Miskraam en ervaringen!

Sorry dames, de laatste dagen even offline geweest.

Volgens mij heb ik 1 deze dagen mijn eisprong alweer. Ik voel wat krampen en mijn slijm is wat anders. We zullen zien... Ik wil er niet te veel mee bezig zijn maar het liefst wil je natuurlijk meteen weer zwanger zijn.

Wij blijven hoop houden.



Beterschap dames!!
 
Hey allemaal

Veel goeie moed aan al diegene die dit alles ook meemaken :-(

Ik was van de eerste maand zwanger, beetje verschieten maar o zo blij. Na 11 weken kwamen we erachter dat het vruchtje al na 8 weken gestopt was met groeien. Aangezien het al drie weken niet vanzelf kwam, heeft de gyn ons aangeraden een curettage te laten doen... Op 2 mei is dit gebeurd. Na 3,5 week had ik reeds de eerste maandstonden. ( veel vroeger dan normaal) en nu normaal in mijn vruchtbare periode...

Ik weet niet hoe je dit kan uitzetten maar ik ben er toch echt wel mee bezig om terug zwanger te worden. Ik ben zo bang dat het deze keer lang gaat duren terwijl er zo op voorbereid zijn... Ik ben ook bang dat ze met die curettage iets verkeerd hebben gedaan. Ik mag vrijdag EINDELIJK op nacontrole bij de gyn... Dan is het 7 weken geleden...

Ik heb het al een plaatsje kunnen geven dat het fout is gegaan maar ben er nu wel veel meer mee bezig om terug zwanger te worden... ik hoop dat dit allemaal geen negatieve invloed heeft.

Maar hoe zet je zoiets uit? Ik had het al serieus voor de zwangerschap en nu nog meer....

Groetjes
 
Hoi,
ik zit midden in de miskraam, ben er vandaag achter gekomen dat t echt niet goed zit... had de hele tijd al een slecht voorgevoel en helaas komt t uit...
ik zou nu ong rond de 5 weken zwanger zijn maar ik vind het nu toe een beetje lastig want ik voel de weeën heb de bloedverlies maar ik weet niet hoelang het duurt voordat de embryo eruit is.
het is niet veel bloedverlies maar het is wel een situatie die ik nooit had verwacht aangezien mijn eerste zwangerschap erg soepel ging..ik vind het erg fijn om jullie ervaringen te lezen zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten!
groetjes daantje
 
Begin 2018 een miskraam gehad. Was pas bijna zes weken maar qua pijn heel heftig. Dat maakte het voor vriend ook heel moeilijk. Voelde zich zo machteloos! Het waren net echte weeen. 


Maar.. nog geen vier weken later het gevoel weer zwanger te zijn en voor mijn NOD getest. Positief. Deze kleine jongen is nu vrolijke drukke peuter. De verloskundige liet me voor extra echo's komen en mocht altijd bellen. Angst zat er toch wel in. 
 
Och, jeetje. Ik heb na 6 maanden proberen een miskraam gehad. Het ging wel al heel gauw mis, na zo'n 4,5 week al. We waren nog niet echt aan het idee gewend dat ik zwanger was. Het leek bij mij dan ook meer op een gewone menstruatie, behalve het moment dat ik het vruchtje verloor. Dat was een duidelijk stolsel.
2 maanden daarna opnieuw een positieve test en nu een gezonde dochter van bijna 6 maanden op schoot. Het kan gauw gaan na een miskraam.
Wel veel sterkte gewenst met dit verlies, want na 11 weken zwangerschap ben je al wel aan het nieuws gewend.
 
Hoi allemaal,
Ik zit er nu middenin, afgelopen vrijdag te horen gekregen dat het hartje al 3 weken geleden gestopt is met 8,3 weken. Maandag naar het zoeke huis geweest voor een echo en heb medicatie meegekregen om het op de wekken. Heb tot nu toe veel stolsels verloren maar weinig bloedverlies. Iemand dit ook meegemaakt?
Sterke iedereen!
Groeten Anja
 
Ik heb bij ons 11 weken echo te horen gekregen dat het hartje van ons kindje met de 9 weken ermee gestopt is. De verloskundige zegt dat ik 4 weken moet wachten om de miskraam zelf de kans moet geven om op gang te komen. Inmiddels 4 weken verder en niet meer dan wat beginnende buikkrampen en wat verlies van mini bloedstolsetltjes begin ik emotioneel een wrak te worden. Vooral om dat de "order" voor het opstarten van de miskraam maandag verstuurd zou worden naar de gynaecoloog. Helaas bleek maandag het het nu nog wel circa 1 week kan duren voordat ik daadwerkelijk kan starten met de medicatie voor de miskraam..  Ik was er helemaal op ingesteld dat ik maandag een miskraam zou krijgen. Nu dit niet zo is heb ik iedere nacht nachtmerries over het vruchtje dat ik ga verliezen. Is het normaal dat je zó lang moet wachten totdat überhaupt de doorverwijzing voor de medicatie voor de miskraam van de gynaecoloog doorgestuurd word. 
 
Ik ben ook zo bang dat ik het vruchtje er niet in zijn geheel van af komt, ik zóu namelijk erg graag de water methode willen gebruiken om er afscheid van te kunnen nemen....
 
Wat verdrietig voor je, heel veel sterkte gewenst!
Ik zelf heb helaas ook met de 11 weken echo te horen gekregen dat het hartje bij 9 weken was gestopt. Ik ben toen 2 dagen later met de medicatie begonnen, dit ging via de gynaecoloog. Ik weet van andere vriendinnen dat zij deze optie ook snel in gang mochten zetten. Ik vind het heel zwaar dat ze jou zo lang laten wachten, je hebt er nu weinig aan maar je had eerder aan de bel mogen trekken hoor! Het is mentaal super zwaar en dit wachten maakt het nog moeilijker. Mocht de medicatie niet goed werken trek dan ook tijdig aan de bel om andere opties te bespreken zodat het zo snel mogelijk schoon is zodat je dit een plekje kunt geven. Nogmaals sterkte!
 
Terug
Bovenaan