Nou Janneke, dat wist ik dus niet wat je allemaal niet mag als je net een miskraam hebt gehad. Klussen hadden we alweer gedaan en ook heb ik donderdag voor het eerst weer een tampon gebruikt. Was zo klaar met het maandverband e.d.....
Donderdagmiddag kreeg ik die krampen, toen wel tp uitgedaan, maar misschien dat het daardoor komt??
Het gaat nu gelukkig wat beter met de krampen, niet meer zo'n last. En het bloeden is nu minder en het is veel lichter van kleur. Hoop dat het einde nu eindelijk in zicht is!!
Drukke werkweek heb je, 40 uur en dan ook nog 2 avonden in de salon. Pff, doe het je niet na! Al is het natuurlijk ook wel een sociaal gebeuren, die salon. Echt heel leuk!!
En je man werkt ook heel wat uurtjes zeg!! Dan zullen jullie elkaar ook niet veel zien....
Sjenientje, fijn dat je er ook weer bent. En gelukkig is het nu achter de rug, lichamelijk dan (grotendeels). Emotionele gebeuren kunnen we nog wel tijdje last van hebben, helaas.
Linda, heb jou ook gemist, druk??? Of ben je soms ook even weg? Hoop je snel weer te 'zien' hier!!