hoi,
zo ik baal echt, net echt een heel verhaal getypt, is het gewoon weg. Brr, mijn computer kan ook niet met 2 schermen werken. Ik probeer het nogmaals.
Miep, ik ben inderdaad geen sporter, maar wil nu echt wel wat gaand doen. Een goede conditie schijnt toch ook weer goed te zijn om zwanger te worden. Ik neem gewoon een maandabonnement, dan kan ik er meteen mee stoppen als ik zwanger ben, want dan vind ik het toch eng.
En volgens mij hoef je helemaal je benen niet omhoog te doen na het klussen. De zaadjes worden met zoveel kracht je vagina ingespoten dat de superzaadjes volgens mij meteen je baarmoeder in zwemmen, de loserzaadjes blijven in je vagina hangen. Die zullen het nooit redden...
Maar ik ben toch ook altijd met die loserzaadjes begaan hoor en wil ze toch een kans geven om een superzaadje te worden. Dus ik blijf ook trouw liggen en vriendlief stopt er vaak een kussen onder.
Joanna, balen zeg die menstruatie. Dat het fijn is om te weten dat je lichaam het weer doet is ook maar een dooddoener, want dat had je ook geweten als je weer zwanger was. Maar goed, we moeten toch wat zeggen. Waarschijnlijk krijgen de meesten van ons ook deze dooddoener te horen....
En ja al die zwangeren he. Dankzij het mooie weer vallen die buiken helemaal op.
Laura, als je in april een kindje wilt krijgen, is het wel opschieten. Van Bas* had ik op 21 juli mijn laatste menstruatie en toen was ik op 2 mei uitgerekend. Dus ik heb alleen deze poging kans op een april kindje. Jij hebt nog een ronde te gaan dan.
Ik kan me de onzekerheid van je vriendin trouwens wel voorstellen hoor. Je wilt tenslotte helemaal niet horen dat jullie samen geen kinderen kunnen krijgen. Toch wilde ik zelf wel graag weten of er wat mis was. ik redeneerde, stel dat er iets kleins mis is, waar ze goed bij kunnen helpen, dan verspil ik al die maanden met proberen, terwijl het zonder hulp niet eens zou lukken. Maar ja na 3x spontaan zwanger, geloof ik wel dat het goed zit bij ons.
Jannie, spannend zeg, dat jij gewoon een 9 durft te geven. Moeilijk hoor wanneer je dan weer aan de klus 'moet' gaan. In theorie is het zo mooi, om de dag. Ik zou voor vanavond gaan, of uiterlijk de volgende ochtend (maar dat werkt niet met vriendlief zijn werktijden) Gewoon voor de zekerheid. Succes met afwegen...
Vliegirl, mijn werk is wat pijnlijk. Ik werk binnen de jeugdhulpverlening in een crisisopvanggroep waar kinderen van 4-12 jaar voor zo'n 4 maanden wonen. De reden dat de kinderen bij ons wonen is niet hun gedrag, maar het gedrag van hun ouders. Die hebben financiele problemen, drank en/of drugsproblemen, psychishe problemen, zitten in de gevangenis, dumpen hun kind bij de buren als zij naar hun geboorteland gaan of mishandelen hun kind psychisch, lichamelijk of seksueel.
al die mensen krijgen 'gewoon' kinderen, terwijl ze de zorg niet of slecht aankunnen, terwijl ik een goed thuis heb voor een kindje. Dat steekt wel en maakt het niet echt makkelijk om te gaan werken.
Charlie, ik heb je toegevoegd aan het lijstje. Weet niet of je dit wilde, geef het anders maar aan, dan halen we je er weer af. Voor je eispong en NOD (Niet OngesteldheidsDag) heb ik maar 4 en 6 weken aangehouden, net als bij mij. Geen idee of dat klopt. We gokken hier allemaal maar wat de 1e keer na de mk.
Ik had gisteravond weer heerlijk stolselverlies. Het zijn echt grote stolsels die ik verlies. Ze plonsen echt in de wc (lekker he) Ik voel ze zakken en ga dan maar naar de wc, want ik vind het vies om ze in mijn maandverband op te vangen.
Vanmorgen de verpleegkundige maar weer gebeld. Het schijnt toch echt te kunnen. Het is beter om ze te verliezen dan dat ze in mijn baarmoeder blijven zitten. Door het meer bewegen komen ze los. Haha en dat bewegen doe ik. Gister een kledingwinkel van wat kleding verlost.... Maar goed ik heb gezegd dat ik blijf bellen als ik er last van blijf houden. Dat vond ze niet erg.
Wel vanmorgen even mijn temp opgenomen. Had niet het idee dat ik koorts had, maar toch maar even voor de zekerheid. Nou mijn lichaam begint te snappen dat we niet meer zwanger zijn, want mijn temp was 37 rond. Dat is hij altijd tussen ei (rond 36.6) en ogni (rond 37,2/3), of ogni en ei. Dus dat is mooi.
Qua nieuwe namen, had ik net wat leuke, maar die precieze ben ik natuurlijk kwijt. Het kwam neer op: bezige bijtjes, blatende schapen, hopend op een voorjaarsbaby.
tot schrijfs maar weer.
hopenlijk doet hij het nu wel,
liefs Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd
Joanna
1 juni