Hee hallo Miep, je bent alweer thuis, nog voor ik je sterkte voor vanmorgen heb kunnen wensen!! Mooi dat het allemaal goed is gegaan.
Ik had ook wel zoiets van, nu is het allemaal klaar en nu kunnen we weer opnieuw beginnen. Maar toch merk ik ook dat ik best wel wat labiel ben. Vanmorgen kwam er nog een collega naar mij toe en dan moet ik gelijk weer huilen. Gister zei de huisarts ook al dat ik nog moet ontzwangeren en dat je tranen huizenhoog zitten door de hormonen. Best raar idee, want heb zelf niet echt het idee dat ik nu zo'n last van de hormonen heb!!
Nou ik begin voorlopig nog niet aan de ovulatietesten. Dan wordt het zo'n moeten en wij hebben gemerkt toen we er niet zo druk meer mee waren, dat het toen gelijk raak was. En we waren nog helemaal niet zo lang bezig, dus we doen het nu ook gewoon weer op gevoel.
Haha Marieke, lekker toch dat je een gat in de dag slaapt. Nu kan het nog. En het is heel normaal dat je nog moe bent. Ik voel het zelf ook. 's Avonds vroeg naar bed en dan al langer blijven liggen dan normaal, maar dan nog steeds er niet uit kunnen komen. Gaan jullie morgen al weg?? Lekker naar de kust. Hoop voor jullie op beter weer. Hier is het ook al een en al regen. Ben net al nat geregend, bah!!
Sjenientje, jij weet nu vast meer wanneer je terecht kunt. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten, al zal het wel na het weekend zijn??
Janneke, gezellig dat je vriendin langs komt!! Geniet ervan. Ze weet ervan neem ik aan?
En Linda ook weer in het land der levenden dus
Ja kom wel regelmatig in Heerenveen. Er woont een vriendin van mij, zit er in een commissie en doe vrijwilligerswerk voor een organisatie daar.
Van oorsprong kom ik uit Sneek, maar ja, studeren en daarna de liefde, nu woon ik alweer jaren in Groningen!
Ik ben dus alweer thuis na mijn halve dagje werken.
Werd nog aangenaam verrast zo net, de vk belde! Om te vragen hoe het was enzo!! En ook om te vertellen dat mocht ik weer zwanger raken, dat ik dan eerder een echo kan krijgen, geen enkel probleem. Nou dat had ik niet verwacht, het lijntje met de vk was wel afgesloten nu alles er uit is en weer schoon!!
Maar vind het heel netjes en stel het ook wel op prijs. Had immers niet gehoeven!!
Mijn gevoel bij de vk-praktijk is ook wel prima, alleen die mk, daar was ik gewoon niet goed op voorbereid. Ze zeggen wel dat het pijn kan doen en heftig is, maar dit had ik gewoon niet verwacht!! Nu weet ik ook niet of ze je ooit goed op zoiets kunnen voorbereiden......
Anyway, nu maar hopen dat het snel weer raak is en dan bel ik zonder schroom voor een vroege echo!!
Net assistente huisarts gebeld voor uitslag bloedonderzoek. IJzergehalte is wat aan de lage kant, ze gaat overleggen met huisarts of het met gezond eten weer beter moet worden of dat ik staalpillen moet. Ik hoor straks meer.....
Tot zover eerst maar weer,
Groetjes Laura