nu kan ik dus een definitieve indeling maken.
met 2 planken minder is dat toch moeilijk hoor!

daarna ligt er een flinke stapel nakijkwerk... blehhh. maar dat heb je als je de maandag alles laat liggen... (had toen echt geeeeen puf!)

groetjes

Terug
Bovenaan