Miskraam en ervaringen!

Bij mij begon het met stolsels en vele uren later ben ik alles verloren.



R. Ik zou dan toch even vragen om een echo, alleen om jullie dan gerust te stellen. Anders zit je er de hele vakantie mee...
 
<p style="text-align: center;">Bedankt voor je reactie. Ik heb een echo gehad.. et was niks op te zien, ze vonden mijn linker eistok wat opvallend eruit zien.. maar niet meer dan dat. Morgen weer naar zh. Het kan ook ergens zitten wat ze niet op de echo kunnen zien.</p>
 
Hee dames,

Ook ik heb afgelopen dinsdag helaas te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. Het zag er op de echo maar uit als een zielig hoopje.

Ik ging voor de (ruim) 10-wekenecho. Maar het kindje was nog maar zo klein dat het waarschijnlijk al bij de 7 weken gestorven is.

Nu wachten tot het bloeden begint. Ik merk nog niets. Vind het toch wel een beetje spannend.

Veel sterkte allemaal! R1988, morgen in het ziekenhuis ook. Hoor graag wat ze zeiden.
 
@_1989 wat vervelend om te horen zeg! Veel sterkte! Echt naar!

Mijn hcg waarde us gezakt naar 245 gelukkig bijna 100 gezakt.. maar de arts zei dat het wel even kon duren voordat hij weer op 0 zit.. dus afwachten..  :( volgende week weer  obloed prikken en afspraak net voor onze vakantie.. hopelijk nog meer gedaald.
 
Fijn dat het weer gezakt is, maar balen dat het zo langzaam gaat. Is dat normaal: niet uitmakend/ veelvoorkomend? Of gaf de arts er een reden voor?

Bij mij nog steeds alles rustig. Zou eerlijk gezegd nu wel willen dat het bloeden begint.
 
1989 , wat een naar nieuws. Het heeft even tijd nodig. Is bij mij op 8 mei begonnen met bruin bloedverlies en 13 mei ging ik echt rood bloed verliezen. Ben afgelopen nacht van dinsdag op woensdag het vruchtje verloren en nu nog soms krampen en gewoon ongesteldheids bloedverlies.

Dus alles moet even op gang komen, geef het tijd... Ik vond het toch fijn dat het zelf los kwam. Sterkte meid!!
 
@_1989 het gaat inderdaad erg langzaam:( 4 mei was het 596 en vervolgens week later 581 dus weinig gezakt. Geleidelijk aan word het minder.. ik baal er ook van dat het zo lang duurt. De arts zei ook dat het lang kan duren voordat het uit je lichaam is. Ik hoop dat het na mijn vakantie helemaal weg is.. dan pas begint je cyclus ook weer... heel vervelend allemaal. . Maar helaas niks aan te doen. Ik hoop voor je dat het bij jou snel op gang komt.. vervelend als het zo lang duurt...sterkte!. Ik heb zelf ruim 1.5 week gevloeid en daarna paar dagen bruine afscheiding gehad.. gelukkig nu niks meer..
 
Terug
Bovenaan