Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Ik kan ook geen 4 uurtjes weg en tis alweer vol.. Haha grapje, leuk! Lijk wel verslaafd aan dit forum, haha! Kom thuis en hup: pc aan!

Net 3uur in de stad gebanjerd en onwijs geslaagd! Heerlijk alleen shoppen. Feeling good! Geven zaterdag feestje en nu nog meer zin in. Nieuw jurkje, legging, bolero'tje gekocht, helemaal wat ik wilde. Lingerie erbij, make-up, nieuwe armband..... En nog een kadootje voor manlief. Hij vindt dat ik teveel voor m koop, heb al gezegd: geniet er maar van, over tijdje kom je weer op de 2e plaats en shop ik voor iemand anders!  Linda, geloof je gelijk dat dat zoooo aantrekkelijk is!

Idd dapper Marijke, dat maandje wachten. Voor  een evt nieuwe  telling van zwangerschap (en mn skivakantie haha) is een maandje wachten "verstandiger" (maar ja wat is wijsheid?) is het wachten geen slecht idee maar het idee alleen al dat ik een kansje (die extra hoog is...) laat liggen, makes me crazy! En zelfde geldt voor mn man, die kan niet wachten!

Ben ook gesloopt nu. Mn man komt pas over uurtje thuis en dan nog ff kletsen, hopelijk ben ik dan niet over mn slaap heen.
Ek is zondag afgelopen, dan ook een nare periode heb ik t idee. Hele EK heeft die miskraam parten gespeeld, apart.

Jaaaa bijna weekend, nog 1 dagje werken! Morgenavond rustig aan doen, ben alleen thuis. Zaterdag boodschappen doen voor feessie en lekker naar de kapper. Zin in! Zondag samen jarig, lekker uit eten 's avonds en borreltje drinken!

Dames, fijne avond voor zover nog mogelijk en tot snel maar weer....

goedemorgen dames,
Ben ik de eerste vanmorgen? De jongste zit lekker op de bank Nick Jr te kijken en mijn man is de oudste naar school brengen dus ik snel even voor de pc kijken of er nog nieuws is! Vanmorgen zei mijn man opeens 'zullen we toch maar gelijk weer proberen?' nou dat vind ik ook best hoor. Hij is er dus toch wel mee bezig al praat hij er niet vaak over. Een paar dagen terug zei hij nog dat hij het best vind als het bij de twee meiden blijft, maar dat was meer om de druk van mij af te halen denk ik.

Linda en Janneke, houden jullie ook zo van shoppen? Ik kan ook wel een winkel vol meisjeskleding beginnen, ook alles op maat gesorteert in kratten! En voor mezelf kocht ik toen ik nog werkte ook elke week wel iets nieuws maar dat doe ik tegenwoordig minder, ik vind het leuker om de meiden leuk aan te kleden. Nu de zwangerschapskleding weer opgeborgen is heb ik ook weer meer keus aan kleding in mijn kast!

Goed, ik ga de ontbijtbende maar eens aanpakken!

Marijke

Hoi hoi

Laura: We kunnen er goed over praten met elkaar en vrienden.. dus dat scheelt denk ik ook wel een hoop..
Ik zit nu in de ziektewet..ga pas 10 juli weer werken als het gaat..dus ik doe nou lekker rustig aan..wij zitten nu ook niet echt hele dagen thuis...dat is ook niks hoor..dan ga je ook de hele tijd denken enzo..

Liefs Angel

Haaai,

Ja hoor ik vind shoppen heerlijk! Vooral als ik alleen ga, voel dan al aan mn water dat het gaat lukken die dag! haha! Nu nog voor mezelf en neem af en toe iets mee voor mn man maar kan me er erg lekker door voelen. Prima dus! Kan me voorstellen dat het voor je kids (helemaal meiden) nog leuker is!

Marijke wat leuk dat jullie t ook weer gaan proberen! Toch fijn als je er allebei hetzelfde over denkt. Heb echt weer energie voor 10 en ook wij zijn weer begonnen met klussen. Was bang dat ik zou gaan huilen achteraf maar was niet t geval, wel blij dat startsein is gegeven! Hihi...

Marijke wat heerlijk dat je thuis bent met de meiden!!! Je hoort soms zulke negatieve reacties als vrouwen stoppen met werken. Heb vaak t idee dat dat uit jaloezie is. Vind werken leuk en wil t voorlopig blijven doen (en met gezin  wil ik mn schoonheidssalon verder uitbreiden), maar het lijkt me een heerlijke luxe dat je er voor je kids kunt zijn!

Ik ga weer wat werk verzetten hier en hopen dat het morgenavond niet regent EN dat het niet te koud is om buiten te staan... ;-)

Adiossss!

Hi Angel,

Ik heb een curettage gehad en na 8 dagen weer geklust. Denk dat je na een curettage eerder klaar bent met vloeien en dus eerder mag klussen. Maar tis waar je jezelf prettig bij voelt natuurlijk.

Greets!

Hallo dames,
Nou hier is de stress volop toegeslagen!
Zat vanmiddag in de trein op weg naar huis. Ineens voelde ik iets lopen en het hield niet meer op.... Dus ik maar naar de wc (in de trein, hellup!!) en oh my god, het stroomde er weer uit met allemaal stolsels (en het was natuurlijk al  doorgestroomd in mijn lichte broek .
Had gelukkig maandverbandje bij me,  maar hielp  weinig, daarvoor was het een te groot bloedbad!!!
Gelukkig had ik een jas meegenomen en die maar om mijn middel gebonden zodat niemand mijn broek zag (ja errug, schaamde me dood!!!).
Vervolgens moest ik nog met de bus en toen nog een eind naar huis lopen, nou kon het niet tegen houden, voelde het gewoon gaan en ik wou zooooo graag thuis zijn.....
Nou vreselijk, thuis gelijk onder de douche en het ging maar door!!!
Dus ik heb net de vk weer gebeld dat ik het niet meer weet. Ze gaat een afspraak maken bij gyn in ziekenhuis en daar kan ik w.s. morgenochtend terecht. Ik hoop het want ik word gek!!!!
Gelukkig is het bloeden nu weer een heel stuk afgenomen en is een maandverbandje weer voldoende, maar het maakt me vreselijk onrustig. Hoe kan het dat de echo op 16 juni dan uitwees dat ik schoon was??!!!

Angel, ik had een spontane miskraam en was na 5 dagen weer aan de klus. Wist trouwens niet eens dat het niet mocht zolang ik bloedde, en het bloeden was toen ook niet meer veel, inlegkruisjes werk. Dus was er toen wel weer aan toe haha!!

Terug
Bovenaan