Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hi,

Laura, geeft niks hoor, Janneke of Jannie. t Maakt ook niet uit eigelijk! ;-)
Heerlijk een weekendje weg Lekker naar zee ofzo? Ja ik wil ook weg hier! Maar eerst even kijken hoe het allemaal loopt.
Ik laat vanmiddag uiteraard even iets weten. Tis idd dubbel, ben er echt klaar voor en mee dat het nog in me zit en er niks nada noppes gebeurt!

groetjes!

Hoi Jann(i)e(ke)

Doen ze vanmiddag ook nog een echo? Misschien kunnen ze dan zien of de miskraam al spontaan in gang is gezet?? Veel sterkte in ieder geval vanmiddag!!

We gaan naar een van de eilanden. Ja echt zin in!

Ik kijk vanmiddag nog wel even hoe het gegaan is. Mijn ouders komen over een uurtje langs, wel even gezellig en weer wat afleiding.

Hoi hoi!!!!

Janneke ik zit nu aan je te denken!!! Ja zal al wel in t ziekenhuis zijn!!
Spannend hoor!!!!!! Stuur je nu wat positieve energie!!!!!
Geeft toch niets die huilbuien!!! t moet er gewoon uit, heb ik ook genoeg van gehad hoor!!!! t is ook niet niks en je wet ook dat je het nog niet kwijt bent.....
Hoop dat je duidelijkeheid krijgt in het ziekenhuis!!!!
En vervelend die dromen!!!!! Hoop dat je daar snel geen last meer van hebt...

Laura, ja veeel groeter dank ik had verwacht!!!! Vond dat je ook goed kon zien dat dat het vruchtje/vruchtzakje is geweest!!! Zag er raar uit!!
Maar voelde wel als opluchting!!!
En inderdaad nee dan zijn die krampen niet zo gek alleen voor mij niet helemaal verwacht omdat de gyn niet heel veel meer verwachte!! nou poeh, was groot zat wat er uit komt, maar wel blij, nu zit ik niet te denken is het er echt wel uit!!
Je gaat lekker een miniweekendje weg las ik heerlijk!!!! Wij hebben ook nog even aan gedacht om naar vlieland te gaan dit weekend, maar zo fit voe ik me nog niet, ben blij dat ik weer gewoon kan lopen dor huis vandaag, dat ging gister niet lukken....
maar had er best zin in gehad, even lekker weg met z'n tweeen. Misschien doen we het volgend weekend wel....

Laura veel plezier met je ouders!! idd lekker even afleiding
En Janneke ik ben benieuwd hoe t gegan is!!!

Nou ben dus nog niet top, ( ook nog grieperig) maar veel beter als gister!!

We haddne hier natuurlijk liever niet gezeten, maar wilde toch even zeggen dat ik het met jullie   gezeliig vind en t is fijn om er over te kunnen kletsen en elkaar steunen!! dankzij jullie wist ik bijvoorbeeld dat die krampen niet abnormaal waren....

Meiden tot laters!!!!

Je hebt helemaal gelijk Marieke, we hadden hier liever niet gezeten, maar ik vind het ook erg prettig om steun aan jullie te hebben!! En dat je lekker je hart kunt luchten hier, ook erg fijn!!

Janneke, erg benieuwd hoe het ging, ben je alweer thuis???

hihi ik zie dat ik niet de enige ben die nieuwschierig is hoe het met je gaat janneke!!!

laura was het gezellie met je ouders??? Lekker ff wat afleiding!!
Hen inderdaad ook nog ff gekeken of t januariforum!!! inderdaad echt veel mieden waarbij de echo niet goed is!!!
Kom straks wel weer ff kijken!!

Hi forum-vriendinnetjes! ;-)

Daar ben ik weer. Gesprek gehad met de arts assistent en toch nog even een echo, even dubbel check. Was niet 8 weken en 0 dagen / 1,6 cm maar blijkbaar 8 weken en 5 dagen / 2,1 cm. Apart!!!! Kon ze niet echt verklaren... Nou schiet mij maar lek, ik ook niet! Lag misschien aan het inzoomen volgens de arts assistent. Tja vind ik vreemd maar het zal wel. Nu weet ik ongeveer wanneer het gestopt is met leven en dat weekend was ik gebroken en intens verdrietig.. Niemand weet het zeker natuurlijk maar ik kan denk ik redelijk op mijn eigen gevoel afgaan.

De curretage staat gepland op as woensdag. Ik hoor maandag hoe laat ik er moet zijn. Ben heel benieuwd, stiekem hoop ik onwijs dat het voor die tijd toch nog spontaan komt!

Het gaat op zich wel met me. Echt ups en downs. Merk wel dat ik het liefste met mn man ben en verder heb ik weinig behoefte aan anderen. Herkennen jullie dat?

Manlief staat nu lekker te koken en vanavond kijken we saampjes voetbal. Wil t weekend wel iets leuks gaan doen, niet alleen amar thuis zitten! Inlegkruisjes, maandverband en extra ondergoed mee dan maar!

Laura, geniet van de wind, zon en even samen weg zijn!

Trouwens, als we meteen na miskraam / curretage gaan klussen dan zijn we medio maart uitgerekend. Twijfel beetje want we gaan eind februari EN eind maart skien. Dan zouden beide vakanties in t water vallen. een is met de familie dus dat zou ik vreselijk vinden, geen idee als je op skivakantie mag als je nog een week of 3/4 moet? Afin, mn man vond het geen isssue, onze droom is en blijft toch papa en mama worden, wat er ook gepland staat!

Fijn weekend!

groetjes Janneke

Hee Janneke!!!
Je man heeft helemaal gelijk, die wintersport is geen issue hoor!! Zo kun je altijd wel iets bedenken waarom je niet precies dan en dan zwanger moet worden!!
Maarre.....wintersport is niet goed als je zwanger bent. Omdat je op grote hoogte zit en daar minder zuurstof is. Dit is niet goed voor het ongeboren kindje.

Blij iets van je te lezen hoor. Vaag inderdaad dat je nu bijna een week verder zou zijn. Kan inderdaad van het inzoomen komen. Las op ander forum dat een paar mm verschil al een week kan uitmaken en dat het dus wel precies komt.
Maar ze wisten wel zeker dat het niet meer leefde???

Volgende week woensdag dus.....spannend. Heb je nog 5 dagen te gaan en wie weet komt het dan toch nog spontaan. Maandverband is dan geen overbodige luxe haha. Ik geloof dat ik er bijna een pak van die extra dikke voor de nacht heb doorgejast en dan nog de tijd die ik op de wc heb doorgebracht.....
Zo raar, normaal gebruik ik altijd tampons als ik ongi ben, maar nu durf ik dat even niet!!

Ja ik herken het wel, ben ook het liefst met mijn man of alleen, niet veel behoefte aan andere mensen. Met mijn ouders was wel gezellig trouwens.

Gaan jullie vanavond nog voetbal kijken???

Hi,

Hoorde ook dat je tijdens / na de miskraam / curretage ook geen tampons mag gebruiken trouwens. Ach ja hopelijk nu even en dan heeeeeeeeeeeel lang niet meer! Ik haaaaaaaaaaaaaaaaat maandverband, maar goed.

Ze heeft wel goed gekeken maar er was echt geen hartje dat klopte, dus het is echt niet meer in  leven! Gek hoor, je hoopt dan toch even op n wonder...

Ook zoiets: toen ik de echo-foto bekeek en zei "goh, toch nog 2,1 cm", zei de aa: "tja, is net niks, he...". Nou dat vond ik wel een aparte opmerking, voor mij is het mn kindje van maar liefst (nou ja..) 2.1 cm en voor haar is het net niks... En tijdens het bellen met de planning had ze het steeds over een abortus en "het kan toch nog wel even ergens tussendoor". Tja, een jonkie! Snap het wel hoor, maar die arts van donderdag met de eerste echo was toch ff wat tactischer en een stuk liever!

Gaan zo voetbal kijken inderdaad, wel ff lekker die afleiding. En dan bedenken wat we morgen overdag  gaan doen. Iemand nog tips?

Uit welke provincie komen jullie trouwens?

groetjes Janneke

Terug
Bovenaan