Hoi,
Ik voelde me ook niet echt thuis op het januari-forum. Maar ik denk dat dat in mijn geval ook wel kwam doordat ik eigenlijk nooit echt veel vertrouwen heb gehad in mijn zwangerschap.
Hier vind ik het wel heel prettig, vooral omdat het allemaal zo herkenbaar is, wat jullie schrijven. Hopelijk kunnen we lekker met dit groepje doorgaan en zijn wel allemaal zo'n beetje in maart / april uitgeteld.
Ik heb ook eens ooit iets gelezen over dat het niet zo goed is om in hoge gebieden te zitten als je zwanger bent, maar ik meen me te herinneren dat dat meer gaat over de eerste weken. Weet het niet meer zeker, hoor.
@ Sjeniente: Wat belachelijk, zoals ze in het ziekenhuis met jou om zijn gegaan. Heb gelukkig zelf helemaal een andere ervaring. Dit kunnen ze echt niet maken. Alsof het allemaal helemaal niets voorstelt.
IJzergehalte. Dat van mij was voor de curettage 8,6. Behoorlijk hoog dus. En gezien het feit dat ik helemaal niet veel bloed verlies (vooralsnog duidelijk minder dan als ik ongesteld ben en dan verlies ik al niet eens zoveel bloed) ga ik ervan uit dat het met mijn ijzergehalte wel goed komt. Maar ik houd het natuurlijk wel in de gaten, dat ik me niet slapjes ga voelen.
@ Marieke. We gaan morgen nog niet, maar zaterdag. Is ook wel fijn om er nog een dat tussen te hebben. We gaan naar Schotland. Eerst lekker een weekje naar de bossen, de dingen doen die ik het liefste doe. Daarna een weekje met z'n tweetjes rondtouren. Stomtoevallig gaan we in Schotland ook naar de plek waar ik er afgelopen september achter kwam dat ik toch eigenlijk wel echt heel graag een kindje zou willen krijgen.
Hoe dan ook, ik heb echt superveel zin in onze vakantie.
Nou, mijn mannetje is inmiddels weer thuis. Gaan nog even samen op de bank hangen en daarna naar bed. Lekker slapen!
Jullie ook allemaal welterusten,
Miep