@Linda: De plannen voor vandaag waren klussen en klussen. Hihi. Het leuke klussen zit er al weer op. Het minder leuke klussen nog niet. Dat gaat vandaag ook niet meer lukken om dat allemaal af te krijgen.
Mochten we tijd hebben, dan gaan we straks nog even samen naar de bossen, lekker wandelen. Het is droog en de zon schijnt af en toe, dus dat is wel lekker.
@Marieke: Zondags kan ik normaal gesproken sowieso uitslapen, dus dit is natuurlijk niet de dag die ik heb uitgekozen waarop mijn mannetje eerder moet opstaan dan ik. Dat komt later deze week een keer.
En om hem nu te vragen om de klusjes ook te doen, dat zou niet helemaal eerlijk zijn. Hij heeft het hele huis verbouwd en is nu nog bezig met allerlei klusjes daarvoor. Vandaag werkt hij (bijna) de hele dag aan de veranda. Als ik hem nu ook nog de andere klusjes laat doen, dan zie ik hem de hele dag niet. Dus doe ik de was enzo terwijl hij buiten aan het klussen is. Dan hebben straks tenmiste ook nog even tijd voor elkaar.
Goh, verjaardagsfeestjes en bbq-en. Dat is ook wel fijn. Hoewel ik moet zeggen dat ik vandaag meer zin heb om thuis te blijven, lekker met z'n tweetjes.
Linda: Begrijp ik nu dat jij ovulatietesten hebt gedaan en dus ook echt zeker weet dat morgen je NOD is? Dat maakt het extra spannend. Ben zo benieuwd.
Nou, de (late) lunch is bijna klaar, dus we gaan eerst maar even eten.