Net het grootste deel van m'n spullen klaargelegd voor de vakantie. Mijn mannetje had zijn spullen gisteren al gepakt, toen ik lag te slapen. Vanavond de rest inpakken en dan zijn we er klaar voor.
@ Laura: Hihi, zwanger als ik terug kom. Helaas, zo snel gaat dat niet geloof ik. We blijven namelijk 2 weken weg en ik heb gisteren de curettage gehad. Maar ik neem wel een paar ovulatiestrips mee voor de laatste dagen, zodat ik weet wanneer we weer kunnen klussen. Ik verwacht eigenlijk dat dat pas in de week na onze vakantie zal zijn (of i.v.m. de curretage pas de week daarna), maar het zou zonde zijn om de eerste kans te missen.
Ik heb ook al op meerder plaatsen gelezen dat je nog tot 9 weken na de miskraam / curretage positief kunt testen. Da's eigenlijk de voornaamste reden waarom ik meteen weer met die ovulatiestrips begin. Als ik weet wanneer ik m'n eisprong heb, weet ik ook wanneer ik weer ongesteld moet worden. Als ik een week of zo later dan verwacht nog geen NOD heb, dan bel ik denk ik de VK. Een test heeft dan toch geen zin, gezien het feit dat die 9 weken dan nog niet voorbij zijn.
Maar uh, ik loop geloof ik een beetje op de zaken vooruit. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat lopen.
Ik heb trouwens sinds gisterenavond nog maar een paar druppels bloed verlopen. Het lijkt al wel voorbij te zijn. Zou dat kunnen? Als dat zo is, kom ik er wel heel gemakkelijk vanaf. Als ik hier zo lees dat sommige echt lang last blijven houden van bloedverlies en krampen, dat lijkt me wel echt supervervelend. Ik leef helemaal met jullie mee, meiden!
Ik weet even niet meer wie dat schreef over in april geboren worden, maar dat lijkt me inderdaad een prima maand. Dan is het vast ook al heel lekker weer en kunnen we lekker achter de kinderwagen buiten wandelen. Lijkt me heerlijk.
Ik zie ineens dat het al bijna 3 uur is ( heb Jewel Quest gespeeld op de computer. Kent iemand dat? De tijd vliegt dan voorbij! ). In ieder geval zou dat het rommelende gevoel in mijn buik ook wel eens kunnen verklaren. En ik maar denken dat dat misschien nog met de curretage te maken kon hebben.
Nou, ik weet niet of ik later vandaag nog tijd heb om even op het forum te kijken, maar anders in ieder geval na mijn vakantie. Hoewel ik vrees dat ik dan de eeste twee dagen nodig heb om te lezen wat er hier allemaal is gebeurd.... Hi hi. Is alleen maar goed, en gezellig!
Groetjes, Miep