Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey Janneke,

Kheb direct sensitests + zwangerschapstesten besteld!
Ik vloeide idd ook weinig na curettage, maar gebruikte 1e dagen wel gewoon maandverband. Het heeft bij mij wel nog tot 2 weken na curettage geduurd voordat het helemaal op/schoon was.
Ik denk dat je de curettage als 1e dag van menstruatiecycles kunt zien. Ten minste ik was na 4 weken weer 1e keer ongi.

Zit je ook voor voetbal?? Ik zit nog met laptop buiten op terras maar verkas zo naar binnen.

Doei!!
Groetjes Linda

Hello,

Jep, de pc staat (verstopt ;-)) in de woonkamer en zometeen komt mn man thuis met een vriend dus dan verkas ik naar de bank. En af en toe deze pagina refreshen.. ;-))

Heb beetje t idee dat het echt al bijna voorbij is, had na 1 dag al inlegkruisjes in en heb meer t idee dat het afscheiding is. Ach alleen maar fijn als t zo is. Maar vraag me af of je dan al wel mag vrijen....

Ik had vroeger (toen ik 14 was en nog niet aan de pil was...) volgens mij een  cyclus van 21-23 dagen, geen idee hoe het nu is. Ach moet er ook mee ophouden met me druk te maken over die vakantie in februari... eerst dit een plekje geven en dan kijken wanneer we weer gaan klussen, het moet lekker spontaan lopen.

Easy he, die site van sensitest?

Fijne avond & tot laters weer!

Manlief zit te zenuwpezen op de bank.
Idd reuze makkelijk bestellen via internet.
Ik heb ff uitgerekend wanneer ik dan uitgerekend zou zijn als het deze ronde lukt: 23 maart. Hihihi....................... We moeten nog aan de klus..............

Ik zou gewoon gaan vrijen als jij je daar prettig bij voelt!! Tijdens mijn ongi heb ik daar geen behoefte aan.

Ik hoop dat het deze ronde lukt, anders moeten we heel erg gaan klussen in de caravan op de camping. Toch altijd apart. Hihi  

Tot straks!

Grtz Linda

Ja deze wedstrijd is beetje minder, maar goed bijna rust en nog 0-0...
Moet nog even niet aan klussen denken, we zien het wel.
23 maart inderdaad, maar als ik pas over week of 6 ongesteld word dan is dat natuurlijk weer wat later. ach ja!
In de caravan, haha! Ja wel leuk natuurlijk, op vakantie heb je wel emer tijd voor elkaar toch?

Greets

Nog steeds 0-0.   m'n ega is op van de zenuwen.
Klussen in de caravan. Tja.............. de kleine op 2 m. afstand. Onze vrienden in de caravan naast ons. Hmmmmmmmmmmmmm....................... Zou 't wel leuk vinden zwanger op vakantie. Draaf nu wel een beetje door.
Is er duidelijkheid over jullie zomervakantie??
Wij gaan over 4 weekjes!!
Gaan jullie vaker skieen???

toedeledoki
grtz linda

Nu 0-1, ajajaj.....
We gaan elk jaar met de voorjaars(carnavals)vakantie skien, met de family. Errug leuk! Zijn   inmiddels met zn 9en; mn broer en zn gezin, wij 2tjes, mn ouders en mn zusje. En volgend jaar gaan we in principe nog een keer met vrienden, maar dat kan altijd nog verzet worden.
We hebben natuurlijk "net" 16 dagen vertoefd op Aruba en we gaan eind september een weekje naar Marbella. Wil half juli misschien wel weekendje weg samen. En dan een keer naar de eilanden; ben er nog nooit geweest! Iemand nog een aanrader voor wat betreft een hotel / vakantiepark op een van de eilanden?

Terug
Bovenaan