Meiden, heftige verhalen!
@ _1989; wat lastig dat je het af moet wachten! Ik heb dat ook een keer gedaan, en ik vond het slopend! Echt heftig. Ik heb het helaas de tweede keer ook meegemaakt, maar ik wist zeker dat ik dat wachten niet meer wilde. Ik heb toen een curretage laten inplannen na het weekend. Zou het daarvoor nog komen, dan was het goed, maar ik wilde niet meer dagenlang afwachten. Helemaal met het idee dat het inderdaad al 3 wk lang niet vanzelf gekomen was (zelfde verhaal dus). Elke keer dat je naar het toilet gaat, denk je er aan. Wij hebben het toen ook pas gedeeld met anderen nadat we weer zwanger waren. Dan praat het ook makkelijker. Toch moet je deze heftige tijd ook niet onderschatten en goed op jezelf passen (aan je berichtjes te lezen pas je vooral goed op anderen 🙂 🙂 !) Deze site kan dan wel superfijn zijn om er urenlang over te lezen/schrijven zonder dat iemand in je omgeving het weet.
Sterkte voor allemaal! Hopelijk is het bij jou bijna voorbij R1988, en komt je cyclus weer snel op gang. En goed bericht Sara! Dat geeft hoop🙂 Ik lees met jullie mee omdat wij ook weer graag zwanger willen worden na onze miskraam.