hoi meiden,
Linda, vervelend he dat wachten. Ging de tijd dan maar wat sneller!
Dat HCG is inderdaad een gek hormoon. Mijn zus had 1,5 week na haar NOD geloof ik pas een positieve test, terwijl een vriendin 3 dagen voor haar NOD al een positieve test in handen had. Jij bent wel de enige die nu redelijk zeker weet wanneer je NOD is, omdat het al je 4e poging na je MK is. Dat is natuurlijk wel prettig, al is het jammer dat het alweer 4 rondes moet duren.
Miep, wat zou dat onpersoonlijk zijn he, als ze ons als een apparaatje af konden lezen, maar ook zo heerlijk. Af en toe zou dat gewoon moeten kunnen vind ik. Vooral als je zwanger probeert te raken na een miskraam....
Haha en dan het altijd bezig zijn met zwanger willen raken, tot je er van jezelf echt mee bezig mag zijn. Zou dat zelfbescherming zijn? Dat je vergeet eraan te denken als het eigenlijk 'moet'?
Janneke, heb je het leuk gehad?
Marijke, jij ook al een spannende week voor de boeg. Ik zie wel dat je nu 4 weken na je MK zit, heb je dat om een bepaalde reden gedaan, omdat ze toch zeggen dat het 4-6 weken duurt voordat je cyclus weer werkt (en volgens mij zelfs langer kan duren)?
Vliegirl, ik heb ook zo'n vent die vroeg op moet. Zo'n twee keer per week zelfs al om kwart over 3, omdat hij dan rond 4 uur moet beginnen. Leuk dat werk op de veiling. De andere dagen is het meestal om 5.30 uur beginnen. Ik incasseer meestal wat bewust de ochtendzoen en draai me dan weer lekker om. Vaak ben ik al weer vertrokken voordat hij de voordeur achter zich dicht trekt.
Ik dacht dat het de goede kant op ging met mijn bloeding. Maar gisteravond was het ineens wel heftig. Verloor ik binnen korte tijd best behoorlijke stolsels en werd mijn bloed ook weer roder. Daarbij best wat last van mijn buik (maar dat waren voor een deel zeker mijn darmen, omdat ik veel lucht verloor) en mijn rug.
Vanmorgen maar even naar het ziekenhuis gebeld, omdat ik het dan toch eng vind. Maar het schijnt te komen, omdat ik dan toch weer wat actiever geworden ben. NOu volgens mij was ik gister niet actiever dan zaterdag, maar het zal wel. Beetje rustig aan nog maar. Ook al is dat lastig zat, want ik wil/moet nog zoveel doen, strijken, stoffen, boodschappen en er stond nog meer op mijn lijstje. Heb mijn moeder al gestrikt voor het zemen van de ramen en het dweilen, daar begin ik nog niet aan.......
Ik heb niet echt een idee van mijn NOD Vliegirl. Na de opgewekte bevalling van Bas* duurde het 6 weken, dus dat houd ik nu ook maar aan.
Onze bbq was wel gezellig, in het begin nog wel wat wolken, die het fris maakten, maar die werden steeds minder. We hebben lekker buiten gezeten, in t-shirt met korte broek.
Mijn neefje (10 mnd) heeft voornamelijk op de grond gespeeld. Het klagen viel daarom wel mee, maar dan wil hij dat pakken, dan dat, dan gaat hij aan dat wankele krukje staan, dan daar. En dat zorgt toch wel voor zuchten hoor. Ook als hij het zat is en er daadwerkelijk iets met hem gedaan moet worden....
Voor alle andere meiden in spanning, succes deze week,
en werkse,
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Joanna
1 juni