Miskraam hoe nu verder..

Beste @CinB wat vervelend van de miskraam! Maar fijn dat het zo snel is gegaan.en fijn dat de 2de keer goed is gegaan! Dankjewel voor je positieve bericht! Helpt om er wat positiever tegen aan te kijken :) 

Hoi

allereerst heel veel sterkte met het verlies en het een plekje te geven.
hier helaas wat minder positief verhaal.
Vorig jaar februari miskraam gehad met zes weken. Daarna niet meer raak geweest en nu ondertussen al een ruime twee jaar bezig.. 
Ik hoop dat het voor jullie snel weer positief is

Hallo,
Veel sterkte wat vervelend!
Ik heb ook een miskraam gehad. Op de dag dat ik 13 weken had moeten zijn. Met 11 weken hoorden we dat het niet meer leefde.

Ik was precies 28 dagen later weer ongesteld. Deze menstruatie was heel heftig. Ik heb op de grond gezeten van de pijn, en er kwam nog viezigheid uit. Alsof ik weeën had.
Ik zou 1 cyclus wachten. Dan weet je zeker dat alles schoon is.

Ik moet nu 7 weken en 2 dagen zijn. Maar ik heb vandaag bruinverlies en buikpijn. Dat word een slapeloze nacht..

Groetjes

@ schippertje jeetje dat is wel lastig zeg! Persoonlijk zou ik blijven testen natuurlijk niet iedere dag en ook (wanneer je het wilt ) blijven klussen. Ik hoop dat je gauw een nieuwe cyclus (eisprong) in mag gaan!

Het gaat.. ik ben heel moe en onzeker blijf je denk ik altijd na een miskraam..
Ik heb donderdag een vroege echo, dan ben ik 8 weken.  
Het blijft spannend..

Groetjes

Wil ook id gewoon 1x per week even testen of het hormoon weg is. Klussen doen we ook gewoon is niet dat het perse moet. We laten het op ze beloop en we zien het wel. Al zou ik wel graag een kleintje willen maar heb het idee als ik dat zo bij vrienden zag dat als je dr te veel mee bezig bent het erg lang kan duren.

Terug
Bovenaan