Ik heb ook een miskraam gehad, rond 8 weken begin feb. Net in de week voor de eerste afspraak bij de VK. Het begon met bruin bloedverlies wat over ging in rood, vervolgens op zaterdag krampen gekregen die om de paar uur terug kwamen, maandag afspraak gehad bij de VK, op de echo was het duidelijk dat het niet goed was. Omdat de VK niet goed kon zien waar de zwangerschap had gezeten moest ik door naar de GYN voor een inwendige echo om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, dat zag er allemaal goed uit. Maandag ook bloed geprikt en woensdag weer om er zeker van de zijn dat mijn HCG daalde (dat deed het netjes). Van zaterdag tot en met woensdag met die krampen gezeten die kwamen en gingen, veel onder de douche gezeten, veel stolsels en bloed verloren en uiteindelijk woensdag middag het vruchtje (veeeeel pijn gehad).
Op advies van de GYN 1 ongesteldheid afgewacht en na die ongesteldheid op 2 maart gelijk op de vruchtbare dagen bezig geweest en direct weer zwanger.
Ben nu 11+4 week zwanger en al twee super goede echo's gehad.
Op advies van de GYN 1 ongesteldheid afgewacht en na die ongesteldheid op 2 maart gelijk op de vruchtbare dagen bezig geweest en direct weer zwanger.
Ben nu 11+4 week zwanger en al twee super goede echo's gehad.