Hi forum-vriendinnetjes! ;-)
Daar ben ik weer. Gesprek gehad met de arts assistent en toch nog even een echo, even dubbel check. Was niet 8 weken en 0 dagen / 1,6 cm maar blijkbaar 8 weken en 5 dagen / 2,1 cm. Apart!!!! Kon ze niet echt verklaren... Nou schiet mij maar lek, ik ook niet! Lag misschien aan het inzoomen volgens de arts assistent. Tja vind ik vreemd maar het zal wel. Nu weet ik ongeveer wanneer het gestopt is met leven en dat weekend was ik gebroken en intens verdrietig.. Niemand weet het zeker natuurlijk maar ik kan denk ik redelijk op mijn eigen gevoel afgaan.
De curretage staat gepland op as woensdag. Ik hoor maandag hoe laat ik er moet zijn. Ben heel benieuwd, stiekem hoop ik onwijs dat het voor die tijd toch nog spontaan komt!
Het gaat op zich wel met me. Echt ups en downs. Merk wel dat ik het liefste met mn man ben en verder heb ik weinig behoefte aan anderen. Herkennen jullie dat?
Manlief staat nu lekker te koken en vanavond kijken we saampjes voetbal. Wil t weekend wel iets leuks gaan doen, niet alleen amar thuis zitten! Inlegkruisjes, maandverband en extra ondergoed mee dan maar!
Laura, geniet van de wind, zon en even samen weg zijn!
Trouwens, als we meteen na miskraam / curretage gaan klussen dan zijn we medio maart uitgerekend. Twijfel beetje want we gaan eind februari EN eind maart skien. Dan zouden beide vakanties in t water vallen. een is met de familie dus dat zou ik vreselijk vinden, geen idee als je op skivakantie mag als je nog een week of 3/4 moet? Afin, mn man vond het geen isssue, onze droom is en blijft toch papa en mama worden, wat er ook gepland staat!
Fijn weekend!
groetjes Janneke