Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

laura ik had al hetzelfde gedaan, gezocht hoe lang ze zwanger was kon het niet vinden... haha dus bedankt!! is jou wel gelukt!!!!
Als ik het zo las blijft hij wel in basel... moeilijk hoor allemaal!!!!
Nou dat vond ik ook op dat forum.... al die nieuwe topics over dezelfde dingen......
ik weet niet vond het niet super leuk. Wat ik al zei hier meer plezier en op het zwanger worden forum vond ik het ook gezelliger... nou ja misschien als het weer raak is komen we op een veel gezelliger forum....
ik ga het eten eens klaar zetten als manlief dan straks thuiskomt kan ik het zo aan zetten....
wordt weer een latertje dat eten!!

Hello,

We gaan sowieso met de auto op wintersport (naar Oostenrijk) en het dorp ligt onder de 2150 meter dus dan geen gevaar maar zit nu erg in dubio: wachten tot ik weer ongesteld ben? Ach we zien wel.... Hoop toch stiekem dat het bij ons vrij snel gaat net als de eerste keer, maar mocht het zo zijn dat we niet meekunnen op skivakantie, dan niet. Maar is wel zonde want is met mijn familie, altijd geweldig! Beebje is belangrijker...

Marieke waar ga je het weekend heen?
Morgenavond gaan we weer lekker naar ons eigen huis: de trappen zijn gelakt en dan zijn onze schoonmaaksters ook geweest. Want als ik nu ga, ga ik alleen maar poetsen en das niet de bedoeling!

Linda mocht je nog komen hier vanavond (je hebt in ieder geval veel i te halen hihi); had jij ook zo weinig bloedverlies na je curettage?

Vind dit forum inderdaad leuker maar we zijn ook allemaal zo fanatiek! Zal over tijdje misschien minder worden? Zijn we misschien allemaal druk met andere dingen? Weet wel dat dit forum me er soort van doorheen gesleept heeft, thanks ladies!

Groetjes & een fijne avond!

Lijstje met volgende NOD's:
Laura: 8 juli
marieke: 14 juli
Jannie: 16 juli
Miep: 21 juli

Nog even gauw dan en dan ga ik echt eten koken haha!!!
We zijn inderdaad fanatiek!!! Maar als het starks wel wat minder vaak posten wordt kan het nog steeds leuk blijven!!! Ik schrijf ook nog altijd mee op het zwanger worden forum, met een groepje al vanaf januari, soms ook paar dagen niet maar t is toch leuk met elkaar mee te leven, hoe het verder loopt....
Zou leuk zijn als dat hier ook gebeurt!!!

we gaan naar callantsoog, klein badplaatsje in noord holland.... vroeger las kind gingnen we daar altijd op vakantie, en nu al 15 jaat niet meer geweest dus ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet!!! en hoe de sfeer nu is....
en hotel zag er mooi uit op internet, dus moet gaan goed komen...

goed idee janneke om pas te gaan las je huis weer schoon is!!! hoef je van t weekend leker niets te doen!!
goed idee laat het gewoon ovber je heen komen, kan je altijd zien of je op vakantie kan of niet... zou het niet kunnen kan je misschien het jaar erop weer met zn allen gaan, (goede reden om dan weer te gaan....hihi)

Goed ik ga koken hihi heb onderhand ook wel zin in eten!!

Fijne avond!!
marieke

Hoi,

Ik voelde me ook niet echt thuis op het januari-forum. Maar ik denk dat dat in mijn geval ook wel kwam doordat ik eigenlijk nooit echt veel vertrouwen heb gehad in mijn zwangerschap.
Hier vind ik het wel heel prettig, vooral omdat het allemaal zo herkenbaar is, wat jullie schrijven. Hopelijk kunnen we lekker met dit groepje doorgaan en zijn wel allemaal zo'n beetje in maart / april uitgeteld.

Ik heb ook eens ooit iets gelezen over dat het niet zo goed is om in hoge gebieden te zitten als je zwanger bent, maar ik meen me te herinneren dat dat meer gaat over de eerste weken. Weet het niet meer zeker, hoor.

@ Sjeniente: Wat belachelijk, zoals ze in het ziekenhuis met jou om zijn gegaan. Heb gelukkig zelf helemaal een andere ervaring. Dit kunnen ze echt niet maken. Alsof het allemaal helemaal niets voorstelt.

IJzergehalte. Dat van mij was voor de curettage 8,6. Behoorlijk hoog dus. En gezien het feit dat ik helemaal niet veel bloed verlies (vooralsnog duidelijk minder dan als ik ongesteld ben en dan verlies ik al niet eens zoveel bloed) ga ik ervan uit dat het met mijn ijzergehalte wel goed komt. Maar ik houd het natuurlijk wel in de gaten, dat ik me niet slapjes ga voelen.

@ Marieke. We gaan morgen nog niet, maar zaterdag. Is ook wel fijn om er nog een dat tussen te hebben. We gaan naar Schotland. Eerst lekker een weekje naar de bossen, de dingen doen die ik het liefste doe. Daarna een weekje met z'n tweetjes rondtouren. Stomtoevallig gaan we in Schotland ook naar de plek waar ik er afgelopen september achter kwam dat ik toch eigenlijk wel echt heel graag een kindje zou willen krijgen.
Hoe dan ook, ik heb echt superveel zin in onze vakantie.

Nou, mijn mannetje is inmiddels weer thuis. Gaan nog even samen op de bank hangen en daarna naar bed. Lekker slapen!

Jullie ook allemaal welterusten,
Miep

Heerlijk om er even tussen uit te gaan, een paar daagjes of een vakantie. Tuurlijk hadden we het liever anders gezien, maar je kunt dan toch even je zinnen verzetten!
We zijn inderdaad nogal fanatiek nu. Jullie hebben me er ook doorgesleept hoor!!
Merk nu ik weer aan het werk ben, dat ik alweer minder tijd heb om te reageren. Nu ik halve dagen werk, wil ik ook niet nog op het werk op het internet zitten!! Er komt toch al zo weinig uit je handen dan.
Vandaag ben ik weer (ziek) thuis gebleven. Gisteravond kreeg ik ontzettend last van kramp in mijn buik en het is nog steeds niet over. Vraag me echt af wat het nu weer kan zijn. Baal er onderhand zo van dat het nog niet weer op orde is (ook nog steeds bloedverlies).
Wel een brufen genomen, maar die is onderhand bijna uitgewerkt volgens mij, voel het nu alweer. Ga toch zo maar weer eens bellen. Zou het wel goed schoon geweest zijn, of heb ik een ontsteking/infectie of zou het mijn eisprong zijn of al de ongi!!!

Janneke, heerlijk zo'n schoonmaakster! Die van ons is vanmorgen geweest en poetsen dat ze kan!! Wel een luxe, maar wel een die ik niet graag op zou willen geven!!
Fijn dat je nu weer in je eigen huis kan.
Miep, hele fijne vakantie in Schotland. Hoelang zijn jullie weg? Misschien ben je alweer zwanger als je terug komt....
Marieke, jij ook hele fijne dagen in Callantsoog. Grappig, gingen wij vroeger ook wel regelmatig naar toe, maar dan een dagje naar het strand als het mooi weer was!!
Maandag ben ik ook lekker vrij. Dinsdag hoef ik pas weer, gelukkig. Kan ik mooi wat uitrusten. En zal nu zometeen eerst gaan bellen!!

Net gebeld met de vk. Het was nog niet verontrustend. De baarmoeder groeit in de 1e weken behoorlijk en moet nu weer z'n normale afmeting krijgen, dat kan gepaard gaan met krampen. En dat bloedverlies, het lijkt lang, maar is ook nog niet abnormaal. Bij de een gaat het nu eenmaal sneller over dan bij de ander.
Als het maandag nog niet over is, kan ik weer bellen, krijg dan weer een echo.....
Marieke, hoe is dat bij jou, heb jij nog bloedverlies, ook al is het een beetje??

Dan wordt het toch stil op het forum dit weekend... :-(
Of toch niet?

Marieke, veel plezier in Callantsoog; lekker herinneringen ophalen en uitwaaien... En Miep veel plezier in (volgens mij 2 weken)  Scotland, lijkt me prachtig daar. Genietse! Hopelijk voel je je ok!
Sjenientje hoe gaat het nu met je?
En Linda, hoe is het met jou?

Laura, hoe lang heb je al die bloeding? Volgens mij al best wel lang? Vervelend zeg... Ben benieuwd wat de vk zei....

Ik gok / hoop ook dat we elkaar weer zien in het april-forum. Mooie maand om geboren te worden lijkt me. ;-)

Wil ook graag even weg maar eerste weekend dat we kunnen is het weekend van 12 juli... Tis even niet anders, eerst maar even goed uitrusten.
Ja is heerlijk 2 schoonmaaksters. Niet dat we suuupertevreden zijn, maar vind maar eens een andere!

Zit nog steeds te dubben: meteen aan de klus of even de volgende menstruatie afwachten (ivm die skivakantie eind februari). Leuk als je geen beslissing kan nemen.... Grrr!

Laura ik zie nu dat je de vk hebt gesproken. Heb ook af en toe buikpijn, dat is het dus...

Heeft iemand al een test gedaan om te kijken of het - of + is? Wanneer doen jullie dat?

Groetjes!

Terug
Bovenaan