Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey ladies,

Goedemorgen! Nog snel ff berichtje voor ik naar mijn werk ga.
Nog geen ongi.................

Slechte nacht gehad. Zoonlief gillend wakker om 4 uur. Hij heeft bij ons in bed geslapen tot 5.30 en daarna was het gebeurd. Vlgens mij heeft ie buiklpijn. Gisteren geen ontlasting gehad............grgrgrgrgr.......................

Werk ze!!
Grtz Linda

Goedemorgen Linda,
De dag des oordeels......maar nu nog niks dus! Spannend hoor. Heb je tekenen die er op wijzen ongi of zwanger?
Balen dat zoonlief jullie uit de slaap heeft gehouden, vermoeiend!!
Werk ze!
Gr. Laura

@Linda: Blijft spannend. Maar de NOD zou natuurlijk ook vrijdag kunnen zijn, gezien de steken in de buik en de 2 streepjes op de ovutest 4 dagen later dan verwacht. Hoe dan ook, ik hoop zo dat de test heel snel positief is.
Wanneer wil je weer testen?
Dat wil zeggen, wanneer ben je weer van plan om te testen (waarschijnlijk WIL je elk kwartier wel testen, maar dat wordt een beetje duur, zelfs met testen van sensitest).
Linda, heb jij eigenlijk ook een curettage gehad? En zo ja, hoe lang duurde het bij jou de eerste cyclus voordat je weer ongi was? (Of anders, hoe lang na de miskraam dat was).

@Janneke: Later vandaag geloof ik ook weer terug uit Brussel. Hoe is het geweest? Hopelijk heb je een fijn ontspannen weekend gehad en heb je in ieder geval een paar dagen je gedachten kunnen verzetten.

Ik bel straks zelf de gyn even op. Hij heeft vrijdag naar ons vaste nummer gebeld, i.p.v. naar mijn mobiele. Dus heb ik hem niet meer gesproken. Toch maar even bellen dus.

Nou, de mailtjes in mijn inbox van het werk beginnen nu binnen te stromen, dus ik ga aan de slag.
Tot later.

Hoi allemaal!

Wat een spannende tijd met die NODs! Ik ben er nu ook erg mee bezig, elke dag geen ongi geeft weer hoop. Ik mag zaterdag pas testen, dus dat duurt helaas nog even. Zaterdag was ik aan het winkelen en ik voelde dat ik ongesteld werd. Dus ik met lood in mijn schoenen naar het openbaar toilet, maar dus niets! Was ik zo opgelucht! Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus. De langste cyclus ooit was 33 dagen dus ik wacht tot dag 33 om te testen. Dat zou 13 dagen na ovulatie zijn volgens fertilityfriend.

@Janneke: was het leuk in Brussel?

@Linda: ga je vandaag weer testen?

Prettige dag iedereen!
Marijke

Hoi Marijke,
Voor jou wordt het inderdaad ook spannend deze week. Zaterdag testen dus. Heb je er moeite mee om tot dan te wachten?
Dat is het enige waar ik tot nu toe geen moeite mee heb. Ik heb niet de neiging om eerder een test te doen dan de datum die ik in eerste instantie in mijn hoofd heb. Ik weet van die vriendin van mij die ook probeert zwanger te raken dat zij  echt al ongelofelijk veel testen heeft gebruikt. Ik eigenlijk pas 2. De eerste was positief. En de tweede was negatief, maar dat moest ook.

Ik zie dat het de komende week sowieso druk wordt. Bijna iedereen heeft de komende week  haar eisprong of haar NOD. Tenminste, dat verwachten we. Spannende tijden!

Ik heb net naar de gyn gebeld, maar ik kom er niet doorheen. Kennelijk een drukke tijd. Dadelijk nog maar weer eens proberen.

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni
22 juni
5 juli
1e
?

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus

Goeiemorgen weer!!!!

Inderdaad het weekend is alweer voorbij!!!! nou mag ik niet klagen want ben nog vrij tot woensdag, maar ja in t weekend ben je saampjes vrij en nu is manlief weer aan t werk, dus toch anders!! maar wel blij dat het mooi weer is.... kan ik straks even lekker van gaan genieten..
manlief moet altijd om 5.30 beginnen laura haha mij ook te vroeg hoor!!!

Miep snap je helemaal hoor met de klussen zelf doen!! hihi zo ben ik zelf ook!!!!
Was ook niet zo serieus bedoeld hoor!! Nou je mag deze week dus een keertje extra uitslapen ook lekker!!
Was handig als we onzelf konden uitlezen aan de pc maar helaas!!

Patricia wel enog idee wanneer je je nod kan verwachten of ook helemaal niet!!! goed dat je even lekker voor jezelf hebt gezorgd!! Altijd goed!! Al kan ik me heel goed voorstellen dat je er even geen zin in hebt zoms...
hihi geen sporter zijn, dat herken ik ook!! heb je een leuke bbq gehad??? Je zus niet tveeel geklaagt??? Misschien zit er nog een weekendje weg voor jullie in?? hebben wij na de mk ook gedaan was erg lekker...

Linda geen ongi dus nog.... spannend!!! Maar je nod kan dus ook vrijdag zijn??? spannend... afwachten dus....

laura ja jammer he dat het wekend zo snel gaat!!

Janneke, jouw weekendje zit er ook weer bijna op... jammer hoor!!! Maar jullie hebben er vast lekker van genoten, dat is ook wel heel belangrijk!!

wij hebben ook lekker weekend ehad. Het weer had beter geking gister, maar gewoon wat warmere kleren aan gedaan en dan help het algauw. Ik had heel enthousiast een jurkje met een legging aangedaan, het was smorgens tenslotte mooi weer, maar was blij met de spijkerbroeke en trui die ik had meegenomen...
lekker bij de potkachel!! was heerlijk, en gezellig.
vandaag is de laatste dag dat mn schoonvader in ommen is, had hier een weekendje geboekt in een hotel, dus alle dagen wel wat leuks gedaan.... vanmiddag gaan we nog even samen een leuke wandeling maken, even lekker genieten in de bossen...
Eten we hier nog met zn drieen vanaaf en dan gaat ie weer naar huis....

Meiden tot laters!!!!
Greeetzzzz Marieke

marijke spannend!!!! zaterdag nod!!!! haha wat zeg ik eigenlijk ik ook!!!!
nou ja ik denk dat ik de eerste week na mn nod echt nog niet ga testen als ik niet ongi wordt....
gestress he denk je dat je ongi wordt en dan nee toch niet.... spannend!!!!!
Ik duim met je mee.....jij gaat er zaterdag wel een test tegenaan gooien als je niet ongi wordt.. spannend!!

hoi meiden,

Linda, vervelend he dat wachten. Ging de tijd dan maar wat sneller!
Dat HCG is inderdaad een gek hormoon. Mijn zus had 1,5 week na haar NOD geloof ik pas een positieve test, terwijl een vriendin 3 dagen voor haar NOD al een positieve test in handen had. Jij bent wel de enige die nu redelijk zeker weet wanneer je NOD is, omdat het al je 4e poging na je MK is. Dat is natuurlijk wel prettig, al is het jammer dat het alweer 4 rondes moet duren.

Miep, wat zou dat onpersoonlijk zijn he, als ze ons als een apparaatje af konden lezen, maar ook zo heerlijk. Af en toe zou dat gewoon moeten kunnen vind ik. Vooral als je zwanger probeert te raken na een miskraam....
Haha en dan het altijd bezig zijn met zwanger willen raken, tot je er van jezelf echt mee bezig mag zijn. Zou dat zelfbescherming zijn? Dat je vergeet eraan te denken als het eigenlijk 'moet'?

Janneke, heb je het leuk gehad?

Marijke, jij ook al een spannende week voor de boeg. Ik zie wel dat je nu 4 weken na je MK zit, heb je dat om een bepaalde reden gedaan, omdat ze toch zeggen dat het 4-6 weken duurt voordat je cyclus weer werkt (en volgens mij zelfs langer kan duren)?

Vliegirl, ik heb ook zo'n vent die vroeg op moet. Zo'n twee keer per week zelfs al om kwart over 3, omdat hij dan rond 4 uur moet beginnen. Leuk dat werk op de veiling. De andere dagen is het meestal om 5.30 uur beginnen. Ik incasseer meestal wat bewust de ochtendzoen en draai me dan weer lekker om. Vaak ben ik al weer vertrokken voordat hij de voordeur achter zich dicht trekt.

Ik dacht dat het de goede kant op ging met mijn bloeding. Maar gisteravond was het ineens wel heftig. Verloor ik binnen korte tijd best behoorlijke stolsels en werd mijn bloed ook weer roder. Daarbij best wat last van mijn buik (maar dat waren voor een deel zeker mijn darmen, omdat ik veel lucht verloor) en mijn rug.
Vanmorgen maar even naar het ziekenhuis gebeld, omdat ik het dan toch eng vind. Maar het schijnt te komen, omdat ik dan toch weer wat actiever geworden ben. NOu volgens mij was ik gister niet actiever dan zaterdag, maar het zal wel. Beetje rustig aan nog maar. Ook al is dat lastig zat, want ik wil/moet nog zoveel doen, strijken, stoffen, boodschappen en er stond nog meer op mijn lijstje. Heb mijn moeder al gestrikt voor het zemen van de ramen en het dweilen, daar begin ik nog niet aan.......
Ik heb niet echt een idee van mijn NOD Vliegirl. Na de opgewekte bevalling van Bas* duurde het 6 weken, dus dat houd ik nu ook maar aan.
Onze bbq was wel gezellig, in het begin nog wel wat wolken, die het fris maakten, maar die werden steeds minder. We hebben lekker buiten gezeten, in t-shirt met korte broek.
Mijn neefje (10 mnd) heeft voornamelijk op de grond gespeeld. Het klagen viel daarom wel mee, maar dan wil hij dat pakken, dan dat, dan gaat hij aan dat wankele krukje staan, dan daar. En dat zorgt toch wel voor zuchten hoor. Ook als hij het zat is en er daadwerkelijk iets met hem gedaan moet worden....

Voor alle andere meiden in spanning, succes deze week,
en werkse,

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni