Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Oh ja, gister ook de stoelgangthee gevonden bij de AH. Maar zag dat er venkel in zit en als ik iets vies vind.... Heb em daarom maar mooi laten staan. Momenteel gaat het best goed met de darmen!
Zit me trouwens net te bedenken dat ik vaak last heb van m'n darmen rond m'n ongi. Die zal er dan nog wel niet aan zitten te komen....

Kon me niet meer inhouden, heb ook zw-testen besteld bij Sensitest. Tis vandaag zondag dus zullen er morgen nog wel niet zijn, maar dat maakt niks uit. Heb ik ze maar alvast in huis hihi!!

Goeiemorgen!!!!

Daar zijn we weer na weer laat in bed!!! haha ben echt 30+ volgens mij kan er niet meer zo goed tegen. hihi... vrijdag was het na 2en gister 1 uur en nu pfffff....... wel vroeg opgestaan vanmorgen, want vanaaf willen we er weer vroeg in want morgen gaat om 4.45 de wekker voor manlief weer...... gaap das nog ver weg!! hihi!!!

linda en en en ?? nog niets???? hihi net als Laura zei wie weet als het vandaag niet komt!!!...

Laura, ik denk dat ik die thee ook niet zou lussen, ik eet elke dag ontbijtkoek helpt mij ook goed!!!!
Je schreef dat je altijd rond je ongi last hebt van je darmen, ik ook. Pas en keer ergens gelezen hoe dat komt, vanaf je eisprong maakt je lichaam altijd een hormoon aan wat nodig is voor de innesteling, maar dat hormoon legt ook je darmen plat, haha nou dat blijkt!! Ik heb er eens een paar maanden op gelet en inderdaad alstijd vanaf mn ei tot aan de ongi last van moeilijke stoelgang...

jullie nog leuke plannen voor vandaag???
Wij gaan met mn schoonva naar mn ouders, die gaat daar dan op visite en wij gaan door naar mn broertje en aan het eind van d emiddag gaan we bbqen bij mn ouders, wel weer gezellie dus!!!!

tot vanaaf of morgen dus!!!!
Marieke

Bij Laura en Linda is het dus allebei spannend. Laura testen besteld. Wanneer wil je testen, Laura? Ik meen me te herinneren dat innestellingsbloed meestal ongeveer 1 week voor de NOD zou zijn.
Ik zit nog vol spanning op m'n eisprong te wachten. Volgens het schema zou dat ook pas ongeveer 17 juli zijn, maar toch. In ieder geval wordt het niet eerder dan maandag (= morgen). Zoals jullie je misschien herinneren heb ik een weddenschap met m'n man gehouden over wanneer de eisprong zou zijn. Hij zei zaterdag (gisteren), ik zei maandag (morgen). Degene die er het dichtste bij zat, zou een dag extra niet als eerste op hoeven te staan. Nou, die weddenschap heb ik dus gewonnen.
Ik had eerlijk gezegd liever gehad dat mijn man 'm had gewonnen en we nu dus op de NOD zouden kunnen wachten. Maar goed, niet ongeduldig zijn, dat komt vanzelf.

Nou, ik ga de was doen. En stofzuigen. En meer van dat soort dingen. Zucht.

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni
22 juni
5 juli
1e
?

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
?

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus

Hey ladies,

Nog nix!! Ook nog geen ongi tekenen. Maar ja dat kan natuurlijk zo komen. Borsten zijn ook nog steeds gevoelig en ik voel me funny.
Ik zit mezelf alweer in te dekken door te denken: als ik wel ongi wordt dan kan ik op vakantie wel rose drinken. Dit denk ik zodat de teleurstelling minder zal zijn. Mezelf dus wat beschermen, snappen jullie.................

Olalala Laura: spannend. Ik heb 4 weken geleden ook op zondag bij Sensitest besteld en had het pakketje dinsdags in huis. Toen ben ik begonnen met ovutesten omdat mijn ei het weekend zou springen.
En nu morgen NOD. Ik vind het wel lang duren hoor tussen ei en NOD.

Zijn vanmorgen ff bij schoonouders op visite geweest. zij waren net terug van vakantie. Zoonlief ligt nu te slapen. Kunnen wij ff wat klusjes doen (lees tuin opruimen/snoeien etc) en dan vanmiddag op verjaardagsvisite.

@ Marieke: lekker bbqen vanavond! Het is nog geen super weer, maar mms bij jullie wel. Ik vind bbqen altijd heerlijk.

@ Miep: nog leuke plannen vandaag of alleen maar klussen afmaken???

Nou ladies ik ga wat doen. Tot vanavond!

Grtz Linda

Linda blijft spannend dus......
wachten duurt soms lang he!!!
Tis inderdaad beter weer om de tuin te snoeien enzo!!! wij hangen even lekker lui in de bank en gaan er zo vandoor!!!!

Nee tis hier ook nog geen superweer, maar ach mag de pret niet drukken, en mn ouders hebben een fijn afdakje, potkachel ervoor nou dan komen we een heel eind, dikke trui mee...

Miep jij kon dus lekker uitslapen!! heerlijk wel, maar net was je zegt andersom was beter geweest, maar ja je hebt er hopelijk wel van genoten... hihi heeft ie je ontbjtej gebracht op bed?? je had moeten afspreken dat hij dan ook de klusjes voor je in huis zou doen!!! haha nou succes ermee...
Ik zla ook een netjes het lijstje eronder plakken. hihi verhgeet ik steeds!!!!
Fijne dag allemaal!!!

Naam                    
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle

Joanna
1 juni
22 juni
5 juli
1e
?

Linda
23 maart
30 juni
14 juli
4e
al geweest

Marijke
17 juni
6 juli
16 juli
1e
31 juli

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen

Laura
10 juni
8 juli
22 juli
1e
geen

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli

Miep
19 juni
17 juli
31 juli
1e
14 juli bellen

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus

@Linda: De plannen voor vandaag waren klussen en klussen. Hihi. Het leuke klussen zit er al weer op. Het minder leuke klussen nog niet. Dat gaat vandaag ook niet meer lukken om dat allemaal af te krijgen.
Mochten we tijd hebben, dan gaan we straks nog even samen naar de bossen, lekker wandelen. Het is droog en de zon schijnt af en toe, dus dat is wel lekker.

@Marieke: Zondags kan ik normaal gesproken sowieso uitslapen, dus dit is natuurlijk niet de dag die ik heb uitgekozen waarop mijn mannetje eerder moet opstaan dan ik. Dat komt later deze week een keer.
En om hem nu te vragen om de klusjes ook te doen, dat zou niet helemaal eerlijk zijn. Hij heeft het hele huis verbouwd en is nu nog bezig met allerlei klusjes daarvoor. Vandaag werkt hij (bijna) de hele dag aan de veranda. Als ik hem nu ook nog de andere klusjes laat doen, dan zie ik hem de hele dag niet. Dus doe ik de was enzo terwijl hij buiten aan het klussen is. Dan hebben straks tenmiste ook nog even tijd voor elkaar.

Goh, verjaardagsfeestjes en bbq-en. Dat is ook wel fijn. Hoewel ik moet zeggen dat ik vandaag meer zin heb om thuis te blijven, lekker met z'n tweetjes.

Linda: Begrijp ik nu dat jij  ovulatietesten hebt gedaan en dus ook echt zeker weet dat morgen je NOD is? Dat maakt het extra spannend. Ben zo benieuwd.

Nou, de (late) lunch is bijna klaar, dus we gaan eerst maar even eten.

Terug
Bovenaan