Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey,  Tranen gedroogd?? Hier nog niet................
Wij zijn eind febr een weekje op skivakantie geweest met mijn familie (10 stuks) en met hemelvaart en pinksteren hebben we gecampeerd. Dit was de 1e x met caravan. Voorheen gingen we altijd met de tent.
En in juli/aug lekker 3 weken camperen.
Jullie zijn dus op Aruba geweest! Wauw!!!
Van de Nederlandse eilanden vind ik Terschelling het mooist. Het voelt als buitenland en heeft ook een wat heuvelachtige uitstraling. West is een heel mooi dorpje. Wij huren elk jaar een stacaravan in Formerum tijdens het Oeral festival. Er gaan elke keer andere familieleden heen. Surf maar eens op een www.
Zijn jullie op honeymoon naar Aruba geweest???

Grtz Linda

Hihi, wat zijn jullie fanatiek geweest tijdens het voetbal!! Hier kwaad de tv uit na het voetbal.... Wat een sof nietwaar, hier hadden 'we' toch niet op gerekend dat 'ze' gingen verliezen......
Linda!! Fijn dat je er weer bent, gelukkig alleen maar druk en niet iets gebeurd of zo!!
Oh heerlijk al die vakanties!!
Wij zijn eind januari een weekje op wintersport geweest, eind februari een weekendje weg, afgelopen weekend ook weer en nu is het wachten op augustus. Al rond gekeken voor Amerika, maar prijzig hoor!!
Vorig jaar op honeymoon naar Cuba geweest, dat was echt een geweldige belevenis!!
Vorige jaren meestal met tentje naar Zuid-Frankrijk. Heb ik trouwens ook wel weer eens zin in!! Zal toch een van de laatste jaren zijn dat dat kan, zie me dat nog niet hoogzwanger of met een baby doen.....
Best slim trouwens, 27 uur in 3 dagen werken. Kan ik ook nog overwegen. Zijn we ook niet afhankelijk van (schoon)ouders voor oppas. Die heb ik liever achter de hand in geval van nood en liever niet structureel!!
Ik heb werkelijk geen idee wanneer je begint met tellen mocht je gelijk zwanger raken. Dat is vast ook de hele tijd wat ze bedoelen natuurlijk, van liever eerst weer keer ongi worden .
Vanavond ook lekker wijntje gedronken. Kan nu toch nog niet zwanger zijn. Voorheen was ik al iedere keer tussen ei en ongi braaf, voor het geval dat. Maar ik geloof dat het niet eens zoveel uitmaakt. En ik drink vrij weinig, 1 en soms 2 wijntjes per keer en dan hooguit 1-2 keer per week.
Oh ik hoop van harte dat we snel weer zwanger zijn, maar ik ga er toch maar niet van uit dat het nu gelijk weer raak is. Hoop niet dat mijn cyclus een grote wanboel wordt, zoals je zo vaak hoort!!
Nou meiden, ga maar eens slapen, het is alweer laat zat. Gelukkig morgen uitslapen!!

Jeetje wat balen, maar Nl ligt er verdiend uit.

Oeral festival, is dat leuk? wat is het eigenlijk precies? Geen idee bedenk ik me nu maar heb er hele geitewollensokkenideeen bij, maar zal vast meevallen.
Cuba lijkt me geweldig! Vorig jaar zijn we 3,5 week in Thailand geweest,. ook super. Met kids lijkt me kamperen (stacaravan ofzo) ideaal! Maar Toscane zou ik ook zo weer heengaan. Met of zonder tent.

Nog meer tips over de eilanden van Nederland? Of andere tips voor weekendje weg?

Ja we zijn in april op honemoon naar Aruba geweest. Was goddelijk, helemaal omdat ik 7 jaar geleden daar 10 maanden stage heb gelopen, dus was soort van thuiskomen. Heerlijk! Zou er zo kunnen wonen, tis alleen zooo ver weg!

Ja nu snap ik waarom ze liever hebben dat je 1 ong-heid afwacht, hihi! Maar goed ze meten toch het kindje op om t precies te bepalen dus dan snap ik het niet helemaal....

Linda jij had 23 maart toch je mk? Dat was de dag waarop ik begon met tellen (1e dag laatste menstruatie). Ik dacht de hele tijd al, wat heb ik met die datum...

Ga zo maar eens slapen. Ben gebro-ken! Hele dag geen tukkie gedaan en hele dag bezig geweest. Heb nu ook beetje buikpijn. Bedtijd dus. Nog geen plannen voor morgen, we zien t wel. Lekker samen!

Wat goed Laura dat je zo consequent bent met drank tussen ei en ongi! Mss dat ik dat ook wel doe hoor, als we weer voor t echie gaan!

Slaap lekker ladies!

Hey dames!!!

Oeralfestival heeft idd een ietwat geitenwollensokken imago, maar dat valt reuze mee! Er zijn wel veel alto's, maar dan mn op festival terrein zelf en op de campings. In de hotels/app/stacaravans niet hoor. Het is er altijd reuze gezellig. veel straattheater. Wij kopen eigenlijk nooit kaartjes ergens voor. we fietsen gewoon wat rond. Wel gezelli.

Wij gingen met z'n 2en altijd camperen + stormtent. Vorig jaar was 1e keer met zoonlief. Dit ging prima! Niek lekker de hele dag in z'n rompertje. Maar we wilden toch graag een wat grotere tent en zo zijn we uiteindelijk, heel burgelijk, op een caravan uitgekomen. Nu kunnen we ook wat vaker (in mei bijv) camperen.
We zijn ook een aantal keren met vliegtuig naar vakantiebestemming geweest, maar nooit zover als jullie. Die exotische bestemmingen lijken mij ook wel een keer wat! Wij hebben geen honeymoon gehad dus mssn over een paar jaartjes.

Wij hebben paarden, hond, poes en konijn thuis en hebben daarom altijd oppas nodig. Gelukkig vinden mijn schoonouders dat leuk dus die wonen dan in ons huis.

Fijne zondag dames!!

Grtz Linda

Het Oerolfestival, ben er nog nooit geweest. Behalve op Schier ben ik op ieder eiland 1x geweest. Texel is erg groot, heb je niet echt het idee van een eiland. Mijn ouders zijn verslaaaaafd aan Terschelling, en wij zelf vinden Schier erg leuk. Klein maar fijn!
Wat ook leuk is voor een weekendje weg is naar de kust zoals Marieke, genoeg van die kleine dorpjes zoals Callantsoog, Wijk aan Zee, Noordwijk, etc.
Of de Veluwe of Zuid Limburg (Maastricht/Valkenburg). Keus genoeg dus Janneke!!

Ja zo'n exotische reis is het helemaal wat mij betreft, lekker rondreizen enzo, het is gewoon totaal anders dan hier en dat is gewoon een hele belevenis!!
Wij gingen ook wel met vliegtuig naar een van de Griekse eilanden, zijn verder naar Cyprus, Egypte,  Corsica en Istrië (Kroatië) geweest en met de auto naar Frankrijk en Spanje. En stedenreizen naar Rome, London, Parijs en Berlijn....
Als ik het zo intyp, best veel hihi!!
Een caravan trekt me op dit moment nog niet, maar is natuurlijk vreselijk handig als je eenmaal kinderen hebt. Met die tent van ons kun je geen baby erbij hebben.....veel te klein daarvoor!
We zijn nu erg vrij in ons doen en laten, geen kinderen en geen huisdieren, dus je kunt zo de deur achter je dicht trekken!!

Nou vandaag niet veel gedaan. Beetje klussen in huis, wat huishoudelijke dingen en een middagdutje gedaan. Was erg moe! Blij dat ik morgen nog even vrij ben. Die krampen zijn volgens mij mijn darmen en niet nog van de mk, vanmorgen eindelijk na dagen naar de wc en het is nu een stuk beter. Moet er echt op letten, darmen zijn sowieso al drama bij mij en nu helemaal. Die staalpillen zijn ook niet goed voor je darmen. Dus heb ik nu Roosvicee Laxo én Ferro in huis, Activia, van die gedroogde pruimen en we eten zowel vandaag als gister groene groente voor m'n ijzer!!

Ja ik ben inderdaad behoorlijk consequent met drinken. Nou heb ik er ook niet zo'n moeite mee om het te laten staan, dat scheelt.
In m'n studentijd was dat wel anders. Dan moest er thuis ingedronken worden en vervolgens de piekuren af. Als ik zie wat ik toen binnen kreeg, nou als ik dat nu doe dan ben ik laveloos en de volgende dag ben ik ook niks waard (en dat vind ik nu zonde van de dag). Toen was het zo weer over, maar nu...... Kan ik toch merken dat ik ouder word hihi!!

Wat avontuurlijk Janneke, dat je destijds stage gelopen hebt op Aruba. Nee dat was niks voor mij, ik bleef liever hier!! Vind die vakanties geweldig, maar ben uiteindelijk ook weer blij dat ik weer naar huis ga.

Hello ladies,

Ja was heerlijk die stage! Miste mijn vriend (nu man), familie en vrienden wel maar wel superervaring erbij. Ja wat we tijdens studententijd hebben binnen gekregen, niet echt normaal denk ik nu. Maar goed, hoop lol beleeft en hoort er toch n beetje bij...

Vandaag verdrietige dag. Lekker geslapen tot 10uur, samen gaan sporten (was 4 weken geleden en voelde toch wel weer lekker) en daarna gingen mn hormonen door mn lijf alsof t niks was: ruzie om niks en kwam erop neer dat we allebei nog verdrietig zijn en is toch lastig om dat aan te geven als het voor je gevoel te laat is. Dus: blijven communiceren... Maar ja is voor ons beiden lastig uit te leggen hoe we ons voelen. is continu anders!
Volgende week geven we ons verjaardagsfeestje (zijn op dezelfde dag geboren....) en is beetje dubbel: hebben we er wel of geen zin in? Maar wordt toch wel gezellig en misschien einde van vervelende periode.

Morgen in principe weer aan het werk maar als ik me zo voel blijf ik thuis. Ben nog steeds gesloopt, manlief ook. Apart hoor hoe dat gaat...

Fijne dag nog!

Hey dames,

Het is heel begrijpelijk dat je na een MK verdrietig/labiel etc bent. Jullie moeten toch rouwen en dat is voor iedereen anders.
Ik merkte wel dat Ik er meer/openlijker verdriet om had dan manlief. Hij gaaf ook aan dat hij het mn ook voor mij (fysiek) heel erg vond. Het was nogal wat. Gezien het bloedverlies, enorme pijn etc. was het voor manlief ook best een trauma. Was ook bang om mij te verliezen.
Verder was/is iedereen begripvol en krijg ik ruimte.

Het eten staat op tafel. Doei!

Grtz Linda

Hey,
Ja ik denk dat het voor mannen toch iets anders is. Wij dragen het kindje met ons mee en vanaf het moment dat je met die positieve test in handen staat ben je er mee bezig. Tuurlijk is mijn man ook verdrietig, maar merk dat hij meer over het 'fysieke gedoe' van mij inzit.
Ik heb morgen nog een vrije dag (gelukkig). Opeens is het werken ook even helemaal naar de achtergrond geschoven. Het interesseert me momenteel even niet.... Zal wel weer goed komen neem ik aan....
Manlief heeft morgen ook maar een half dagje. Eerst even lekker samen uitslapen!
Vanavond voor de verandering eens geen voetbal, maar de film op Ned3.
Janneke, je moet wel je tijd nemen hoor! Als het niet goed voelt, blijf je toch nog lekker even thuis. Je hebt nog amper verzuimd, dus voel je niet schuldig!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan