Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey dames,

Het was me het avondje wel!! Rond half negen gaan paardrijden. 10 min later tijdens het steigeren kreeg ik een kopstoot van mijn paard. Voelde meteen dat het niet goed was. Voelde tanden scheef staan. En bloeden. Terug naar de stal, paard afgezadeld en manlief gewaarschuwd. Ik voelde geen pijn. Oppas voor de kleine gebeld, tandarts gebeld en om 9 uur zat ik bij de tandarts. Nog steeds geen pijn????????????????? Mijn voortand is halverwege bijna afgebroken, zenuw lag bloot en lip kapot. De tandarts is 2 uur bezig geweest (onder verdoving) om mijn tand weer te reconstrueren en een wortelkanaalbehandeling uit te voeren. Ze heeft mijn zenuw dood gemaakt en weer opgevuld. Het is een tijdelijke oplossing. Er moet tzt waarschijnlijk een implantaat in. jakkes. De verdoving werkt nu nog perfect. Ik hoop dat het morgen ook meevalt. In overleg met mijn werkgever morgen ff niet aan het werk.
Kga zo maar lekker slapen hoop ik.

Weltrusten!!!
Grtz Linda

Goedemorgen,

Ben vandaag weer ana het werk. Gister lagen we allebei om 20uur in bed, allebei gebroken en als een blok geslapen. Kan wel thuis blijven maar voelde me vanmorgen goed, en het idee om hele dag alleen te zijn vind ik eigenlijk nog erger... En heb hier 4 hele lieve collegaatjes (vriendinnen) die ervan weten, dus dat is ook wel fijn moet ik zeggen. Maakt toch verschil denk ik.

Manlief vindt het inderdaad ook zwaarder voor mij maar gaf gisteren ook wel toe dat hij toch nog erg verdrietig is. En het contrast met de laatste maanden (voorpret huwelijk en wittebroodsweken) is gewoon zo gruwelijk groot!

Staat mooi gedichtje trouwens op het januari-forum, erop gezet door Petratjuh volgens mij. Heb het meteen gecopy-paste in mn digitale dagboek. Ga denk ik een boek maken met dagboek, testen, wat fotootjes (van bijv de kadootjes die we gekregen hebben) en de echo. Denk wel een mooie herinneringen.
Maar eerst ons feestje van as zaterdag... ;-)

Groetjes en fijne dag allemaal, tot later!

Linda lees nu pas (goed) je berichtje! Wat naar.... Jeetje ook dat nog erbij...
Hopelijk werkt de verdoving vandaag nog flink door en anders met ibuprofen je bedje in? Sterkte!

Hoi Janneke,

Gelukkig gaat het redelijk goed met je zo te lezen. En als jij het fijn vindt om te gaan werken/afleiding is dat natuurlijk helemaal prima. Je kunt altijd nog naar huis gaan.
Logisch dat jullie zo moe zijn. Er is veel verdriet/emotie dat verwerkt moet worden.

Ook wij hebben dat gemerkt. Mn. manlief is erg bang geweest voor mij. Hij stond machteloos.

Ik heb vanacht goed geslapen ondanks gebitsproblemen. Ook nu heb ik niet echt pijn. Gelukkig. Zo nu en dan een paracetamolletje voor de pijn, maar dat is preventief. Het valt me tot nu toe erg mee.

Heb je een leuk weekend gehad Marieke???
Sjenientje: hoe ist met jou???
Laura: hoe ist met jou??

Groetjes Linda

Hee bah Linda, wat een verhaal!! Zo heb je zomaar wat.... Moet je nu binnenkort weer naar de tandarts, want dit was een tijdelijke oplossing?? Brr, krijg er helemaal de kriebels van!! Heel veel sterkte ermee en doe rustig aan!!!!

Janneke, alweer aan het werk! Goed van je hoor. Afleiding is inderdaad ook wel lekker, en als je je verder goed voelt, waarom niet.
Ik ga morgen ook weer vol goede moed aan de slag. Moet toch en de lol er in zal ook wel weer eens komen. Het is nu ook  naar de vakantie toe werken, dat scheelt ook.
Besloten om nog geen reis te boeken  en week van te voren te kijken of er een leuke last minute is. Zo niet, wordt het gewoon met de auto en tent naar Frankrijk (ook erg leuk!!). En manlief zit er nu al over in: misschien ben ik tegen die tijd wel weer zwanger en hartstikke moe..... Laten we het hopen!!!!

Marieke, jij komt vandaag weer terug, hoe was je weekendje?? Beetje mooi weer gehad en lekker herinneringen opgehaald??

Hier gaat alles z'n gangetje. Manlief is net naar z'n werk vertrokken, heb dus nu het rijk alleen. Mijn buik is nog steeds wat gevoelig. Denk dat de mk en de darmproblemen z'n sporen achter hebben gelaten.... Maar gaat nu wel weer de goede kant op gelukkig!!
Ja je hebt  gelijk Linda, het verwerken van alle emoties en het lichamelijke gebeuren kosten veel energie, daar zal mijn moeheid wel vandaan komen. Konden we de knop maar omdraaien!!

Het kost inderdaad megaveel energie; maar denk dat we het lekker op ons af moeten laten komen. Tis niet anders helaas..... Doe t in ieder geval 's avonds rustog aan de komende tijd. Scheelt ook veel.

Heb net weekendje Brussel geboekt in een superdeluxe hotel, verjaardagskadootje voor manlief. Dus 12-14 juli  zitten we 3 daagjes in Brussel. Heerlijk! Lekker vooruitzicht moet ik zeggen... lekker eten, wandelen, winkelen en samen zijn.
Gaan ook gewoon klussen hoor, ik ga me er niet meer druk om maken. Moeten 31 juli terug voor controle naar gynaecoloog, dus weet dan ongi of zwanger? ;-)

Jaaaa Marieke; hoe was het in Callantsoog? Lekker genoten? Vast wel....

Laura wanneer gaan jullie op vakantie?

Lekker zo'n weekendje naar Brussel!! Altijd genieten, zo'n weekendje weg en dan in een superdeluxe hotel....ben jaloers !!!!!!!
Wij hebben pas  9 augustus vakantie, dus nog 6 weken te gaan.... Deze week nog en dan begint de zomervakantie hier in het noorden, dus allemaal collega's die dan met vakantie gaan. Vaak wel een rustige tijd dan op het werk.
Gaan jullie ook nog op zomervakantie?? Ik heb er nu al zin in!! Tegen die tijd weet ik vast ook wel, ongi of zwanger . Ja we moeten allemaal geduld hebben.....

Hello,
Ja heerlijk naar Brussel! En dan nog even volhouden, eind september weekje naar Zuid-Spanje. Doen we elk jaar want mijn ouders zitten er dan 2 maanden.  Heerlijk zon, zee, strand, lezen en lekker eten en drinken. Hopelijk met een buikje....
Verlies elke dag maar miniscuul drupje bloed, tis meer roze afscheiding. Tot dat afgelopen is mag er zeker niet geklust worden?? Of wel?
Voor de lastige stoelgang heb ik nog een tip: stoelgang-thee van AH. Werkt goed bij mij...
Laura das dan inderdaad best mogelijk dat je tijdens de vakantie weer zwanger bent... Spannend hoor! Als ik nu met de auto op vakantie zou gaan, zou t (weer) Toscane worden. Heerlijk!

Greetzzzz!

Terug
Bovenaan